Het grote Honda VTR SP 1 & 2 Topic deel 34

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die stonden in het grind? :+


zonder dollen, Ik ben in Oostenrijk eens achter een local aangereden op een K1200 of zo, die moest ik lossen.
hij had blijkbaar meer skills dan ik. _O-

Eens!!! Als we MC SP1 zouden klonen en op de 2004 CBR1000RR hadden gezet had hij zijn orinele ik op de VTR eruit gereden! :+

Hoor veel mensen roepen dat ik een aardig potje kan rijden maar heb ook een keer redelijk op mn donder gehad van een local op zn S1000R... dus ja goed rijden is ook maar een subjectief begrip |(
 
Laatst bewerkt:
riderscills is zeker subjectief

En niet te vergeten vertrouwen in de spullen,
vorig jaar reed ik nog met de Dunlop sportsmart2 , in oostenrijk een paar keer iets raars gevoeld aan de achterkant.
Dit seizoen de S20 evo van bridgestone eronder en deze geven mij veel meer vertrouwen. Ook in Frankrijk, tot ik erbij ging liggen. |(
Hoewel er bij wel heel wat mis is tussen mijn oren, maar als het daar niet lekker zit rijd je als een krant.
 
En niet te vergeten vertrouwen in de spullen,
vorig jaar reed ik nog met de Dunlop sportsmart2 , in oostenrijk een paar keer iets raars gevoeld aan de achterkant.
Dit seizoen de S20 evo van bridgestone eronder en deze geven mij veel meer vertrouwen. Ook in Frankrijk, tot ik erbij ging liggen. |(
Hoewel er bij wel heel wat mis is tussen mijn oren, maar als het daar niet lekker zit rijd je als een krant.

Daarom ga ik in het nieuwe seizoen over op metzelers racetec K3, alleen al om het placebo effect!!! *O*

*huidig rubber: pilot power 2CT
 
Aan jullie reacties te zien lijkt het nu net alsof ik de knuppel in het hoenderhok heb gegooid maar dat is dus zeer zeker niet de intentie geweest! :X

Waarschijnlijk kwam het niet helemaal lekker over maar de onderliggende gedachte van mijn verhaal is dat ik er voor mezelf wel uit ben dat de lol hem niet perse zit in de specificaties op papier. Het is vooral de berijder die het hem doet en vooral die moet het gewoon naar zn zin hebben. :t

Maar snap dus wel een beetje Altarstra zn beweegredenen en gevoel om de 7k fiets te laten staan.

Zo had ik het ook niet opgevat hoor. Is gewoon een leuke discussie. Ik rij m'n hele motorleven al op verouderde/underpowered fietsen, ook toen ik een beetje in ONK aanklooide. Dat is een keuze. Heeft iets met 'karakter' van de motoren te maken en iets met budget natuurlijk ook. M'n SP1 was ruim twee jaar geleden m'n eerste motor met meer dan 70pk. Ik denk nu toch ook niet dat ik snel weer terug ga naar 70pk.
Rider skills maken op ons niveau een veel groter verschil dan de fiets en de banden. Maar bovenal gaat het er bij mij om dat ik het gevoel heb dat ik een beetje hard ga. En een (veel) snellere motor zoek rijden is altijd erg leuk.
 
Zo had ik het ook niet opgevat hoor. Is gewoon een leuke discussie. Ik rij m'n hele motorleven al op verouderde/underpowered fietsen, ook toen ik een beetje in ONK aanklooide. Dat is een keuze. Heeft iets met 'karakter' van de motoren te maken en iets met budget natuurlijk ook. M'n SP1 was ruim twee jaar geleden m'n eerste motor met meer dan 70pk. Ik denk nu toch ook niet dat ik snel weer terug ga naar 70pk.
Rider skills maken op ons niveau een veel groter verschil dan de fiets en de banden. Maar bovenal gaat het er bij mij om dat ik het gevoel heb dat ik een beetje hard ga. En een (veel) snellere motor zoek rijden is altijd erg leuk.

Kijk een medestander die het ook gewoon een leuke discussie vind! Verder compleet eens met je :)
 
Kijk een medestander die het ook gewoon een leuke discussie vind! Verder compleet eens met je :)
Zo is het ook :Y

Moet zeggen (ff een ander voorbeeldje) dat ik de MT07 van moeders de vrouw ook wel erg relaxt vind. Is een stuk minder aan vermogen dan de SP, maar vanwege de andere zithouding en het lichte gewicht is het wel een gooi en smijtfiets 1e klas. Maar in vergelijking met de SP mis ik dat stukkie vermogen dan weer wel. Is het niet het vermogen in snelheid, is het meer het aantal toeren bij een bepaalde snelheid, rijdt toch een stuk rustiger.
Motoren met meer vermogen dan mijn SP heb ik nog geen ervaring mee, mijn blade had net weer wat minder vermogen.
 
Laatst bewerkt:
Wat een heeeeeeeeerlijke dag!!!


full
 
Toch een thermostaat die stuk is, werd slecht warm op korte stukjes en met koud weer.Met warm weer werd hij te warm, de thermostaat staat vast in één stand.
Gelijk een Samco slangenset besteld, ben ik daar voorlopig weer klaar mee.

360.jpg
 
Toch een thermostaat die stuk is, werd slecht warm op korte stukjes en met koud weer.Met warm weer werd hij te warm, de thermostaat staat vast in één stand.
Gelijk een Samco slangenset besteld, ben ik daar voorlopig weer klaar mee.

[afbeelding]


Worden ze niet allemaal slecht warm bij koud weer dan? Ik had dat op m'n SP1 al, en nu op de SP2 ook. Als het weer richting de nul graden gaat komt-ie niet boven de 70graden. Dacht dat ze dat standaard hebben.
 
Nee in principe niet, de thermostaat gaat pas open bij 82 graden, zolang blijft de doorvoer richting de radiateuren afgesloten.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan