Standaard ECU laten reflashen

KTMDuker

Rookie
12 sep 2017
16
0
Medemblik
Beste allemaal,

ik ben sinds juli in het bezit van het a1 rijbewijs en heb een 125 duke gekocht, hij rijdt goed en trekt ook wel lekker op, maar na de 90 is het wel een beetje klaar. Nou is het zo dat ik in Dronten studeer en daar ook op kamers zit, ik kom zelf uit Medemblik en ga dus 2 keer in de week de dijk over. Omdat met wind tegen hij soms maar net de 100 redt zou ik graag weten of het mogelijk is de standaard ecu te reflashen en hoeveel ik hieruit kan verwachten?

Er zit al een volledig leovince uitlaat systeem op. Als er op de top wat meer uit te halen valt ben ik al overtuigd.

En ja mischien had ik beter een auto kunnen kopen, maar on-topic graag
 
Ah, zo..
Die FZR250 van mij schijnt 1 op 45 te doen, mits je het niet te wild doet, zo ver dat mogelijk is op een 250. ;)

Geen idee wat die FZR weegt, maar volgens mij was dat minder dan 150 kilo.

Ik moet er toch eens mee verder..
Die FZR250 zou nu het dubbele kosten van wat de CBR250R nu kost.
High performance versus commuter motorcycle. ;)

1:45 rijden ze alleen in de hemel..

Maar ik verbaas mij nog dagelijks hoe goed het concept werkt in het drukke Nederlandse randstad verkeer. *O*
En tot 7.000 Rpm vind ik nog wel goed - comfortabel - rustig op de snelweg / 115 km/u.
Hij kan wel tot ergens rond de 10.500..
 
Laatst bewerkt:
Die FZR250 zou nu het dubbele kosten van wat de CBR250R nu kost.
High performance versus commuter motorcycle. ;)

1:45 rijden ze alleen in de hemel..

Maar ik verbaas mij nog dagelijks hoe goed het concept werkt in het drukke Nederlandse randstad verkeer. *O*
En tot 7.000 Rpm vind ik nog wel goed - comfortabel - rustig op de snelweg / 115 km/u.
Hij kan wel tot ergens rond de 10.500..

Ik heb geen idee wat die FZR kost, hij was gratis.
Bij 7000rpm doet die FZR nog niets, die komt bij zo'n 11000rpm wat tot leven, en gaat door tot 18500rpm.
Dat toerental, en jonge jochies, dan begrijp je waarschijnlijk wel dat er vaak wat aan die dingen mankeert, meestal liggen de bigend lagers er uit, zo ook bij deze het geval was
 
Terug
Bovenaan Onderaan