MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste mensen, ik zoek plekken waar ik met een allroad machine van het asfalt kan. Ik ben daar nog niet zo bekend mee dus weet niet waar ik het beste kan wezen... Mul zand is not done, liggen geen noppen onder dus 't moet enigszins begaanbaar zijn.

Mocht iemand wat weten stel ik 'n appje/pb/wat dan ook op prijs :P .

Promotor heeft ooit een track gemaakt en gedeeld. Die loopt van Groningen naar Tilburg (5 delen) Met X heb ik daar delen van gereden. Ik zal m je mailen.

full
 
Laatst bewerkt:
Olá! :W

Nu Will zich op facebook laat zien, zwaai ik hier maar weer eens.. :$ :')

Ik zou het leuk vinden om jullie allemaal weer eens te zien, met het bowlen! :Y *D
Wel een paar jaartjes geleden dat ik hier iets van me heb laten horen geloof ik.. :$ B|
Hahaha, wat het allemaal teweeg brengt. Maar leuk dat je weer eens wat laat horen. ;)
 
Dankzij fb wel weer een toenamr in bedrijvigheid hier!

@ut: gister je verslag gelezen over de husq, maar er staat nergens iets te lezen over hoe goed burn outs gaan en eigenlijk het hooligan gehalte :P
Verder wel weer n top verslag hoor :]
 
Thanks! Hooligan is niet zo lastig op zo'n fiets hoor :P


Staan nog 'n hoop tests onder embargo, maar dat duurt om 'n aantal redenen wat te lang.
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen, ik zoek plekken waar ik met een allroad machine van het asfalt kan. Ik ben daar nog niet zo bekend mee dus weet niet waar ik het beste kan wezen... Mul zand is not done, liggen geen noppen onder dus 't moet enigszins begaanbaar zijn.

Mocht iemand wat weten stel ik 'n appje/pb/wat dan ook op prijs :P .
Ik heb nog een allroad route liggen die we met MF hebben gereden op de Veluwe. Als je 'm wilt, stuur dan even je mailadres. :t
 
Door een aantal vrijwillers zijn er een aantal allroad ritten van 600 km aan elkaar geregen, waarna door andere vrijwilligers nog een stuk van 400 km bij gebreëen is. Die route was de midsummer sunrise allroad route en werd door iedereen onder de pet gehouden, want als die route bekend werd bij het grote publiek was het einde route. Promotor heeft ooit die track in handen gekregen en mooie sier mee gemaakt en gedeeld.

zo klopt ie
 
Laatst bewerkt:
Niet voor tijdens een MotoGP race indien je meedoet aan die race :)
 
Laatst bewerkt:
Blijkbaar is Thunderdome weer nieuw leven ingeblazen kwam de livestream tegen:
klinkt goed *O*
 
wat een grafherrie :X

zo ik zit klaar voor de GP, gooo VdM :] moto2 en 3 kijk ik straks wel terug :Z
 
Laatst bewerkt:
Ik wil best ff aan 'm denken komend weekend, maar of dat voldoende is?
Geen garanties. We zien graag de foto's :')

Schutting staat, denken was blijkbaar voldoende. :+

Wel een klerewerk om even in je eentje te doen. Tuinscherm uitlijnen op de paal en vasthouden. Tegelijkertijd een schroef er in draaien...schroevendraaier natuurlijk net buiten handbereik weggelegd, en weer opnieuw...de ouwe palen had ik in beton gezet. Natuurlijk breken die af als een luciferhoutje, ook nog even een klomp beton uitgraven...

Nieuwe palen netjes in de teer gezet en een meter de grond in, zonder beton. Scheelt hopelijk over een paar jaar een hoop graafwerk. *D

Ondertussen nog steeds niet verder met de MotoGP dan de kwalificatie van Motegi, stukje omscholing naar helikoptertechniek begonnen, valt stiekem wel tegen, zo haal ik het nooit in... -O-

Positief bekeken, mijn MotoGP winterstop is wel lekker kort in dit tempo. Misschien dat ik weer bij ben tegen de tijd dat Qatar 2018 begint. :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan