Het Voorne-Putten topic deel 44, motoren uit het vet..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Donderdag binnendoor vanaf Numansdorp naar Amsterdam gereden maar dat was op een gegeven moment ook erg koud. S'avonds naar huis maar even een extra trui aan gedaan om warm te blijven.
 
Lekker bezig Mark, die gaat weer remmen als een malle :P

Afgelopen tijd weinig aan rijden toegekomen, wel nog wat kunnen sleutelen. Alle verlichting van de MT is nu aangepakt, nu alleen nog even wachten op de monozit :)

De spal fan van de SP kan ik nu ook aan gaan sluiten, heb eindelijk het onderdeeltje wat ik nodig had (aan boord van een schip kunnen scoren :P). Moet ook nog even wat tape om de draad van de ding wat in de radiateur zit (sensor :?) , die zweet een beetje. Dan is het alleen de tank nog ff legen en laten hardsolderen en is alles gefixt.
Als de topkuip en racekont binnen zijn, gaan die gelijk naar de spuiter. Dan volgend jaar nog even de low mount dempers omzetten naar de WSBK high mount versie, dan heeft ie op de tank na de volledige endurance look :9~
 
Laatst bewerkt:
Net even een rondje renesse met dr fuut gedaan maar het was best fris !
En dan nog te denken dat de winter nog moet beginnen , brrr .
Open vlakte, pak je toch aardig wat extra wind en de kustprovincies zijn toch ook al een stuk frisser. Hebben de laatste tijd wat minder tijd om te rijden sinds madame weer volcontinu diensten draait, hoop dat er toch nog wat dagen aan komen om nog een stukkie te sturen :]
 
Zojuist opgehaald, kuip is echt van een zeer mooie en stevige kwaliteit *O*
full


full
 
Heel netjes, het kuipje ziet er retestrak uit op de foto's :t

Je bent je vrouw anders ook goed aan het verwennen met je activiteiten met haar Mt07, :)
 
Heel netjes, het kuipje ziet er retestrak uit op de foto's :t

Je bent je vrouw anders ook goed aan het verwennen met je activiteiten met haar Mt07, :)
Zeker, scheelt dat er niet zoveel aan gedaan hoeft te worden en dat de onderdeeltjes niet zo prijzig zijn, dan is het nog leuk om te doen *D
Vandaag kwam ook de monozit binnen, ziet er al gelijk een stuk strakker uit :)
full

full


Met de SP sla ik wel een beetje door, maar je hebt een passie of niet :P
 
Laatst bewerkt:
Scarpa Moto Barendrecht in surseance van betaling

Geen best nieuws ,Las ook dat V/D Heyden in Den Bosch vandaag failliet verklaard is
Ik dacht dat de markt juist aan het stijgen was ?

VD Heyden Motoren Den Bosch failliet

Is inderdaad minder nieuws, zeker voor Scarpa, want die waren goed. Heb net contact gehad met een maat die zijn 400 Nuda daar te koop had staan.
Gelukkig voor hem is ie daarvoor al verkocht, op het randje.
Wat zou er nou kunnen gebeuren als je je fiets te koop hebt staan bij iemand die failliet gaat?
Als je kenteken op je naam staat is er niks aan de hand, of zie ik dat verkeerd, en word de hele handel dan in beslag genomen?
 
Balen... Ik ben er een paar keer geweest, ze hadden weinig te koop, en meestal erg duur...
Wel een mooie zaak en vriendelijke lui.
groet
Sebas
 
@GB: Jij besteld online toch ergens titanium boutjes. Was dat bij de titaniumshop.nl?

Ik zoek wat boutjes voor de revisie van de ZRX remmen :)
 
@GB: Jij besteld online toch ergens titanium boutjes. Was dat bij de titaniumshop.nl?

Ik zoek wat boutjes voor de revisie van de ZRX remmen :)
Heb ik besteld bij www.titaniumraceparts.nl, zijn best nette prijzen en lees wel veel positieve ervaringen.

Al had ik uiteraard wel weer een uitzondering. Ik had voor een best bedrag toentertijd besteld, kreeg een gare envelop binnen die opengescheurd was. Miste ook een zakje met een maat boutjes. Ik had hem een mail gestuurd, waarom ik het in een envelop toegestuurd kreeg terwijl je via de site alleen maar de keuze hebt om voor postpakket te betalen en dat er een setje boutjes miste. Kreeg ik een reactie dat ie het op die manier nog ff snel met de post mee kon geven en dat ik dan eerder dat binnen had, maar dat ie het maar vreemd vond dat er ze er niet meer boutjes uitgehaald hadden... :? (Alsof het eruit lazeren tijdens transport bij bijvoorbeeld het sorteercentrum geen optie kon zijn |( ). Heb uiteindelijk wel gewoon een setje nieuwe boutjes opgestuurd gekregen.
full


Maar goed, je kan ook telefonisch contact opnemen met die gast mbt tot de verzendkosten (daar naait ie nl toch al zijn klanten mee), dat je die pakketkosten onzin vind en gewoon voor een envelop zending wilt betalen. Dat heeft een kennis van mij ook gedaan en kon gewoon geregeld worden...
 
Laatst bewerkt:
Ah oke, mooi vaag verhaal van die gast. Had de site gisteravond ook gevonden via een topic hier op MF. Vond ook Titaniumshop.nl maar die schijnt best vaak niet passende of lelijk afgewerkte bouten te leveren.

Thanks :t
 
Goedemorgen, hele tijd geleden dat ik hier ben geweest, wel meegelezen. Iedereen druk bezig!

vanochtend in het koekblik vanuit apeldoorn gekomen.. van 6:45 tot 10:00 over gedaan om in Schiedam te komen.. manman wat een gekut.. en domme acties van mensen

Het begint goed frisser te worden! 2 graden in apeldoorn. hier 7gr. (om 10 uur)

:W
 
Heb ik besteld bij www.titaniumraceparts.nl, zijn best nette prijzen en lees wel veel positieve ervaringen.

Al had ik uiteraard wel weer een uitzondering. Ik had voor een best bedrag toentertijd besteld, kreeg een gare envelop binnen die opengescheurd was. Miste ook een zakje met een maat boutjes. Ik had hem een mail gestuurd, waarom ik het in een envelop toegestuurd kreeg terwijl je via de site alleen maar de keuze hebt om voor postpakket te betalen en dat er een setje boutjes miste. Kreeg ik een reactie dat ie het op die manier nog ff snel met de post mee kon geven en dat ik dan eerder dat binnen had, maar dat ie het maar vreemd vond dat er ze er niet meer boutjes uitgehaald hadden... :? (Alsof het eruit lazeren tijdens transport bij bijvoorbeeld het sorteercentrum geen optie kon zijn |( ). Heb uiteindelijk wel gewoon een setje nieuwe boutjes opgestuurd gekregen.
[afbeelding]

Maar goed, je kan ook telefonisch contact opnemen met die gast mbt tot de verzendkosten (daar naait ie nl toch al zijn klanten mee), dat je die pakketkosten onzin vind en gewoon voor een envelop zending wilt betalen. Dat heeft een kennis van mij ook gedaan en kon gewoon geregeld worden...
echt man, een volle minuut zitten kijken wat die foto nu eigenlijk laat zien _O- _O- _O-
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan