Jorge Lorenzo deel 6, back in blue

Ik denk dat Dovi zonder teamorders niet gewonnen had vandaag.

Ik had het idee dat Lorenzo bewust een wijdere lijn pakte om Dovi ervoor te kunnen laten zonder dat het al te opvallend was en dat dit ervoor zorgde dat hij er bijna naast lag.

Voor mijn gevoel had Lorenzo Dovi makkelijk terug kunnen pakken daarna...
 
Ik denk dat Dovi zonder teamorders niet gewonnen had vandaag.

Ik had het idee dat Lorenzo bewust een wijdere lijn pakte om Dovi ervoor te kunnen laten zonder dat het al te opvallend was en dat dit ervoor zorgde dat hij er bijna naast lag.

Voor mijn gevoel had Lorenzo Dovi makkelijk terug kunnen pakken daarna...
Hij schoof in de laatste bocht waardoor hij een wijdere lijn moest nemen. Maar denk dat hij inderdaad niet meer gepusht heeft voor de overwinning, hoewel het nu spannend is tot de laatste race zal 93 wel WK winnen.
 
Ik denk dat Dovi zonder teamorders niet gewonnen had vandaag.

Ik had het idee dat Lorenzo bewust een wijdere lijn pakte om Dovi ervoor te kunnen laten zonder dat het al te opvallend was en dat dit ervoor zorgde dat hij er bijna naast lag.

Voor mijn gevoel had Lorenzo Dovi makkelijk terug kunnen pakken daarna...
:^ "Suggested mapping 8"

Wel mooie save, de kneeslider stond dik in het asfalt gegraveerd. _O-
 
Laatst bewerkt:
Zou wel lachen zijn, als die Lorenzo, na door zowat iedereen helemaal afgebrand te zijn, volgend jaar weer de beste is...
 
Hij schoof in de laatste bocht waardoor hij een wijdere lijn moest nemen. Maar denk dat hij inderdaad niet meer gepusht heeft voor de overwinning, hoewel het nu spannend is tot de laatste race zal 93 wel WK winnen.

Gaf hij ook toe na de race. Omdat het Dovi was die naast hem reed had ie nog wel geoushed, maar niet zo hard als normaal.
 
Motorracers zijn individualisten en tevens moet je de team belangen willen/kunnen behartigen wat Jorge die Nase }) goed gedaan heeft. :t Alleen kampioenen kunnen dat!
 
Het leek er juist helemaal niet op dat Lorenzo aan de kant ging, hij was een paar keer de voorkant bijna helemaal kwijt. Ook het moment dat Dovi voorbij kwam zat hij op de limiet met voorkant. Dovi had ook duidelijk wat over, want keek af en toe gewoon op het scherm om te zien waar Marquez lag. Als hij echt was gaan pushen was hij met gemak nog een paar seconden weggereden bij Lorenzo.
 
Ik had het idee dat Lorenzo juist bijna op z'n plaat ging omdat hij een wijdere lijn pakte...
 
Hij wou volgens mij verdedigend gaan rijden ....dat is nou juist iets wat hij niet kan , .....en dat bleek ook.

Het was ook catch 22: Als hij 'm er voorbij zou laten dan kost 'm dat de felbegeerde eerste overwinning, als 'ie dat niet deed dan is de sfeer in de box waarschijnlijk niet erg goed het komende jaar...lijkt me een moeilijke keuze
 
Nou.. kan me paar jaar geleden een van de laatste races herinneren dat hij bewust het tempo wilde drukken, dat ging hem toch aardig goed af.
Ja, dat deed hij geweldig, had iedereen in de pocket. :}
 
full
 
Ik had het idee juist dat lorenzo dovi mee wou trekken naar de kop en als dat was gelukt hem er dan voorbij te laten ....maar inderdaad dovi kon het niet trekken ...uiteindelijk beide niet.
Ik dacht precies hetzelfde. :Y

Dovi prikte hem er ook nergens naast..
 
Laatst bewerkt:
Ik had het idee juist dat lorenzo dovi mee wou trekken naar de kop en als dat was gelukt hem er dan voorbij te laten ....maar inderdaad dovi kon het niet trekken ...uiteindelijk beide niet.

Flink risico als je geen flauw idee hebt of je teammaat sneller kan zijn, maar je wel weet dat hij al de hele wedstrijd in je achterwiel hangt en ondertussen je team alles probeert om je te vragen hem te laten passeren... achja, Ducati/Dovi zeggen er geen problemen mee te hebben, waarom wij dan wel.

Het seizoen is over, benieuwd hoe Lorenzo er op terugkijkt, resultaten zijn vrijwel identiek als het eerste seizoen van Rossi, niet best voor een meervoudig wereldkampioen, had toch op het eind van het seizoen wat betere resultaten gehoopt voor hem om sterk zijn tweede jaar in te kunnen gaan, word hard werken deze winter.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan