Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Blue-eyes,

Compleet doof door je high end audio wall?doe mij maar even een berichtje,wil je wat vragen en al die andere dingen werken niet,de rooksignalen werken niet en de post koets rijd van daag niet.

Marten.
 
Tijd terug kwam er een linkje voorbij met knippers die de spiegels vervangen. Weet iemand nog wel bedrijf deze leverde?
 
Duuuuuuuur!!!! Afgeragd!!! Nooit warm gereden!

:P
Helaas maar succes met de verkoop!


Alles wat mooi is is duur Roy :P

Ik zit met de verkoop 1000 euro (dit is vraagprijs) onder de winkel vraagprijs, zij hebben garantie. Dat is een verschil.
De ervaring leert dat mensen ongeveer gaan bieden op een prijs waarmee ze zelf direct 5 minuten later 2000 euro winst zouden maken ;D :P
 
Laatst bewerkt:
Blue-eyes,

Compleet doof door je high end audio wall?doe mij maar even een berichtje,wil je wat vragen en al die andere dingen werken niet,de rooksignalen werken niet en de post koets rijd van daag niet.

Marten.


De audio hier pist als een engeltje op mijn oren dus niet doof :) O-) _O- :W


Je hebt een bericht terug ;)
 
Alles wat mooi is is duur Roy :P

Ik zit met de verkoop 1000 euro (dit is vraagprijs) onder de winkel vraagprijs, zij hebben garantie. Dat is een verschil.
De ervaring leert dat mensen ongeveer gaan bieden op een prijs waarmee ze zelf direct 5 minuten later 2000 euro winst zouden maken ;D :P

Jij als particulier moet vandaag de dag ook 90 dagen garantie geven
 
Laatst bewerkt:
Ik ben in rouw Marten omdat mijn circuit SRAD verkocht is. Ik ga deze motor echt missen.Beetje spijt van maar goed ik heb het zelf ingang gezet.
Ja,dat heb ik ook wel gehad als zo,n ding de deur weer uitgaat die mij zoveel kilometers door weer en wind gesleurd heeft zonder pech.
Als ie dan niet meer in de garage staat heb ik altijd nog de foto,s...
Srad 750 heb ik ook vier jaar op rondgereden,moest 5 maanden wachten voordat de 2000 er,Y,
geleverd werd,toen was ik wel blij dat er weer een stond,trouwens dezelfde avond nog dat achterspatbord in gekort en die haken eraf geslepen.
Ook met de k6 had ik dat wel,motor heeft je naar de Noordkaap gesleept,door de Alpen en dan gaat ie weer,minder was dat de nieuwe eigenaar er mee is verongelukt
Willem maak er wat moois van en als je wat doms gemaakt moet hebben laat maar efkes weten.
 
Ja,dat heb ik ook wel gehad als zo,n ding de deur weer uitgaat die mij zoveel kilometers door weer en wind gesleurd heeft zonder pech.
Als ie dan niet meer in de garage staat heb ik altijd nog de foto,s...
Srad 750 heb ik ook vier jaar op rondgereden,moest 5 maanden wachten voordat de 2000 er,Y,
geleverd werd,toen was ik wel blij dat er weer een stond,trouwens dezelfde avond nog dat achterspatbord in gekort en die haken eraf geslepen.
Ook met de k6 had ik dat wel,motor heeft je naar de Noordkaap gesleept,door de Alpen en dan gaat ie weer,minder was dat de nieuwe eigenaar er mee is verongelukt
Willem maak er wat moois van en als je wat doms gemaakt moet hebben laat maar efkes weten.


Komt goed Marten ik heb gelukkig ook nog de 1998 SRAD *D Maar die 1999 loopt mooier 8-) Dat blok is aangepast met de allerlaatste NAKS+ketting update door Suzuki.
 
Komt goed Marten ik heb gelukkig ook nog de 1998 SRAD *D Maar die 1999 loopt mooier 8-) Dat blok is aangepast met de allerlaatste NAKS+ketting update door Suzuki.

Loopt mooi he zon 99er *D :+ . Heb hem al 6 jaar. Nog steeds schik van het oude beestje.
Stiekem droom ik wel eens van dat machtige 3 cilinder geluid. :o
 
Tot aan de deur. :+

Wel nee , een nieuwe koper moet de motor zelf maar laten keuren.Een koper ragt je motor 90 dagen af en komt dan klagen ? :X

Tikkie op de lip :P

Euh, nee, uiteindelijk moet de eiser bewijzen, maar dat zijn de regels

Komt goed Marten ik heb gelukkig ook nog de 1998 SRAD *D Maar die 1999 loopt mooier 8-) Dat blok is aangepast met de allerlaatste NAKS+ketting update door Suzuki.

Knappe '98 die nog met de originele naks rijd en niet de '99+ modificatie naks al heeft gehad...daarbij gingen de latere SRAD naks niet veel langer mee
(De mijne heeft toen in 3 jaar/24d km 2 versleten en deze had al de modificatie ontvangen voor ik hem kocht)
 
Laatst bewerkt:
Ik ben in rouw Marten omdat mijn circuit SRAD verkocht is. Ik ga deze motor echt missen.Beetje spijt van maar goed ik heb het zelf ingang gezet.


Ik was hier niet zo veel meer (verbouwing op verbouwing, werk, gezin en sporten), maar ga je toch de K1 als circuit bike inzetten?

Voelt niet leuk hé, ik weet het.... Als het een nieuw leuk baasje heeft (jij kent de nieuwe baas van de mijne) is het niet erg meer :)



p.s. Roy, voor jouw gemoedrust 200 euro gezakt in de prijs. Van het voorjaar zien we wel weer :P
 
Euh, nee, uiteindelijk moet de eiser bewijzen, maar dat zijn de regels
Oke weer iets nieuws geleerd nu verkoop ik niets wat slecht is dat scheelt weer :)
Knappe '98 die nog met de originele naks rijd en niet de '99+ modificatie naks al heeft gehad...daarbij gingen de latere SRAD naks niet veel langer mee
(De mijne heeft toen in 3 jaar/24d km 2 versleten en deze had al de modificatie ontvangen voor ik hem kocht)

Mijn SRAD 1998 die heeft ook al de nieuwe NAKS.Maar ik begreep meen ik van jou dat de modificatie meer inhield als enkel de NAKS ?

Begreep ook de 2 GUIDE dat die vervangen moesten worden plus de ketting ?
 
maar ga je toch de K1 als circuit bike inzetten?

Heb geen K1 wel een K4 nu als circuitbike ;)

De K4 ga ik tijdelijk inzetten ( heb er al een aantal circuitdagen meegereden) totdat ik een andere geschikte motor gevonden heb.Daarna gaat de K4 mogelijk weer terug de weg op en de verkoop in.
 
Laatst bewerkt:
Heeft een van jullie valdoppen op een k6/7 zitten? Ben me af aan het vragen of het plug and play is of moet je in de kappen gaan zagen?

Groetjes :]
Ik heb de Puig R12 op mijn 750 K8. Hiervoor hoeft niet geboord te worden. Ook kunnen de zijkuipen verwijdert worden zonder de valdoppen eerste te demonteren.
Als je interesse hebt kan ik van de week wel wat foto's posten hoe het eruit ziet?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan