Tuono Bastards / Leipe Shit! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb de tank los en kan de motor niet starten maar moet de verlichting testen. Hoort je koplamp aan te gaan bij het aan draaien van het contact, maar zonder de motor te starten?

Z 1000 Sx verkocht stap over op deze

tuono 2014 APRC van eerste eigenaar gekocht in DL[afbeelding]

Mooi dingetje hoor!
 
~
Heb de tank los en kan de motor niet starten maar moet de verlichting testen. Hoort je koplamp aan te gaan bij het aan draaien van het contact, maar zonder de motor te starten?Nou 2e generatie BJ 2007 in ieder geval niet, wel die 2x kleine dagrijverlichtings lampjes.
 
Laatst bewerkt:
Wie weet of er stickersets te koop zijn zoals op de foto? Ga maandag beginnen met ombouw van Öhlins en OZ naar de T.
full
 
zeker ,
zet er maar nieuwe banden op ketting tandwielen zadels laten bekleden bij verheul Vroomshoop , olien verversen blok rem cilinders ,velg lint laten monteren , moet er uiteraard wel strak op ( velgen 2 dagen laten klimatiseren op kamer temperatuur ), gouden verstelbare remhendels ( foto maak ik nog )ect

ben een liefhebber en wil het perfect hebben
 
Laatst bewerkt:
zeker ,
zet er maar nieuwe banden op ketting tandwielen zadels laten bekleden bij verheul Vroomshoop , olien verversen blok rem cilinders ,velg lint laten monteren , moet er uiteraard wel strak op ( velgen 2 dagen laten klimatiseren op kamer temperatuur ), gouden verstelbare remhendels ( foto maak ik nog )ect

ben een liefhebber en wil het perfect hebben

Ik snap je, en het is ook een strak exemplaar alleen geld dat je erin stopt... komt er vaak niet meer uit.
Daarom hoop ik ook dat je er een liefhebber voor vind die het onderhoud wel op waarde kan schatten :Y

Nu zijn Tuono's gelukkig geen r6en o.i.d. en komt bepaald volk er niet op af dus ik denk dat het wel goed komt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan