KTM LC8 950/990 - ruwe bolsters, blanke pit

1H1VvRD.jpg


Tot 2018 :W
 
Altijd een beetje een treurig gezicht '(

hopelijk komen er toch nog wel wat mooie rijdaagjes, temps zijn ok, geen pekel dusss :]
 
Ik zag bij HK-Suspension op hun Facebook de opengewerkte voorvork van een (ik dacht) MT-09 voorbij komen. Dat ding is zo opgebouwd dat het eigenlijk gewoon te vergelijken was met een pogo stick, deed helemaal niets. Maar ja, daar betaal je ook voor.
 
Even de meelezers met MT09's helpen... :+

Als je Ohlin's finest voor en achter er op laat zetten, is het nog steeds een koopje!
(en een echte concurrent is er nieuw eigenlijk niet nu)
 
Even de meelezers met MT09's helpen... :+

Als je Ohlin's finest voor en achter er op laat zetten, is het nog steeds een koopje!
(en een echte concurrent is er nieuw eigenlijk niet nu)

Ben ik wel met je eens eigenlijk... :Y
 
En nog steeds mijn favoriete mok :)

In mijn gezins Whatsapp groep werden om de 5 minuten foto's van de kleinkinderen geplaatst, dus ik plaatste om de 5 minuten foto's van mijn KTM, toen hadden zij later dus met kerst een compleet pakket voor mij gemaakt, tshirts, onderzetters, mokken, sleutelhangers, lijstjes, alles met de KTM foto's. :)

IMG_7145.jpg
 
Jodel!

Iemand ervaring met deze schermen ? 70cm hoog. Link Ebay
s-l1600.jpg


Ik twijfel tussen een dergelijk Ebay screen of eentje van Aeroflow (260 dollar incl shipping)
CIMG6147.JPG

Die van Aeroflow worden op div fora geprezen voor hun "prestaties", maar zijn een tikkie duurder én zien er mijn inziens wat minder fraai uit.

Hoor graag jullie ervaringen!
 
Mijn ogen wat doe je :r

Haha, het is inderdaad geen beauty, maar sinds ik de KTM heb, heb ik hoofdpijn en een tuut in m'n kop van de turbulentie op m'n helm. Ik heb hiervoor een Aprilia RSV gehad en had geen centje last. Een Z750 staat ook in de schuur, geen klachten. 2 dagen op de KTM en ik heb me nog nooit zo naar gevoeld '( Aangezien ik 2600km per maand rij, is het wel van belang dat hier wat aan veranderd.. :P
 
Haha, het is inderdaad geen beauty, maar sinds ik de KTM heb, heb ik hoofdpijn en een tuut in m'n kop van de turbulentie op m'n helm. Ik heb hiervoor een Aprilia RSV gehad en had geen centje last. Een Z750 staat ook in de schuur, geen klachten. 2 dagen op de KTM en ik heb me nog nooit zo naar gevoeld '( Aangezien ik 2600km per maand rij, is het wel van belang dat hier wat aan veranderd.. :P
Dan moet het scherm lager, niet hoger.
 
Haha, het is inderdaad geen beauty, maar sinds ik de KTM heb, heb ik hoofdpijn en een tuut in m'n kop van de turbulentie op m'n helm. Ik heb hiervoor een Aprilia RSV gehad en had geen centje last. Een Z750 staat ook in de schuur, geen klachten. 2 dagen op de KTM en ik heb me nog nooit zo naar gevoeld '( Aangezien ik 2600km per maand rij, is het wel van belang dat hier wat aan veranderd.. :P

Zo dan heb je wel ballen, de good old 950 staat nu niet bekend als de ultieme forensen fiets..
Heb je de touring ruit van ktm al geprobeerd?
Oogt ietsjes beter dan die andere 2 gedrochten :X
 

Echt? Bij deze kleurstelling kloppen de lijnen niet vind ik. Vind ik de 950 adv eigenlijk nog mooier.
Goed dat er verschillende smaken zijn anders reden we allemaal hetzelfde :)

Vindt de 1190 adv r ook echt een mooi ding alleen zie je hem in de buurt kapot veel. Toertocht in Amersfoort met 80 motoren zaten gewoon 5 1190's bij.
Bijna net zon eenheidsworst als een 1200 gs onderhand. Da vind ik dan toch niks...
 
Echt? Bij deze kleurstelling kloppen de lijnen niet vind ik. Vind ik de 950 adv eigenlijk nog mooier.
Goed dat er verschillende smaken zijn anders reden we allemaal hetzelfde :)

Vindt de 1190 adv r ook echt een mooi ding alleen zie je hem in de buurt kapot veel. Toertocht in Amersfoort met 80 motoren zaten gewoon 5 1190's bij.
Bijna net zon eenheidsworst als een 1200 gs onderhand. Da vind ik dan toch niks...

Ik ben gezegend met een '04 950S, echt een heerlijke machine :9~

Vw8MX.jpg


Maar áls 'ie ooit het veld mag ruimen, dan voor een 990R 8-)
 
Tof die modellen inderdaad. Zo heb ik tijden terug die gefotografeerd voor KTM met een vriend van mij achter het stuur.

3362400941_b635286e1b_o.jpg


3362404863_3b65c51be2_o.jpg


3120375182_536b6d191d_o.jpg


3119547247_86ab0f5056_o.jpg


3119547409_6be9b3a774_o.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan