Mooi op zijn wielen

En er is alweer wat gebeurd in Moergestel.

Mooie diabolo gedraaid als basis voor de triangel

full


Samen met een paar plaatjes krijg je dan dit

full


En van voren gezien ziet het er zo uit

full


Het past allemaal weer maar net
Er zit een tweezijdig afgedicht naaldlagertje in. Er moeten nog een paar glijringen aan de zijkant komen om te voorkomen dat het zijdelings weggeduwd kan worden.
En dan is dit hoekje klaar
 
De bovenkant van de schokdemper is ook een lager? De hoekverdraaiing lijkt me wat veel voor een rubber bus.
 
Ja, daar zit een lager in. De hoekverdraaiing is max. 60 graden dus dat gaat inderdaad niet lukken met een rubber bus
 
dat met die vering, zoal 3-hoeken, dogbones, progresief, enz. blijf ik lastig vinden.
ik hoop dat ik binnenkort het licht zie, en het ook ga begrijpen.
goed bezig, doorgaan, vooral doorgaan :t
 
Ik ben afgelopen weekend weer heel erg gemotiveerd geraakt om flink door te werken aan mijn zijspan. :] *D
 
Naar het schijnt moeten die altijd aangeduwd worden :-)

Volgens mij heeft dat meer met het merk dan met wat anders te maken.
Hellracer: startproblemen
Bosso: laadproblemen
Roestendoenze: tent-in-het-donker-opzetproblemen, maar géén startproblemen.....
 
B|

Ik vrees dat de 100 watt lamp in de koplamp van de K, de 40 watt lamp in de zijspan lamp en de 2x 15 watt lampjes in de Steib beugel daar ook mee te maken hebben.
En de telefoon oplader, het brandende dashboard en het achterlicht.
En het feit dat de accu z'n leven gestart is bij de vorige eigenaar van de K (en dus al minstens 8 jaar oud is) helpt ook niet.

Van Slijptol in een zwabberbak naar Slijptol met een zwabberbak klinkt als een kleine stap....
 
B|

Ik vrees dat de 100 watt lamp in de koplamp van de K, de 40 watt lamp in de zijspan lamp en de 2x 15 watt lampjes in de Steib beugel daar ook mee te maken hebben.
En de telefoon oplader, het brandende dashboard en het achterlicht.
En het feit dat de accu z'n leven gestart is bij de vorige eigenaar van de K (en dus al minstens 8 jaar oud is) helpt ook niet.

Van Slijptol in een zwabberbak naar Slijptol met een zwabberbak klinkt als een kleine stap....
Stel je eens voor dat je motor een USA-market model is waarvan de verlichting altijd aan staat, ook bij het starten... B| Ik heb daarom bij mijn span de contourverlichting en achterlicht op de bak voorzien van led-lampjes. De accu was daar erg blij mee en ik dus ook.
 
Oja, ik vergeet nog te melden: ik heb de schakeling van het grootlicht veranderd zodat ik niet schakel van dim naar groot maar dat het grootlicht erbij komt. Lekker veel licht dus.
De rally lamp die ik gebruik is een 100/90 lamp. en die stonden dus alletwee aan.
 
Stel je eens voor dat je motor een USA-market model is waarvan de verlichting altijd aan staat, ook bij het starten... B| Ik heb daarom bij mijn span de contourverlichting en achterlicht op de bak voorzien van led-lampjes. De accu was daar erg blij mee en ik dus ook.

Bij bmw k zit er een relais tussen de verlichting dat massa maakt via de startmotor. Alle lampen gaan dus uit als de startmotor draaid. Best slim en makkelijk te maken :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan