Aprilia ETV 1000 Caponord deel Quatro (4)

Goegemeente, opgelet: FYI

Mocht iemand Jellyfish, Puffer fish of Swordfish mapping willen proberen ik heb ze alle gekregen zowel voor lambda als zonder lambda fietsen. De maker rijdt zelf een 2001 capo ik ook en de match was erg veelbelovend (zeg ik na de eerste 120km).

Bij interesse ff melden.

Alle lof voor de maker el MaKaKo van het AOTR forum *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Laatst bewerkt:
Goh... wat hou ik van die motor....
Volgas door de buien net uit een Zomerse ochtend naar werk, en geen moment spijt dat ik op de Godin ben gegaan....
De twijfel of ik Haar in ging ruilen voor een een 2015 is weer ff vd baan....
Wat een Italiaanse Freule... of Prima Donna?

Wat een voetjes heb Ze met de Michelin trail Road 4....
Groet, AJ
 
Zo, Relais was eindelijk binnen, alles weer aangesloten / opgebouwd, starten-lopen en nog belangrijker hij gaat ook weer uit als ik het contact uit zet :-) Het relais dat er nu in zit heb ik besteld bij Aprilliaparts.nl , de sticker meldt de volgende info : RC18-003 12 V Made in Japan Ook nog even voltage's gemeten,

12,9 V - Accu in rust
14,1 V - Stationair
13,9 V - Lampen aan
14,1 V - 4000 rpm

Lijkt er dus op dat Accu en Spanningsregelaar nog niet echt defect zijn (ga wel alvast op zoek naar een goede vervanger voor het geval dat....)

Dank allemaal voor de tips en het meedenken !! Waar zouden we zijn zonder het net.....
 
Zo, Relais was eindelijk binnen, alles weer aangesloten / opgebouwd, starten-lopen en nog belangrijker hij gaat ook weer uit als ik het contact uit zet :-) Het relais dat er nu in zit heb ik besteld bij Aprilliaparts.nl , de sticker meldt de volgende info : RC18-003 12 V Made in Japan Ook nog even voltage's gemeten,

12,9 V - Accu in rust
14,1 V - Stationair
13,9 V - Lampen aan
14,1 V - 4000 rpm

Lijkt er dus op dat Accu en Spanningsregelaar nog niet echt defect zijn (ga wel alvast op zoek naar een goede vervanger voor het geval dat....)

Dank allemaal voor de tips en het meedenken !! Waar zouden we zijn zonder het net.....

Die is inderdaad nog een stuk beter dan die van mij. Kom niet verder dan 13,6V stationair.
 
Hoi hoi,
waar halen we het beste voorremschijven voor onze ABS-Capo´s ?
Zag ze zelfs al bij aliexpress te koop staan.
 
Hans,

Kijk eens op het af1 forum. Er zijn er die ze laten maken in Engeland.
Ik had toen mazzel voor een uitverkoop in Texas bij af1 waar ik 2 originele brembo schijven voor 104 euro bezorgt vanuit de VS thuis kon krijgen.

Zoeken loont!
 
Bedankt voor de tips.
Weet iemand toevallig of er nog douane-btw (o.i.d) kosten bijkomen als men via AF1 uit Amerika onderdelen besteld
 
Laatst bewerkt:
Lijken we heeeeeel erg op die van mij. Je woont in mijn buurt, dus je mag het komen beluisteren. Vraag overigens wel om een nieuwe afstelling van de motor.
 
Thnx K-Jos, kom vast nog wel eens een bakkie doen....
Nog ff een vraagje aan Garmin Zumo eigenaren, ik heb eindelijk de kabelboom van mijn Zumo 660 onder het zadel weten te krijgen, ben nu echter op zoek naar een op het contact geschakelde 12 volt, iemand enig idee waar ik die af kan tappen (en dus liefst niet van de koplamp)
 
@Samoeraizwaard.
Doen, krijg je geen spijt van en voor die prijs helemaal niet.
Ik rijdt er met heel veel meer plezier mee rond dan met de standaard dempers.
Het geluid is gewoon te lekker en je gaat niet meer terug naar standaard pijpen.
Denk dat stanleybobly de nieuwe mapping en het afstellen zo voor je fixed.
imho mooiere pijpen dan de GPR pijpen van $550,-
 
@Samoeraizwaard.
Doen, krijg je geen spijt van en voor die prijs helemaal niet.
Ik rijdt er met heel veel meer plezier mee rond dan met de standaard dempers.
Het geluid is gewoon te lekker en je gaat niet meer terug naar standaard pijpen.
Denk dat stanleybobly de nieuwe mapping en het afstellen zo voor je fixed.
imho mooiere pijpen dan de GPR pijpen van $550,-

Thnx !
 
Thnx K-Jos, kom vast nog wel eens een bakkie doen....
Nog ff een vraagje aan Garmin Zumo eigenaren, ik heb eindelijk de kabelboom van mijn Zumo 660 onder het zadel weten te krijgen, ben nu echter op zoek naar een op het contact geschakelde 12 volt, iemand enig idee waar ik die af kan tappen (en dus liefst niet van de koplamp)

Bij mij zat daarvoor op de kabelboom bij het stuur een extra stekkertje. Ik heb die vervangen door een superseal stekker (https://www.conrad.nl/nl/te-connectivity-superseal-set-amp-superseal-15mm-series-rastermaat-6-mm-1-set-1521999.html) en dat werkt perfect. De stekker zit in de aan de linkerkant ergens in de buurt van de richtingaanwijzer (ik heb een type2 en handvatverwarming, e.e.a. kan daarvan afhankelijk zijn). Ik laad mijn garmin hier rechtstreeks van op, zo een garmin lader gebruikt niet zo heel veel vermogen.

Ik heb een 12V aansluiting in mijn topkoffer gemaakt, die zit uiteraard wel via een relais op de accu. De 12v aanschakelspanning heb ik bij de zekeringen onder het zadel vandaan gehaald. Gewoon even gezocht met de multimeter naar een geschakelde 12v (is niet zo moeilijk, zijn ze bijna allemaal).

mvg,

Marco.
 
Terug
Bovenaan Onderaan