Het zijspan café deel 3 ...Nieuwe ronde!..

Wij hebben 4 bevestigingspunten gemaakt op de bak. Daarop kunnen we een kanozak achterop vastsjorren.
Je kunt niet meer de klep openen maar we hebben daar niks in wat we tijdens de reis nodig hebben onder de tas hebben we een oud slaapmatje op maat geknipt ter bescherming van de bak.
[afbeelding]

Dat is op zich ook wel een idee.

Verder bedacht ik mij dat ik aan de achterzijde van de 'hoofdsteun' twee drukknopen niet gebruik, omdat ik eens een keer een ander dakje er op kreeg.
Wellicht kan ik van die twee de popnagels er af boren er daar op de plek een soort sjorogen in de plaats kan zetten, met een flinke volgring achter het materiaal van de bak.
Dan kan ik ook een zak (of eens een passende kist, als ik die eens tegen kom) er achter op bevestigen, op een stuk rubber oid.
 
Hebben jullie weleens van de Bossebollen tocht gehoord deze zou zondag zijn maar kan hem niet vinden
Start in Shertogen Bosch
 
Ik wil op mijn Moturist geen rek. Het zijn gelijk van die enorme dingen. Ik dacht aan vier Broekkrammen

l_02300000700.jpg


Daar kan je mooie een spanbandje onderdoor trekken.

Of naast elkaar 2 of 4 keuken handvatten van de Ikea.

bagganas-handgreep__0488599_PE623157_S4.JPG
 
Ik wil op mijn Moturist geen rek. Het zijn gelijk van die enorme dingen. Ik dacht aan vier Broekkrammen

[afbeelding]

Daar kan je mooie een spanbandje onderdoor trekken.

Of naast elkaar 2 of 4 keuken handvatten van de Ikea.

[afbeelding]

Mja, een rekje is vaak niet echt een verfraai-ing, maar dat zijn die handvatjes e.d. eigenlijk ook niet echt.... (wel iets minder opvallend wellicht...

Ik zat te denken om het rekje eventueel gewoon te verwijderen, als ik hem niet nodig heb. (zal ook niet heel erg vaak zijn)
Even kijken of ik een soort dopjes oid kan vinden om de boorgaten dan af te dekken, als het rekje er niet op zit.

Zoiets bijvoorbeeld, in het zwart; Sierkapjes voor Boorgat,sierkapjes voor gat, afdekkapjes voor gat, sierplugjes, paneelpluggen, afdichtpluggen,boutbeschermdoppen, moerbeschermdoppen : Materiaal.nl :

Ik zal het nog eens laten bezinken, soms wordt je 's morgens wakker en ineens weet je het.



Edit; mooie zak voor achterop; :9~ HandiDuffel Black 95 Litres - HandiWorld: Roof Racks | Roof Bars | Inflatable Roof Rack
 
Laatst bewerkt:
vandaag rijd ik tussen de middag van mn werk naar huis om te eten, ik draai (met koekblik) de straat in en kom op een stukje van honderd meter twee russische spannen tegen, knipper nog met mn licht en duimpje omhoog en zie ze langzaam uit mijn spiegels verdwijnen. op zo'n moment realiseer je je dat je er zo weinig tegenkomt en zeker op een werkdag.toch een leuk begin van de week.
 
voor wie wel eens op een echte zijspancrosser zou willen rijden of juist in het bakkie willen zitten/staan is er komende zondag weer de kans om dat eens te proberen.

Ik heb het zelf de afgelopen 2 jaar gedaan en vond het oprecht gaaf om te doen!

Lattrop ligt een goed uur noordelijker dan Halle, dus wellicht zelfs een afsluiter voor na het BOT?
full
 
Is er iemand die het artikel vanaf blz 22 uit de nieuwe MotorGespanne
even inscannen kan en naar mij kan mailen?

(Heb ik m'n abonnement opgezegd omdat het steeds meer over (oude) bmw's ging, gaat die Gotz zulk soort artikelen plaatsen ;) |( )
 
Laatst bewerkt:
Is er iemand die het artikel vanaf blz 22 uit de nieuwe MotorGespanne
even inscannen kan en naar mij kan mailen?

(Heb ik m'n abonnement opgezegd omdat het steeds meer over (oude) bmw's ging, gaat die Gotz zulk soort artikelen plaatsen ;) |( )

het gaat over hpn bmw's met een open bakje klopt dat ?
dan kunnen we dat zo voor je regelen
 
Ik denk dat je op de muziek vooruit loopt. In het laatste heft staat geen KTM. In november moet een nieuwe komen, zou hij daarin kunnen staan?
 
Ja, dat is de november/december editie. Die oranje pijpvlechterij met Ruko bak. Als je even wacht tot hij in de bus gevallen is zal ik hem scannen.
 
Ja, dat is de november/december editie. Die oranje pijpvlechterij met Ruko bak. Als je even wacht tot hij in de bus gevallen is zal ik hem scannen.

Dat is geen Ruko bak, dat is alleen een Ruko neusje. Die pijpenvlechter heeft daar veel beter over nagedacht dan die Ruko gasten ooit zullen doen ;-)
 
In het eerste weekeinde van februari is er in Sankt Andreasberg een wintertreffen voor zijspanrijders. Helaas gelijktijdig met het Elefantentreffen in Solla.


!!! 2018 !!!
2. bis 4. Februar 2018
14. Wintergespannfahrertreffen


Anlässlich des Winterfestes der Bergstadt Sankt Andreasberg findet das 14. WGT statt.
Einladung und Anmeldung bis zum 10. Januar 2018 unter:
wbruecknerjr@t-online.de



!!! 2018 !!!
6. Internationales Gespannfahrertreffen mit dem ADAC (IAGT)


Geplanter Termin: 2. bis 5. August 2018.
Veranstaltung findet - wegen der Kosten - nur bei ausreichender Teilnehmerzahl statt.
Anmeldung bis
Ende Mai 2018


Näheres bei wbruecknerjr@t-online.de



Twijfels!!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan