Marc Marquez topic deel II

Wat maakt volgens jou Stoner en Marquez tot de beste sinds de start van de GP's?

Doohan heeft 3 titels meer dan Stoner, meer dan het dubbele?

Rossi heeft er meer dan 4x zoveel?

En ga zo maar door.

Ik heb vaak het idee dat Stoner zo de hemel ingeprezen wordt juist vanwege het feit dat hij gestopt is, mythevorming.

Ja hij is wereldkampioen geworden, zoals vele voor hem en vele na hem.

En verder?


We zullen het nooit weten. Stoner staat volgens mij in de paddock als rijder bij alle fabrieken wel heel hoog in aanzien. Een soort combi van Doohan en MM
 
Dus wat maakt Stoner dan zo bijzonder?

Z'n hele CV, alles wat iedereen ooit over hem zei, elke race waar hij als een malle deed wat niemand hem ooit na heeft gedaan..? Je praat alsof je hem nooit hebt zien rijden.

Laguna Seca, bocht 1, buitenom voorbij aan Valentino Rossi. Eigenlijk hoef je dan niet meer verder te kijken om te weten dat je met een bijzondere coureur te maken hebt. :Y
 
Blijkbaar mankeert er hier iets aan het scherm, want ik zie wel ondertiteling, maar geen Engelse..

:+
De omschrijving van het filmpje - persoon die het op Youtube poste klopt inderdaad niet, en ik zie hem ook niet anders zo snel. :N

Hier MM acht jaar .
Ook spaans. :+
 
Laatst bewerkt:
De omschrijving van het filmpje - persoon die het op Youtube poste klopt inderdaad niet, en ik zie hem ook niet anders zo snel. :N

Hier MM acht jaar .
Ook spaans. :+



Geeft niet, joh. Ik ouwehoer maar wat. Ik wou dat ik kon wat hij kan, maar ik heb niks met Marquez. Ondanks zijn kunde op een motor vind ik het maar een over het paard getild kereltje met de uitstraling van een ijsberg. Een uitstraling die, imo, de meeste Spaanse sportlieden niet vreemd is.
 
Als het je om uitstraling te doen is racen in welke vorm ook ,niks voor jou.
Dan kan je beter dressuur of een missverkiezing kijken!

Omdat jij het zegt ?
Racen vind ik prtima om MM er tussen te zien, zelfde geldt voor Jl en nog meer van de spaanse sjappies.
Alleen zodra ze klaar zijn met racen vind ik ze niet leuk , grappig, wat dan ook.

Maar nu begrijp ik van jou dat je dan maar dressuur moet gaan kijken ? Beetje kort door de bocht he
 
Als het je om uitstraling te doen is racen in welke vorm ook ,niks voor jou.
Dan kan je beter dressuur of een missverkiezing kijken!


Laat ik vooropstellen dat het in deze mijn persoonlijke mening betreft. Maar het is niet enkel in de racerij dat Spanjaarden uitblinken in het gemis aan uitstraling. Dat is ook zo in dressuur en miss verkiezingen.
 
Omdat jij het zegt ?
Racen vind ik prtima om MM er tussen te zien, zelfde geldt voor Jl en nog meer van de spaanse sjappies.
Alleen zodra ze klaar zijn met racen vind ik ze niet leuk , grappig, wat dan ook.

Maar nu begrijp ik van jou dat je dan maar dressuur moet gaan kijken ? Beetje kort door de bocht he

Tussen kunnen en moeten zit nogal een verschil . Ik gaf 2 voorbeelden van sporten waar de uitstraling een groot aspect is!
 
Tussen kunnen en moeten zit nogal een verschil .
Ik gaf 2 voorbeelden van sporten waar de uitstraling een groot aspect is!

full
Touche!
Graag replies aanpassen naar een minder hoog intellectueel niveau, dan kunnen wij het ook volgen.
Of even vooraf melden. :+ ;) :t
 
Z'n hele CV, alles wat iedereen ooit over hem zei, elke race waar hij als een malle deed wat niemand hem ooit na heeft gedaan..? Je praat alsof je hem nooit hebt zien rijden.

Laguna Seca, bocht 1, buitenom voorbij aan Valentino Rossi. Eigenlijk hoef je dan niet meer verder te kijken om te weten dat je met een bijzondere coureur te maken hebt. :Y

Ik zeg ook niet dat hij niet goed is: ik zie alleen niet in wat hem bijzonderder maakt dan andere coureurs met een minstens zo indrukwekkend , zo niet indrukwekkender c.v.?

Dat hij spectaculaire inhaalacties heeft gemaakt? Vast en zeker, net zo goed als vele andere legendarische coureurs dat deden.

En wat deed hij dat geen ander hem nadeed? Op een specifiek modeljaar Ducati keihard gaan?

Tja, er waren nu eenmaal niet tientallen coureurs met dezelfde motor dat jaar, dus dat is een lastige.

Stoner is getalenteerd en snel maar nu hij gestopt is wordt er gedaan alsof het Jezus Christus zelf op een motorfiets is en dat lijkt mij wat overdreven.
 
Blablablablablablablablabla
Blablablablablablablablabla
Blablablablablablablablabla
Blablablablablablablablabla
Blablablablablablablablabla
Blablablablablablablablabla
Blablablablablablablablabla
Blablablablablablablablabla
Blablablablablablablablabla
Blablablablablablablablabla
Blablablablablablablablabla
Blablablablablablablablabla
Blablablablablablablablabla
Blablablablablablablablabla
Blablablablablablablablabla
 
Mooie kans voor Dorna om eens een battle of the champions te organiseren.
Bijvoorbeeld op 1 merk en alle kanonnen daarop.
Stoner, Doohan, Rossi, Marquez, Lorenzo ed.

Kan mooi op die BMW safety bikes :)

(Denk niet dat de andere fabrikanten blij mee zijn maar zou wel super vet zijn)
 
Tussen kunnen en moeten zit nogal een verschil . Ik gaf 2 voorbeelden van sporten waar de uitstraling een groot aspect is!

Zeker weten dat daar een verschil tussen zit ;) Wat je nu aangeeft klopt helemaal maar ben het er nog steeds niet mee eens dat je geen racen moet kijken als de uitstraling van een bepaald ecoureur je niet bevalt ;) Tijdens het racen zie je daar namelijk niks van.
 
Ik zeg ook niet dat hij niet goed is: ik zie alleen niet in wat hem bijzonderder maakt dan andere coureurs met een minstens zo indrukwekkend , zo niet indrukwekkender c.v.?

Niemand die zegt dat hij bijzonderder is dan die andere coureurs... Stoner hoort wat mij betreft in het rijtje thuis van Rossi/Lorenzo/Marquez. Niet méér dan een ander, maar zeker die categorie.
 
Ik zeg ook niet dat hij niet goed is: ik zie alleen niet in wat hem bijzonderder maakt dan andere coureurs met een minstens zo indrukwekkend , zo niet indrukwekkender c.v.?

Dat hij spectaculaire inhaalacties heeft gemaakt? Vast en zeker, net zo goed als vele andere legendarische coureurs dat deden.

En wat deed hij dat geen ander hem nadeed? Op een specifiek modeljaar Ducati keihard gaan?

Tja, er waren nu eenmaal niet tientallen coureurs met dezelfde motor dat jaar, dus dat is een lastige.

Stoner is getalenteerd en snel maar nu hij gestopt is wordt er gedaan alsof het Jezus Christus zelf op een motorfiets is en dat lijkt mij wat overdreven.
Stoner won races en een titel op een machine waar niemand anders wat mee kon. En dat waren niet de minste namen. Rossi heeft dat zelf ondervonden hoe knap het was van Stoner.
 
Niemand die zegt dat hij bijzonderder is dan die andere coureurs... Stoner hoort wat mij betreft in het rijtje thuis van Rossi/Lorenzo/Marquez. Niet méér dan een ander, maar zeker die categorie.

Jawel, dat deed JBT en daar reageerde ik aanvankelijk dan ook op.
 
Stoner won races en een titel op een machine waar niemand anders wat mee kon. En dat waren niet de minste namen. Rossi heeft dat zelf ondervonden hoe knap het was van Stoner.

Stoner werd in 2007 kampioen op de Ducati en sindsdien gingen de resultaten op de Ducati achteruit.

Rossi reed op de 2011 Ducati, daar zitten dus 4 modellen tussen.
 
Stoner werd in 2007 kampioen op de Ducati en sindsdien gingen de resultaten op de Ducati achteruit.

Rossi reed op de 2011 Ducati, daar zitten dus 4 modellen tussen.
2010 won Stoner nog steeds races met de Ducati. Paar maanden later kwam Rossi er niet aan te pas. Ook teamgenoten van Stoner kwamen maar sporadisch in de buurt, maar waren vaak te vinden in het middenveld of achterveld.
 
2010 won Stoner nog steeds races met de Ducati. Paar maanden later kwam Rossi er niet aan te pas. Ook teamgenoten van Stoner kwamen maar sporadisch in de buurt, maar waren vaak te vinden in het middenveld of achterveld.

Je zei dat Stoner er een titel mee won, dat was niet zo.

IN 2007 won hij een titel met de Ducati, alle daarop volgende jaren met de Ducati ging hij steeds verder achteruit.

Dat gezegd hebbende, de Ducati lag hem kennelijk wel meer dan andere.
 
Terug
Bovenaan Onderaan