KTM SuperDuke 990 Deel 14

Mijn zadel is door iemand hier van het forum gedaan. supermooi

 
hahah hoop dat je een dunne vriendin hebt :P, anders kan ze er waars niet om lachen :P
 
Laatst bewerkt:
hahah hoop dat je een dunne vriendin hebt :P, anders kan ze er waars niet om lachen :P
Die kon er om lachen, mijn vrouw wat minder, maar die heeft een eigen motor en is ook niet dik _O-
Mijn kentekenplaat houder is leuker voor de vriendjes van mijn zoon of dochter. :+
 
Ik lees alvast mee.

Na een crash vorige week met mijn huidige motor weer erg veel zin in een KTM.
Heb een tijdje de supermotard SMR gereden, nu op zoek naar een mooie Superduke....

Groet, John
 
Bij deze ff voorstellen ik ben José Manuel ben van Spaans kom af en ben al een tijdje aan het mee lezen.
Momenteel in het bezit van een Yamaha r1 maar van de zomer van plan om deze in te ruilen voor een 990 superduke.
 
Nee die naad hoort niet:
Oj8Std3.jpg


Ik denk dat het plastic deel waar de teller op gemonteerd zit niet netjes tussen de twee helften van de tellerbehuizing zit.
Volgens mij hoort dat deel waar de teller op zit aan de zijkanten onder de behuizing van de koplamp te vallen, en het lijkt erop dat hij er bij jou op op ligt als je begrijpt wat ik bedoel.


Correctie, zou het kunnen dat dat stuk tellerbevesting nog vast zit met dat schroefje dat achter je ruitje valt, en dat die schroef bij jou niet in die tellerbevesting zit?
 
Laatst bewerkt:
Foto's kunnen direct via het forum geloof ik, zelf gebruik ik nu imgur, dat bevalt tot nu toe ook prima.
 
Terug
Bovenaan Onderaan