Tuono Bastards / Leipe Shit! Deel 20

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hallo iemand hier ook de vervelende ervaring bij een gen2 dat als je men juist hebt afgetankt en dan flink optrekt je de benzine tegen moet komt😬
Eventuele oplossingen zijn zeer welkom, je ruikt hem ook als hij gewoon geparkeerd staat in de garage😝😡
 
Wil iemand een foto laten zien van de montage van de knipperlichten voor? Bij mij zitten ze onderaan de kuip. Maar ze horen ter hoogte van het stuur. Kan alleen niet ontwaren hoe het precies hoort. Lijkt ook wel of ik een frame heb waar je ook spiegels op kunt monteren? :?
 
.
full



Waarschijnlijk mis je de steunen nr9 en 10.
 
Laatst bewerkt:
Gok ik ook. Hij heeft ooit eens gelegen dus toen zijn ze ws gesneuveld. Iemand nog een paar liggen?
 
Ik snap je, en het is ook een strak exemplaar alleen geld dat je erin stopt... komt er vaak niet meer uit.
Daarom hoop ik ook dat je er een liefhebber voor vind die het onderhoud wel op waarde kan schatten :Y

Nu zijn Tuono's gelukkig geen r6en o.i.d. en komt bepaald volk er niet op af dus ik denk dat het wel goed komt!


dan hou ik em heb ook evt nog een mille te verkopen of fazer 1000 of fireblade
 
Laatst bewerkt:
Waarom staan er op MF zo regelmatig zulke mooie Tuono's te koop? Je zou denken dat de eigenaren er heel content mee zijn.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan