Kawasaki Z1 900 Deel 9

Neem aan dat je voor een H@n€a A-Twin gaat?
Goeie keuze :Y Voor mij met DCT :} :]

als ik 1 kan vinden voor redelijk geld...ben er nog niet helemaal over uit....zowiezo geen automaat voor mij...
alternatief mischien een strom 1000...schappelijker te vinden maar minder fraai...
wellicht wel beter voor duo gebruik..
de laatste versie kawasaki (jazeker goed he? *O* )versys is wel mooi vind ik maar helaas een 4 cilinder en dat hoort niet bij een allroad (vind ik)
bmw en ktm begin ik niet aan, ik wil rijden niet sleutelen.... :N
terug on topic maar weer dan nu dacht ik... ;)
 
Vandaag de Z900 op de dynojet ( Ridderkerk) gehad voor het afstellen van de Keihin CR 31 carburateurs.
Hij stond onderin te arm maar door de gasnaalden te verhogen en het luchtmengsel aan te passen was het resultaat een mooie vermogensafgite van 81 achterwiel pk's![afbeelding]

Hij staat nog veel te arm onderin.
 
Hij loopt nu weer netjes stationair ( wat de klacht was) en pakt zeer smeuïg op vanuit onderin en loopt als een kogel door zijn versnellingen door deze kleine ingreep.
Verder fijntunen had natuurlijk gekund met andere naalden/spoeier maar dan ben je wel een paar uurtjes verder. Ik vind hem prima zo !
 
Hij loopt nu weer netjes stationair ( wat de klacht was) en pakt zeer smeuïg op vanuit onderin en loopt als een kogel door zijn versnellingen door deze kleine ingreep.
Verder fijntunen had natuurlijk gekund met andere naalden/spoeier maar dan ben je wel een paar uurtjes verder. Ik vind hem prima zo !

Wel jammer,als t beter kan ,je hebt m toch op de bank -O- kost de kop niet :N
 
netjes...blok is standaard verder toch?
de wielen staan hem goed......netjes... :t

Blok is standaard.
De wielen hebben weer functie gekregen ipv op zolder te verstoffen , nog dank daarvoor ! ;) .
Ik rij al jaren een ducati multristrada 1200 , een geweldig veelzijdige motor.
komen nu tweede hands voor redelijk betaalbare prijs op de markt.
 
Hij loopt nu weer netjes stationair ( wat de klacht was) en pakt zeer smeuïg op vanuit onderin en loopt als een kogel door zijn versnellingen door deze kleine ingreep.
Verder fijntunen had natuurlijk gekund met andere naalden/spoeier maar dan ben je wel een paar uurtjes verder. Ik vind hem prima zo !

dan is het goed toch?
perfectie met carburateurs is zowiezo een eutopie...
helemaal met niet cv carburateurs....altijd een compromise waarbij met variabelen als temp en hoogte geen rekening wordt gehouden...
 
Blok is standaard.
De wielen hebben weer functie gekregen ipv op zolder te verstoffen , nog dank daarvoor ! ;) .
Ik rij al jaren een ducati multristrada 1200 , een geweldig veelzijdige motor.
komen nu tweede hands voor redelijk betaalbare prijs op de markt.

bij een duc kan ik het onderhoud niet zelf doen zonder een diepte investering in speciaal gereedschap.
dan valt het voor mij af want ik vertrouw geen enkele dealert...
 
Laatst bewerkt:
Vandaag bij ons een man uit Vorarlberg, een verzamelaar, vertelde dat hij ongeveer 130 tot 150 motorfietsen heeft( precies Wist hij het ook niet) waarvan het overgrote deel Kawasaki 's zijn.
Doet er eigenlijk niets mee maar heeft ze wel :?
Eigenlijk doodzonde, verkopen wil hij ook niets.
Moet daar toch maar eens gaan kijken.....

Misschien toch maar een 350 s2 lospeuteren.

Misschien kent Ton hem, is een schoenhandelaar.
 
Heeft vorig jaar bij ons een nieuwe cb1100rs gekocht en is er nog geen meter mee gereden. Zelfs nog niet op naam gezet.
Komt waarschijnlijk eerdaags ook nog een nieuwe Horex bij ons ophalen :+

Rare mensen in de wereld :Y
 
Heeft vorig jaar bij ons een nieuwe cb1100rs gekocht en is er nog geen meter mee gereden. Zelfs nog niet op naam gezet.
Komt waarschijnlijk eerdaags ook nog een nieuwe Horex bij ons ophalen :+

Rare mensen in de wereld :Y

je hebt ze erbij...heel vreemd inderdaad...
ik heb een kennis die 2 mv f4 1000 heeft staan.
1 nieuwe met 0 kilometers rijklaar en een agostini edition nog nieuw in de krat...
ik begrijp dat niet... :?

horex??? foto?? verkopen jullie die?
 
Vandaag bij ons een man uit Vorarlberg, een verzamelaar, vertelde dat hij ongeveer 130 tot 150 motorfietsen heeft( precies Wist hij het ook niet) waarvan het overgrote deel Kawasaki 's zijn.
Doet er eigenlijk niets mee maar heeft ze wel :?
Eigenlijk doodzonde, verkopen wil hij ook niets.
Moet daar toch maar eens gaan kijken.....

Misschien toch maar een 350 s2 lospeuteren.

Misschien kent Ton hem, is een schoenhandelaar.
Heeft hij goed geboerd met zijn schoenenhandeltje :) Het is hem gegund.
 
Jaja, wij zijn/waren Horex dealer. We weten nog steeds niet hoe het verder gaat.
We hebben nog steeds een proefrij model staan met maar een paar kilometer (26 geloof ik, waarvan 15 van mij :Y )
 
Vandaag bij ons een man uit Vorarlberg, een verzamelaar, vertelde dat hij ongeveer 130 tot 150 motorfietsen heeft( precies Wist hij het ook niet) waarvan het overgrote deel Kawasaki 's zijn.
Doet er eigenlijk niets mee maar heeft ze wel :?
Eigenlijk doodzonde, verkopen wil hij ook niets.
Moet daar toch maar eens gaan kijken.....

Misschien toch maar een 350 s2 lospeuteren.

Misschien kent Ton hem, is een schoenhandelaar.


Ik weet er wel een bij jullie in een nabij gelegen buur land, maar die heeft geen schoenen verkocht.
Deze hebben ook rond de 100 stuk kawa's staan :t
 
full


Vandaag nog een ritje gemaakt. Waarschijnlijk de laatste van dit jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan