Kawasaki Z1 900 Deel 9

En daarom heb ik mijn '78 Z1000 dan ook maar een update gegeven, geen gezeur dat het kontje te kort is, belachelijk dure Ohlins erop, te veel geld uit gegeven aan spullen die uit de catalogus van Yoshimura, Mikuni, Wiseco, Goodridge, Rizoma, K&N, Racefit en APE komen, radiale remklauwen maar overgeslagen en nog steeds geen plek voor een passagier.
En ik noem het een z1120 SP waar bij SP staat voor Summa Perii dat is Latijns voor Totaal Verpest.
En waarom? omdat ik een Uber liefhebber ben die graag iets "apart"wil

Heren wat een emotie omdat Kawasaki een nieuwe motor uitbrengt onder een oude naam :+ [afbeelding]


en mooi dat ie is zeg.. *O* *O* :Y :9~

een stuk beter dan die marketing yoke van kawasaki... :Y :Y
 
Wat mij er t meest aan tegenstaat,is dat ze net doen alsof ze iets heel nieuws gemaakt hebben :N ,terwijl ik t een goedkoop melkkoetje vindt;zo we gooien er een lookalike tankje en kontje op,en hoppa kassa!we hebben een replica,tot zover mijn mening over t ding,een ieder die m koopt,erg veel plezier ermee :Y

wat ik zeg... :Y
 
En daarom heb ik mijn '78 Z1000 dan ook maar een update gegeven, geen gezeur dat het kontje te kort is, belachelijk dure Ohlins erop, te veel geld uit gegeven aan spullen die uit de catalogus van Yoshimura, Mikuni, Wiseco, Goodridge, Rizoma, K&N, Racefit en APE komen, radiale remklauwen maar overgeslagen en nog steeds geen plek voor een passagier.
En ik noem het een z1120 SP waar bij SP staat voor Summa Perii dat is Latijns voor Totaal Verpest.
En waarom? omdat ik een Uber liefhebber ben die graag iets "apart"wil

Heren wat een emotie omdat Kawasaki een nieuwe motor uitbrengt onder een oude naam :+ [afbeelding]

Geweldig mooie fiets :}
 
Alweer een ..

full
 
Niet het bijdehandje gaan spelen hier :N

Een crossmotorfiets is geen straatfiets.
Dat is wat Ton bedoelde, neem ik aan.

Kom op, niet Rob's topic gaan ver.....
Oh sorry hoor dacht dat het alleen om die groene kleur ging wanneer die gekomen is maar als dat niet mag hier dan moeten we maar bij de foute z900rs blijven. :]
 
De racers waren kawa groen, KR, H1, H2, die zelfde productie fietsen waren ook allemaal andere kleuren, de eerste productie motor die lime green was, was volgens mij (zover ik weet) begin 80 de Z1000 R.
de mensen die zegggen dat een kawa groen moet zijn moet het hele boek nog maar eens doorlezen
:t :t

De H1D uit 1973. Zie het boek de Kawasaki Triples Bible blz. 36.
Over welk boek heb jij het?
 
Alweer een ..
Dat hele ding is gephotoshopt.
Uitlaatje is inderdaad fraai, maar die radiateur ..... :?
Kijk, dat er op een vloeistofgekoelde motorfiets een radiateur moet begrijp ik, maar doe het dan wat subtieler. ;)
Zeker als de motorfiets op een fiets met een luchtgekoeld blok moet lijken.
Wel gaaf die raceversie , maar doet met al die moderne spullen wel afbreuk aan het retro imago.
Straks ook verkrijgbaar met Rickman kuip ??

Nog maar even een fototje van het origineel, voordat we vergeten waar dit topic eigenlijk over gaat. ;)
full

:} :} :}

Jammer dat ik de Franse taal niet voldoende machtig ben dit te kunnen verstaan.
Maar aan de drie worden te horen die ik denk te herkennen heeft de testpiloot wel lovende kritieken.
Versta je er net als ik ook geen zak van, dan gewoon lekker kijken en luisteren naar een voor ons heel herkenbaar geluid.
 
Laatst bewerkt:
Vandaag de Z900 op de dynojet ( Ridderkerk) gehad voor het afstellen van de Keihin CR 31 carburateurs.
Hij stond onderin te arm maar door de gasnaalden te verhogen en het luchtmengsel aan te passen was het resultaat een mooie vermogensafgite van 81 achterwiel pk's!
full
 
Vandaag de Z900 op de dynojet ( Ridderkerk) gehad voor het afstellen van de Keihin CR 31 carburateurs.
Hij stond onderin te arm maar door de gasnaalden te verhogen en het luchtmengsel aan te passen was het resultaat een mooie vermogensafgite van 81 achterwiel pk's![afbeelding]

81 pk aan het achterwiel vind ik zeker niet verkeerd :Y
Dat zou normaal gesproken aan de krukas zijn.....
 
Vandaag de Z900 op de dynojet ( Ridderkerk) gehad voor het afstellen van de Keihin CR 31 carburateurs.
Hij stond onderin te arm maar door de gasnaalden te verhogen en het luchtmengsel aan te passen was het resultaat een mooie vermogensafgite van 81 achterwiel pk's![afbeelding]

netjes...blok is standaard verder toch?
de wielen staan hem goed......netjes... :t
 
Terug
Bovenaan Onderaan