KTM super duke 1290 R - deel 3 - ''Unleash the Beast!!!''

Status
Niet open voor verdere reacties.
placed order :X

* had geen zin om dealer te laten uploaden, en dan nog eens PC V ertussen proppen, na wa inleeswerk lijkt me dit wel een leuk setje .. mogelijkheden genoeg, ben jammergenoeg wel van belgie dus als er in de toekomst fietsen moeten gebueren zul je best wel een eindje moeten rijden ! *

Kapitalist :}



Geloof dat larger een site weet van bedrijf uit engeland voor de rottweiler kit.

Misschien groepsaankoop van maken?
1 sorage
2 Koenwitjes
3 speedydaan O-)
 
Laatst bewerkt:
Damn dat wordt pas een beest Sorage :} Gaaf dat je die OFT wil proberen, ben erg benieuwd hoe het bevalt dan komt 'ie ook op mijn lijstje te staan :Y

Ga je nog een run doen als alles klaar is?
 
niet zozeer dat het een beest wordt, ik heb gewoon mechanische sympathie...het zou jammer zijn dat de fiets niet lekker loopt omdat er een andere uitlaat onder zit.
plus de afstelling moet ook netjes zijn en kwam dus idd uit op die software kit.
toen zag ik ook die rottweiler kit ..mjah als de standaard airbox toch ruk is dan moet die eruit toch ?
Dan de inlaatkelken ..nou als je dn toch aan de luchtfilter bezig bent ..dan neem je dat er toch bij .. hetzelfde voor het SAS systeem ..

ik zal die wel op de bank zetten hoor maar niet voor maximum PK's deruit te halen. moet gewoon netjes lopen ( deed die nu ookal hoor!! ik ben zeker tevreden hoe de 17' loopt standaard, maar zoals op AR site ..its a hooligan exhaust for a hooligan bike .. ze lieten me geen keuze )
 
placed order :X

* had geen zin om dealer te laten uploaden, en dan nog eens PC V ertussen proppen, na wa inleeswerk lijkt me dit wel een leuk setje .. mogelijkheden genoeg, ben jammergenoeg wel van belgie dus als er in de toekomst fietsen moeten gebueren zul je best wel een eindje moeten rijden ! *

Meerdere ECU`s gaat niet lukken, je moet eerst de originele flash terug zetten en vandaar uit weer een nieuwe laden...
1 tablet per motor dus, waarmee je dan wel onbeperkt kan kan flashen op die ECU.
 
damn ;)


Maar je kan ook lokaal op je laptop opslaan toch?
Anders zou het betekenen dat als je een andere motor koop je tablet ook waardeloos is.
 
Laatst bewerkt:
De tablet is "mee te nemen" naar je volgende motor, als je de ECU van de oude motor terugflasht. Ondersteunt maar 1 motorfiets per keer.

Er van uit gaande dat de volgende motor ook ondersteund wordt door de tuner?
 
sorry verkeerd* ja ffe naar de site gekeken maar nietveel verschil toch bij rottweiler ?
 
Laatst bewerkt:
Nee, vooral een kwestie van smaak ook al zie je het niet.

Volgens mij zit je op 425 dollar voor de Motohooligan vs 475 voor de Rottweiler (stage3)
 
kan best maar ik heb ook de velocity stacks nodig en dat hebben ze niet bij motohooligan.
voor het totaal denkik een goeie 600 dolar voor de luchtfilter, 2 velocity stacks, en SAS
 
Uit welke omgeving kom je Sorage? Ik wil die rottweiler kit vooral een keer zelf gehoord hebben voordat ik zelf tot aanschaf over zou gaan. Kan een behoorlijke herrie maken wat op een gegeven moment gaat vervelen
 
ah dan is de motohooligan wel idd de voordeligste.. dan heb ik enkel die kit nodig en heb je alles ..

luchtfilter / stacks / sas kit ..dat is hetgeen ik nodig heb. en dat voor 400 dollars .. bijna 200 goedkoper, ik zal thuis nog eens rekenen en dan zie ik wel waar ik bestel.

ik ben woonachtig in belgie, oostende.. best wel een eindje wss.
wat betreft het geluid.. als je een AR uitlaat steekt dan is het gewoon te luid.
 
ah dan is de motohooligan wel idd de voordeligste.. dan heb ik enkel die kit nodig en heb je alles ..

luchtfilter / stacks / sas kit ..dat is hetgeen ik nodig heb. en dat voor 400 dollars .. bijna 200 goedkoper, ik zal thuis nog eens rekenen en dan zie ik wel waar ik bestel.

ik ben woonachtig in belgie, oostende.. best wel een eindje wss.
wat betreft het geluid.. als je een AR uitlaat steekt dan is het gewoon te luid.

Komen nog invoerkosten overeen waarschijnlijk
 
@daan, grote beurt al klaar? shan is gister gebeld dat haar motor weer klaar is.
low battery melding is tijdens proefrit niet in beel gekomen hebben ze niks aan gedaan.
wel hebben ze de akra mapping er in gezet en bougie gewisseld ivm afslaan bij afremmen.
(vreemd dat vos oss dat niet heeft gedaan destijds met leveren die mapping ivm akra slip on)

over dat geluid, ik wacht al maanden dat larger zijn kit zal monteren O-) ik koop hem wel van jou over larger, jij gaat toch weer yamaha rijden? :X
 
@daan, grote beurt al klaar? shan is gister gebeld dat haar motor weer klaar is.
low battery melding is tijdens proefrit niet in beel gekomen hebben ze niks aan gedaan.
wel hebben ze de akra mapping er in gezet en bougie gewisseld ivm afslaan bij afremmen.
(vreemd dat vos oss dat niet heeft gedaan destijds met leveren die mapping ivm akra slip on)

over dat geluid, ik wacht al maanden dat larger zijn kit zal monteren O-) ik koop hem wel van jou over larger, jij gaat toch weer yamaha rijden? :X

Grote beurt is klaar :) morgen ophalen!
Top gasten daar bij JTX, eerlijke prijzen ook.
 
over dat geluid, ik wacht al maanden dat larger zijn kit zal monteren O-) ik koop hem wel van jou over larger, jij gaat toch weer yamaha rijden? :X


_O- misschien dat ie zaterdag klaar is, maar of ik hem dan op ga halen, misschien laat ik hem er wel staan. O-) ,maar niet nadat er een boze mail richting Malden is gestuurd.
2de keer genaait met een nieuwe motor door KTM.
 
wat was de eerste keer dan large? :P

mt10 bestellen dan maar ? (joris vond de mt10, maar saai vergeleken met de 1290 :P)
 
Mannen, heeft er iemand toevallig een setje koffers/tassen voor de 1290 te koop?

Vind 495 wel prijzig. Wil volgend jaar in een aantal dagen door aantal landen trekken. (Speedy daan zoekt ze ook)
Of zijn er goed passende alternatieven? Zie aardig wat andere merken ,heeft iemand daar ervaring mee?

SIDE BAG SET 1290 SUPER DUKE R 14-16 - 990/1290 Super Duke R - Traveling - Parts Street 2018 | KTM shop.nl, de meest uitgebreide online shop voor KTM onderdelen


MLM lijkt me ook prima spul.
http://www.mlmparts.com/nl/sw-motech-blaze-zadeltassen-voor-ktm-1290-super-duke-r.html
 
Laatst bewerkt:
Mag deze in de OP

yysdy.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan