Het 'grote' Husqvarna Nuda 900 topic! Nudisten for life!

He dat is mijn oude Nuda hoop dat ie je een beetje bevalt *O* *O*

Heb hem nu iets langer als een maand. Bevalt meer dan goed. Voor mij is dit momenteel de ideale motor qua rijeigenschappen. Een R had misschien nog net iets beter bij me gepast maar vind de prijzen die momenteel gevraagd worden zijn mij veel te hoog.

ben erg tevreden met deze Nuda overigens. Ziet er nog als nieuw uit!
 
Heb hem nu iets langer als een maand. Bevalt meer dan goed. Voor mij is dit momenteel de ideale motor qua rijeigenschappen. Een R had misschien nog net iets beter bij me gepast maar vind de prijzen die momenteel gevraagd worden zijn mij veel te hoog.

ben erg tevreden met deze Nuda overigens. Ziet er nog als nieuw uit!


Ik heb hem altijd netjes gepoetst ;) zie dat al mijn upgrades er ook nog opzitten :) leuk om hem weer eens te zien.
 
Ik vind het echt heel naar dat ik die nuda nu heb gekocht, ik wil graag rijden maar het weer laat het niet toe.. Dus móet wel wachten tot het weer mooi weer is. Ook moet er nog een grote beurt komen waar ik nu het geld niet voor heb, dus ff mezelf inhouden en zo min mogelijk rijden, maar god wat ben ik verliefd op het apparaat..
Veel plezier met je Nuda.
 
Vandaag in Emmen in de auto ingehaald door een zwarte Nuda, heb nog nooit eerder 1 zien rijden hier maar verdomme wat klinken die dingen lekker! :9~ Zat een Remus pijp op geloof ik.. Heel typisch geluid.. zelf een Dorsoduro 750 Factory gehad met open Arrow maar dat geluid is toch heel anders..!

klonk bijna zo mooi als mijn 3 pitter met Zard race systeem :+


*Guilty* hahaha


Hallo mede nudisten! Nu ik jullie heb gevonden zal ik mij maar meteen even voorstellen..

Mijn naam is Brian, maar Bri mag ook en ik ben 26 jaar. Vanaf m'n 16e geobsedeerd door brommers/motoren, als het weer het niet toe laat (wat overigs niet snel het geval is) game ik meestal of ga ik sporten. Afijn de persoon hier boven verklapte het al, ik kom uit de omgeving van Emmen en dat ligt in Drenthe.


Mijn oprechte excuses voor de late aanmelding .. ik had het ehh te druk met motorrijden natuurlijk!

"Das nog niet eens zon slechte smoes gezien de omgeving, daar hebben ze hier vast begrip voor."

Eerlijk gezegd wist ik niks van dit forum af, ik heb ook geen uitnodiging of iets dergelijks gehad toen ik mijn Nuda 900r vorig jaar had gekocht .. beetje jammer :/


Ik vond het wel grappig dat ik was gespot, ook al is dat al ruim een jaar geleden. Wat betreft de Nuda, die is natuurlijk nog steeds in goede handen. Mensen uit de omgeving zullen dat ongetwijfeld gemerkt hebben, ik rij er namelijk veels te veel op! Wat zorgt voor de nodige reacties zelfs nu nog komen mensen naar me toe om te vragen wat dat is.. Echt geniaal!

De Nuda is nu bijna anderhalf jaar in mijn bezit, destijds gekocht bij Gebben Motoren in Rogat. Vrienden en collega's vragen me nu nog HOE DAN, na ruim een jaar zoeken en zelfs importeren overwogen .. kwam ik deze tegen op MP en ben ik er letterlijk meteen op gesprongen! Waarom, ik denk dat de meesten hier RJ de schuld geven? })
 
Vandaag tóch met mijn nuda naar het werk *D

Zo nog met een mooie omweg naar huis om hem te showen aan mijn fans :P
 
Laatst bewerkt:
Beetje stomme keuze van je. :/

Haha, sorry; congrats!!! :] *O*
Je was er bij mij toen heel enthousiast over en ik dacht die houdt hem wel een poosje. Nu een MV dus. Ook leuk maar ik vindt een Nuda dan toch leuker en aparter. Heb zelf overigens nooit spijt als een motor weg is er zijn zoveel leuke motoren tenslotte. Heb nu nog steeds een Voxan CR en de MTS 1000 plus een Ducati Multistrada Enduro 1200 die ik nieuw gekocht heb onlangs na eenzelfde van ruim 1 jaar oud erop ingeruild te hebben. . Medio Maart 2018 laat ik deze overschrijven.

Terug naar de Nuda: Blijft echt een leuke motor zeker qua uiterlijk.
 
Je was er bij mij toen heel enthousiast over en ik dacht die houdt hem wel een poosje. Nu een MV dus. Ook leuk maar ik vindt een Nuda dan toch leuker en aparter. Heb zelf overigens nooit spijt als een motor weg is er zijn zoveel leuke motoren tenslotte. Heb nu nog steeds een Voxan CR en de MTS 1000 plus een Ducati Multistrada Enduro 1200 die ik nieuw gekocht heb onlangs na eenzelfde van ruim 1 jaar oud erop ingeruild te hebben. . Medio Maart 2018 laat ik deze overschrijven.

Terug naar de Nuda: Blijft echt een leuke motor zeker qua uiterlijk.


Klopt het was het plan ook om de Nuda te houden maar ja ik verkocht hem en 2 weken later gebeurde er privé van alles en had ik hem ook echt niet meer verkocht.

Je had het er toen over dat je een Multistrada zou kopen makkelijker om met zijn 2en op reis te gaan.

De MV is een bruut apparaat maar de Nuda wint het door de rijeigenschappen vandaar de spijt ;)
 
Ha Nudisten!

Mijn naam is Evander en ik ben al jaren verliefd op de Nuda. Ik heb sinds een kleine 2 maanden m'n rijbewijs gehaald waardoor de Nuda een stap dichterbij komt.

Nu heb ik enorm veel uitgezocht qua onderhoud, accessoires, beschikbaarheid etc. Dat laatst genoemde is in Nederland nogal een probleem, waardoor ik contact heb met een Duitse eigenaar met, op het oog, een zeer nette Nuda.

Met jullie expertise: wat zijn nou zaken waar ik echt op moet letten bij aanschaf van de Nuda naast de reguliere check van een motor (banden, remmen, remschijven, olie enzovoorts)? Zijn er onderdelen die erg slijtage gevoelig zijn (balhoofd heb ik meerdere malen voorbij zien komen bijvoorbeeld).

Ik hoop ooit (één van) jullie te ontmoeten, als mijn Nuda eenmaal gearriveerd is!

Gr
Evander
 
Mensen. 2012 Husqvarna nuda. Normale versie. Leovincie demper. 21k gelopen. Onderhoud bij 20k.

7500 euro... beetje duur niet? Voor een niet R
 
Mensen. 2012 Husqvarna nuda. Normale versie. Leovincie demper. 21k gelopen. Onderhoud bij 20k.

7500 euro... beetje duur niet? Voor een niet R
Niet duur!

Exclusieve motoren!
Ze moeten juist duurder zijn! :')
DOEN!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb je advies maar aangenomen :+

Maar het positieve, vandaag de eigenaar geworden van een normale nuda 900. Wel rode kappen gekregen.
Leo uitlaat, handkappen. Happy man.

Er is 1 ding dat ik aangepast wil hebben. Momenteel is het spatbord voor ''hoog'' gemonteerd, het onderste deel van het spatbord is verzaagd.

Ik zoek dus het zwarte kunstof voorspatbord, zonder de '' witte vleugel''. Iemand die deze 1 heeft liggen waar die vanaf wil.

Ik ga de nuda zondag halen. Ik heb het idee dat het een lange winter voor me gaat worden.
 
Ik heb je advies maar aangenomen :+

Maar het positieve, vandaag de eigenaar geworden van een normale nuda 900. Wel rode kappen gekregen.
Leo uitlaat, handkappen. Happy man.

Er is 1 ding dat ik aangepast wil hebben. Momenteel is het spatbord voor ''hoog'' gemonteerd, het onderste deel van het spatbord is verzaagd.

Ik zoek dus het zwarte kunstof voorspatbord, zonder de '' witte vleugel''. Iemand die deze 1 heeft liggen waar die vanaf wil.

Ik ga de nuda zondag halen. Ik heb het idee dat het een lange winter voor me gaat worden.
Haha gefeliciteerd!!! Netjes!!

🤗🤗🤗

Winter....😅😪😫
 
Ik heb je advies maar aangenomen :+

Maar het positieve, vandaag de eigenaar geworden van een normale nuda 900. Wel rode kappen gekregen.
Leo uitlaat, handkappen. Happy man.

Er is 1 ding dat ik aangepast wil hebben. Momenteel is het spatbord voor ''hoog'' gemonteerd, het onderste deel van het spatbord is verzaagd.

Ik zoek dus het zwarte kunstof voorspatbord, zonder de '' witte vleugel''. Iemand die deze 1 heeft liggen waar die vanaf wil.

Ik ga de nuda zondag halen. Ik heb het idee dat het een lange winter voor me gaat worden.


JAAAA gefeliciteerd!!! Winter is zo voorbij! :] :] :]
 
Husqvarna+Nuda+X+Cross+01.jpg
 
NUDA MEETING (niet de grote treffen dus....)


Wie willen?
Dan maken we even een lijstje!

- TWAAP

Voorkeur voor maand?
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan