Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

Dag Nudisten....vraagje, heeft iemand nog een zadel van een 900 (niet R) tekoop? stuur me een PB als je wat hebt.
 
Kan iemand me vertellen wat het is dat deze motor zo aantrekkelijk maakt? Ik ben er helemaal verliefd op en weet niet waarom.. Is het dat hij zo zeldzaam is? rijdt hij echt zo geweldig?

Hoeraaaa ik heb er ook 1, en ik hou ervan!!!!! :]

Morgen ff een foto maken :)
 
Laatst bewerkt:
Aaah, nog eentje :) Uit NL? Toevallig degene op MP?

Ja klopt! Kon m niet laten staan voor die prijs :D

full
 
Laatst bewerkt:
Ja en hij moet een grote beurt krijgen, incl kleppen stellen. Dipi ff gebeld, kost dus 850 euro :/

Op zich kun je toch al veel zelf doen. Filters vervangen, olie verversen, remvloeistof vervangen.. scheelt je alweer paar honderd. Kleppen stellen is altijd prijzig en zou ik zelf ook niet snel aan beginnen.

Hoeveel km heeft ie gelopen? 30k ongeveer toch?
 
Ben sinds een tijdje ook eigenaar van een Nuda 900. Heb al aardig wat kilometers erop gezet sinds de koop en heeft nu 20k gelopen. Nu lees ik verschillende verhalen over kleppenstellen, moet dit nu gebeuren bij 20k of 30k? Veel motorzaken waaronder goedhartmotoren willen neit eens beginnen aan de Nuda en verwijzen mij door naar zaken 100km van mij vandaan haha. Hebben jullie nog een adres voor mij? omgeving: Amsterdam
 
Ben sinds een tijdje ook eigenaar van een Nuda 900. Heb al aardig wat kilometers erop gezet sinds de koop en heeft nu 20k gelopen. Nu lees ik verschillende verhalen over kleppenstellen, moet dit nu gebeuren bij 20k of 30k? Veel motorzaken waaronder goedhartmotoren willen neit eens beginnen aan de Nuda en verwijzen mij door naar zaken 100km van mij vandaan haha. Hebben jullie nog een adres voor mij? omgeving: Amsterdam

Zit er geen BMW dealer in de buurt? Nuda is gebouwd op de basis van de F800R, dus zij zouden zich daarmee moeten redden
 
Ben sinds een tijdje ook eigenaar van een Nuda 900. Heb al aardig wat kilometers erop gezet sinds de koop en heeft nu 20k gelopen. Nu lees ik verschillende verhalen over kleppenstellen, moet dit nu gebeuren bij 20k of 30k? Veel motorzaken waaronder goedhartmotoren willen neit eens beginnen aan de Nuda en verwijzen mij door naar zaken 100km van mij vandaan haha. Hebben jullie nog een adres voor mij? omgeving: Amsterdam

onderhoud.jpg


Elke 20k km.
 
Op zich kun je toch al veel zelf doen. Filters vervangen, olie verversen, remvloeistof vervangen.. scheelt je alweer paar honderd. Kleppen stellen is altijd prijzig en zou ik zelf ook niet snel aan beginnen.

Hoeveel km heeft ie gelopen? 30k ongeveer toch?

40k gelopen . Denk dat ik inderdaad alles behalve kleppen zelf ga doen. Dus:
- Olie + filters vervangen
- Luchtfilter vervangen
- remvloeistof vervangen
- koelvloeistof vervangen
- bougies vervangen

Laten doen:
- kleppen stellen
- Injectieafstelling controleren
- Algehele controle van staat

Vergeet ik nu iets :P?
 
Laatst bewerkt:
40k gelopen . Denk dat ik inderdaad alles behalve kleppen zelf ga doen. Dus:
- Olie + filters vervangen
- Luchtfilter vervangen
- remvloeistof vervangen
- koelvloeistof vervangen
- bougies vervangen

Laten doen:
- kleppen stellen
- Injectieafstelling controleren
- Algehele controle van staat

Vergeet ik nu iets :P?

Je pinpas *D
 
Ik heb nog een nieuwe set originele CNC Husqvarna Nuda rem- & koppelingshendel liggen. Iemand interesse?

74_0.JPG
 
2ag11xz.jpg


Foto van mijn Nuda!

Na het afstruinen van dit forum ben ik erachter gekomen dat de 2 eerste eigenaren van mijn Nuda hier ook wat berichten geplaatst hebben. Altijd fijn om te weten dat de vorige eigenaren ook liefhebbers zijn geweest.
 
Laatst bewerkt:
[afbeelding]

Foto van mijn Nuda!

Na het afstruinen van dit forum ben ik erachter gekomen dat de 2 eerste eigenaren van mijn Nuda hier ook wat berichten geplaatst hebben. Altijd fijn om te weten dat de vorige eigenaren ook liefhebbers zijn geweest.

Dus de definitie van een liefhebber is dat die zijn motor binnen het jaar weer verkoopt?

:+

Ben ik toch geen liefhebber dus.. -O-
 
Je hebt net een andere demper, is je geld niet een keertje op _O-
Hahha! Echt hé....!!!

M'n huidige rempookje is nog steeds afgebroken! :P Ik rijd er al meer dan een jaar mee rond!
Zelfs het circuit kwam ik op! Terwijl dat niet mag met zo'n remhendeltje. :$
 
Ik vind het echt heel naar dat ik die nuda nu heb gekocht, ik wil graag rijden maar het weer laat het niet toe.. Dus móet wel wachten tot het weer mooi weer is. Ook moet er nog een grote beurt komen waar ik nu het geld niet voor heb, dus ff mezelf inhouden en zo min mogelijk rijden, maar god wat ben ik verliefd op het apparaat..
 
Terug
Bovenaan Onderaan