Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedemorgen, :W

@ Yoshi: Ik let altijd op fietsers en voetgangers, aangezien ze bijna allemaal geboren schijnen te zijn met een Smartphone in de hand en koptelefoontjes... :X

;)
 
Hallo...

Ik ging vandaag op de fiets. Wordt ik bijna van de sokken gereden door een motorrijinstructeur en zijn twee dikscipelen. Ik sloeg links af, handje uit en dan komen ze links voorbij. Een blauwe fjr met witte strepen. Weet iemand welke rijschool dat is.
 
Hallo...

Ik ging vandaag op de fiets. Wordt ik bijna van de sokken gereden door een motorrijinstructeur en zijn twee dikscipelen. Ik sloeg links af, handje uit en dan komen ze links voorbij. Een blauwe fjr met witte strepen. Weet iemand welke rijschool dat is.
En je reed links voorgesorteerd?

Nee, je kan het niet ff kort opschrijven, dit is mf :+
 
Mogguh :W

Enige tijd geleden heb ik voor de MT een setje kettingverstellers met bobbins besteld. Bobbins voor door de achter as heen is leuk, maar kan je alleen maar gebruiken bij onderhoud waar je achterwiel er niet voor uit hoeft.
Maar goed, zat ik de track&trace van DHL eens te bekijken, blijkt ie op 7 oktober al afgeleverd te zijn :? Dus maar ff contact opgenomen met de verkoper. Na een paar dagen de bekende info nogmaals ontvangen en dat ik maar DHL moet contacten.
Dus dat maar gedaan (en daarna PostNL, die zouden de zending verder afhandelen in NL) dat de postcode op het pakket anders was dan die van mijn adres :? Blijkt idd afgeleverd te zijn, maar op een heel ander adres hier in Spijkenisse :/
Dus maar weer de verkoper gecontact, ben benieuwd hoe het af gaat lopen...
 
Laatst bewerkt:
Mogguh :W

Enige tijd geleden heb ik voor de MT een setje kettingverstellers met bobbins besteld. Bobbins voor door de achter as heen is leuk, maar kan je alleen maar gebruiken bij onderhoud waar je achterwiel er niet voor uit hoeft.
Maar goed, zat ik de track&trace van DHL eens te bekijken, blijkt ie op 7 oktober al afgeleverd te zijn :? Dus maar ff contact opgenomen met de verkoper. Na een paar dagen de bekende info nogmaals ontvangen en dat ik maar DHL moet contacten.
Dus dat maar gedaan (en daarna PostNL, die zouden de zending verder afhandelen in NL) dat de postcode op het pakket anders was dan die van mijn adres :? Blijkt idd afgeleverd te zijn, maar op een heel ander adres hier in Spijkenisse :/
Dus maar weer de verkoper gecontact, ben benieuwd hoe het af gaat lopen...

Echt weer DHl , bij mij was een pakket aangeboden , ik was even niet op de zaak en het pakket is terug gestuurd naar Duitsland , bel je DHL en kunnen ze helemaal niks vinden van het pakket .
Zeggen ze doodleuk dat het een nep niet thuis brief is , jaja jij gelooft dat !
ik ben helemaal klaar met die gasten , laat voortaan niks meer door hun bezorgen , dan ga ik het wel halen ( ook al is het in Duitsland ) .
 
Kom net over de brug naar Hoogvliet

Grote kiepwagen met een rood witte CBR ernaast ,Zo te zien net weer overeind gezet
Zag er ook iemand met motorlaarzen naast staan ,Iemand van hier ?
 
Laatst bewerkt:
Middag allen :W

Vandaag de led kentekenplaat verlichting aangesloten en de kph wat aangepast. Die is nu een cm dichter naar de kont en ook de kentekenplaat is wat omhoog geplaatst. Daardoor kwam de kph onder de kentekenplaat uitsteken, dus daar ook gelijk een stuk vanaf geslepen.
Van...
full


Naar:
full


Ziet er al een stuk beter uit, maar zou nog strakker kunnen. Misschien nog eens kijken voor een andere kph, maar voorlopig is het wel best zo :)
 
Nice *O*

Ik heb vanmorgen mijn koppelingscilinder maar even uit elkaar gehaald en gereviseerd. Was wel nodig :+ Was best vies!

full



Morgen de remklauwen voor helemaal uit elkaar halen en reviseren en dan kunnen eind van de week nieuwe banden onder de ZRX *O*

metzeler_roadtec01_rear_tires_zoom.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan