veel gebruikte GTS 300 2017 te koop ??

motorhan

Die hard MF'er
12 jan 2009
325
7
Budel
Hallo,

Het valt me op dat er al snel een aantal gebruikte 2017 GTS 300 Vespa's met weinig kilometers te koop zijn. Hebben jullie een idee waardoor dat komt.

Ik heb tot nu toe niet veel negatieve geluiden gehoord maar misschien jullie wel. Ik kan me voorstellen als er bekend is dat de nieuwe modellen veel voordelen hebben dat je dan de huidige weer verkoopt maar ik heb ook nog niks gehoord van veranderingen bij de 2018 modellen.
 
Zijn dat wellicht demo's? Particulier een nwe motor kopen en dan snel weer van de hand doen is echt geld door de plee spoelen, dat doe je niet zo snel lijkt mij. Zo'n aankoop doe je weloverwogen.
 
Misschien mensen die alleen in de zomer rijden. Dan is het helemaal zo onvoordelig niet om voor de eerste grote beurt de Vespa weer te verkopen met pak ‘m beet 1500 euro verlies. Dan heb je in het voorjaar in ieder geval weer een verse GTS onder je kont met eventueel weer een ander leuk kleurtje. Ik heb de mijne van 2016 ook ingeruild met 21000 op de teller (tweede grote beurt nog net niet laten uitvoeren) in het voorjaar van 2017. Overigens heb ik niet ingeruild omdat het een slechte motorscooter was, maar hoofdzakelijk omdat ik de nieuwe groene kleur wel aardig vond.
 
Misschien mensen die alleen in de zomer rijden. Dan is het helemaal zo onvoordelig niet om voor de eerste grote beurt de Vespa weer te verkopen met pak ‘m beet 1500 euro verlies. Dan heb je in het voorjaar in ieder geval weer een verse GTS onder je kont met eventueel weer een ander leuk kleurtje. Ik heb de mijne van 2016 ook ingeruild met 21000 op de teller (tweede grote beurt nog net niet laten uitvoeren) in het voorjaar van 2017. Overigens heb ik niet ingeruild omdat het een slechte motorscooter was, maar hoofdzakelijk omdat ik de nieuwe groene kleur wel aardig vond.

Dat is een hele goede reden lijkt me, Maar ik zie in de wijzigingen voor 2018 weinig reden tot inruil.
 
Terug
Bovenaan Onderaan