The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Mogen dat er ook twee zijn?
[afbeelding]

Hier op Brussels Airport worden wel regelmatig auto's met accute gezondheidsproblemen* door de autoambulance afgevoerd. De eigenaar krijgt dan de rekening van de autodokter en na betaling wordt diens auto ontslagen uit het autohospitaal :P

* die lopen ze meestal op als ze ergens verkeerd of te lang geparkeerd staan :P

nou omdat het weekend is dan :+

Niks mis mee.. goed :t
*O*

Gisteren was ik een dag vrij, anders had ik die eerder kunnen doen.
Deze morgen op weg naar het werk ook een aantal juwelierszaken, en deze goudhandelaar gepasseerd, maar uiteraard allemaal kompleet dicht met van die ijzeren rolluiken :')

Verbaast me wel dat deze nog door niemand anders uitgevoerd werd ...

Dat verbaaste mij ook. lijkt mij nogal een makkelijke opdracht..
 
Ik raakte helemaal in de war bij het uitvoeren van deze opdracht: het dashboard-klokje stond nog op zomertijd. :+
RKQjreM.jpg
 
Volgende opdracht: je motor bij een motor-rijschool.
Het moet duidelijk op de foto te zien zijn dat je daar motorrijles kan krijgen. linkjes zijn dus niet toegestaan
 
Hmmm ...
Dieplader - Wikipedia
een dieplader is vooral kenmerkend voor de verlaagde laadvloer die tussen de nek en de achterwielen ligt.

Is bij deze niet echt het geval, is eerder een semi dieplader.

Google afbeeldingen toont niet altijd de treffende afbeeldingen, maar dikwijls ook afbeeldingen waar bij het ingetikte woord wel in het bijhorend artikel voorkomt.

Maar als ik idd gelijkaardige afbeeldingen aanklik krijg ik ook het woord dieplader erbij.

Hij is dus goed :t

zal volgende keer specifieker zijn :+
 
Dat is inderdaad een semi-dieplader. een echte dieplader ziet er zo uit:

aanhanger_15.JPG


Maar je bent in een goeie bui vandaag blijkbaar!

Enfin... next!
 
Laatst bewerkt:
Hmmm ...
Dieplader - Wikipedia
een dieplader is vooral kenmerkend voor de verlaagde laadvloer die tussen de nek en de achterwielen ligt.

Is bij deze niet echt het geval, is eerder een semi dieplader.

Google afbeeldingen toont niet altijd de treffende afbeeldingen, maar dikwijls ook afbeeldingen waar bij het ingetikte woord wel in het bijhorend artikel voorkomt.

Maar als ik idd gelijkaardige afbeeldingen aanklik krijg ik ook het woord dieplader erbij.

Hij is dus goed :t

zal volgende keer specifieker zijn :+

Tja ik zoek de grens op van wat mogelijk is natuurlijk, had eigenlijk niet verwacht dat je hem goed zou keuren O-)
Maar op de snelweg was ik er echt 3 tegen gekomen ofzo en toen stond er ergens een langs de weg, reed ik er naartoe, ging ie precies weg...

Die andere foto is inderdaad een stuk beter gelukt *O*
 
Laatst bewerkt:
Bewijs dat die klok niet perfect is..

1 minuut later


Al lijkt deze beter op de 12 te staan dan de vorige.. :+

Let niet op de kleine wijzer.. klok loopt niet goed met de "werkelijke" tijd ;)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan