Shell Malaysia Motorcycle Grand Prix 27-29 okt 2017

Waarl eindigt Michael zondag:

  • Podium!

    Stemmen: 1 3,2%
  • Top 5

    Stemmen: 0 0,0%
  • Top 10

    Stemmen: 11 35,5%
  • 11e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 12e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 13e

    Stemmen: 3 9,7%
  • 14e

    Stemmen: 3 9,7%
  • 15e

    Stemmen: 8 25,8%
  • 16e

    Stemmen: 0 0,0%
  • 17e

    Stemmen: 5 16,1%

  • Totaal aantal stemmers
    31
@ Mavrti : wat het uit maakt ?? Dat het ook kan zijn dat iemand hem van zn leven beroofd ?? vind ik heel wat anders dan zelfmoord bijvoorbeeld ;)

Ik begrijp je punt verder wel hoor, er is weer is iemand te vroeg gestorven.
 
*BZzzzz* zei de telefoon

vakantiegangers in het verre oosten... Nou, dan maar gelijk de kwalificatie gekeken, nog best de moeite waard. Jammer van de crash van VdM, maar wel goed dat ie durft te pushen!
 
Laatst bewerkt:
Heb QP1 gemist. En zie dat vdM morgen vertrekt vanaf de laatste plek. Had eerlijk gezegd toch wat meer verwacht. Hopelijk gaat het morgen beter.
Plek maakt niet zo veel uit, maar achterstand is toch vrij groot op de rest. Had tov de eerste vrije training wel wat meer progressie verwacht.
MvdM is gevallen in Q1. Hij baalde zichtbaar. Zijn fiets tolde behoorlijk in 't rond maar zelf bleef hij gelukkig ongedeerd. De commentatoren zeiden ook dat hij in de FP een betere tijd had gereden dan nu in de Quali.
Dus wat dat betreft is er alle ruimte voor verbetering. Moet wel frusterend zijn dat Zarco met dezelfde fiets juist een toptijd rijdt!
 
MvdM is gevallen in Q1. Hij baalde zichtbaar. Zijn fiets tolde behoorlijk in 't rond maar zelf bleef hij gelukkig ongedeerd. De commentatoren zeiden ook dat hij in de FP een betere tijd had gereden dan nu in de Quali.
Dus wat dat betreft is er alle ruimte voor verbetering. Moet wel frusterend zijn dat Zarco met dezelfde fiets juist een toptijd rijdt!

Mwah, vdMark heeft 0,0 ervaring op een GP machine, tegenover Zarco al een heel seizoen. En dat snapt vdMark zelf ook wel.

Zo frustrerend zal het dus niet zijn. Andere klasse, andere rijstijl nodig.
 
Mwah, vdMark heeft 0,0 ervaring op een GP machine, tegenover Zarco al een heel seizoen. En dat snapt vdMark zelf ook wel.

Zo frustrerend zal het dus niet zijn. Andere klasse, andere rijstijl nodig.
Da's ook weer zo. :Y De fiets heeft in elk geval de potentie. :9~
 
MvdM is gevallen in Q1. Hij baalde zichtbaar. Zijn fiets tolde behoorlijk in 't rond maar zelf bleef hij gelukkig ongedeerd. De commentatoren zeiden ook dat hij in de FP een betere tijd had gereden dan nu in de Quali.
Dus wat dat betreft is er alle ruimte voor verbetering. Moet wel frusterend zijn dat Zarco met dezelfde fiets juist een toptijd rijdt!

Dank voor de update :t

Dan moet hij toch eens bij Marquez in de leer: Die valt altijd als het kan. Meestal in de vrije trainingen. En staat er weer als er tijden gezet moeten worden. Zal lastig worden om morgen in de punten te rijden vanuit deze positie.
 
Dank voor de update :t

Dan moet hij toch eens bij Marquez in de leer: Die valt altijd als het kan. Meestal in de vrije trainingen. En staat er weer als er tijden gezet moeten worden. Zal lastig worden om morgen in de punten te rijden vanuit deze positie.

echt? jij verwacht dat hij punten gaat rijden? kom op zeg...
 
echt? jij verwacht dat hij punten gaat rijden? kom op zeg...

Ik spreek wellicht voor een ander, maar op P19 trainen, een plekje of twee winnen en wat uitvallers vóór je hebben, dan is punten pakken wel een optie. Vanaf de allerlaatste plek wordt dat een veel grotere uitdaging, vooral omdat de benodigde agressie in de openingsronde(s) Michael kan gaan verrassen. Hoe het ook zij, mij maakt het niet zoveel uit, als-ie de streep maar haalt en een tof weekend heeft.
 
echt? jij verwacht dat hij punten gaat rijden? kom op zeg...

Dat is wat jij nu voor mij invult. Of ik verwacht dat hij in de punten rijd? kom op zeg! Integendeel: Ik verwacht dat hij kampioen wordt! :z
 
Nou de wereld kampioen in de moto2 is ook bekend.
Helaas voor lūthi naar die klap kan die vandaag niet rijden -O-


Franc gefeliciteerd *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik gun het Morbidelli, is gewoon de sterkste dit jaar. Had toch graag Luthi zien strijden voor zijn laatste kans, maar na zo'n klapper.... Dan maar duimen voor de KTM's!
 
Casey stoner vermomd als JLO op kop?
:o :+
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan