Afgelopen winter deze foto gemaakt.

full
 
Was dit afgelopen weekend Ben? Strakke motor heb jij :t

Komende week liggen er ook nog mooie dagen in het verschiet *O* Vooral woensdag en donderdag. Daarna komt de 10 graden in zicht -O-
Ik ben blij dat ik niet meer rook joh... Nu dat we echt een paar maanden verder zijn (ik stopte afgelopen januari) merk ik wat een verschil dat maakt voor de doorbloeding van je vingertoppen. Ook thuis; voorheen moest ik het gewoon 21 graden stoken als ik langer dan een uur stilzat, nu is 17 graden ook prima te doen als ik maar gewoon een bodywarmer aantrek (of de binnenvoering van mijn motorjas). Maar ik merkte het van het weekend aan mijn vingers en tenen op de motor, ook zonder handvatverwarming. Gewoon nog keurig op lichaamstemperatuur toen ik afstapte na die plensbui zaterdag. Dussehm... Laat maar komen die winter, niets op tegen :)
 
Ik ben blij dat ik niet meer rook joh... Nu dat we echt een paar maanden verder zijn (ik stopte afgelopen januari) merk ik wat een verschil dat maakt voor de doorbloeding van je vingertoppen. Ook thuis; voorheen moest ik het gewoon 21 graden stoken als ik langer dan een uur stilzat, nu is 17 graden ook prima te doen als ik maar gewoon een bodywarmer aantrek (of de binnenvoering van mijn motorjas). Maar ik merkte het van het weekend aan mijn vingers en tenen op de motor, ook zonder handvatverwarming. Gewoon nog keurig op lichaamstemperatuur toen ik afstapte na die plensbui zaterdag. Dussehm... Laat maar komen die winter, niets op tegen :)

Ben je dikker geworden? Roken schijnt af te slanken namelijk :X

:+
 
Laatst bewerkt:
Leuk topic!

Vorige winter, 's avonds na de sneeuw gevallen was:
20170107_181405_Richtone(HDR).jpg


's morgens voor ik naar het werk vertrok ... jaja, met de motor uiteraard. Eerst het zadel eref gehaald en een half uurtje voor de kolenkachel rechtgezet met een paar oude handdoeken eronder :t
20170121_014148.jpg


Ik vind het op zich niet zo een speciale foto's, maar in de context van dit topic wilde ik ze toch even delen.

Intussen staat de motor (semi)binnen, maar als er komende winter weer toevallig sneeuw valt, ga ik in kader van dit topic nieuwe, en mooiere foto's maken :t
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Leuk topic!

Vorige winter, 's avonds na de sneeuw gevallen was:
[afbeelding]

's morgens voor ik naar het werk vertrok ... jaja, met de motor uiteraard. Eerst het zadel eref gehaald en een half uurtje voor de kolenkachel rechtgezet met een paar oude handdoeken eronder :t
[afbeelding]

Ik vind het op zich niet zo een speciale foto's, maar in de context van dit topic wilde ik ze toch even delen.

Intussen staat de motor (semi)binnen, maar als er komende winter weer toevallig sneeuw valt, ga ik in kader van dit topic nieuwe, en mooiere foto's maken :t

Ik vroeg me al af waar je bleef Patrick! Jij als die-hard rijder onder alle weersomstandigheden. Ik verwacht een hoop (extreem-weer) bijdrages van jou :P
 
Laatst bewerkt:
Leuk topic!

Vorige winter, 's avonds na de sneeuw gevallen was:
[afbeelding]

's morgens voor ik naar het werk vertrok ... jaja, met de motor uiteraard. Eerst het zadel eref gehaald en een half uurtje voor de kolenkachel rechtgezet met een paar oude handdoeken eronder :t
[afbeelding]

Ik vind het op zich niet zo een speciale foto's, maar in de context van dit topic wilde ik ze toch even delen.

Intussen staat de motor (semi)binnen, maar als er komende winter weer toevallig sneeuw valt, ga ik in kader van dit topic nieuwe, en mooiere foto's maken :t

Had je spikes onder de motor liggen :?
De straat ziet er op de onderste foto spekglad uit :X
 
Ik vroeg me al af waar je bleef Patrick! Jij als die-hard rijder onder alle weersomstandigheden. Ik verwacht een hoop (extreem-weer) bijdrages van jou :P
Ik ga mijn best doen! :t

En wat betreft "die hard" te zijn, ook die hards houden het soms voor bekeken, en vorig jaar op de Filipijnen toch maar eventjes gaan schuilen ...
20161111_180806.jpg

Nog geen twee minuten later was het hoogteverschil tussen straat en zijkant niet meer te zien, het liep nog net niet het bushokje binnen ...
Had je spikes onder de motor liggen :?
De straat ziet er op de onderste foto spekglad uit :X
Stapvoets rijden tot je op de gestrooide wegen zit. Dit is een straat met toegang enkel voor plaatselijk verkeer, en aangezien hier geen belangrijke mensen wonen, wordt er hier dus niet gestrooid.

Maar als je nog eens goed kijkt, er is een klein stukje van de dwarsstraat zichtbaar, en zie je dat de dwarsstraat niet zo glad is, daar is wel gestrooid ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
heeft ook al 5 pagina's geduurd voordat ik doorhad dat ik de link over het hoofd gezien heb.
iets met werk enzo.....


lekker blijven posten iedereen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan