Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
En zal het bij deze maar toegeven: Ik had wel degelijk een kleine hoop dat Michael in de punten zou rijden. En het scheelde dan ook niet veel. Jammer dat hij niet voor Crutchlow kon blijven. Hij heeft nu eindelijk aan zijn droom kunnen ruiken, de boel heel gehouden en over de finish gebracht. En Herve is tevreden en dat is het belangrijkste :t Hoop dan ook dat hij in Valencia progressie kan boeken. Go Mickey, Goooo!
:^
 
Vroeger voordat hij in het WSS reed had hij wel een account en een enkele ruzie hier over een circuitdag. _O-
Misschien nu een schaduw account, Yonny Hernandez ofzo. :+ :+

Dat was met Napo.Die dacht dattie even snel als Michael was op Almeria omdat die 2 samen een paar rondjes aan het doen waren terwijl Michael een beetje met hem aan het spelen was,hij begreep dat niet helemaal.
 
Dat was met Napo.Die dacht dattie even snel als Michael was op Almeria omdat die 2 samen een paar rondjes aan het doen waren terwijl Michael een beetje met hem aan het spelen was,hij begreep dat niet helemaal.
_O- die ken ik wel aardige gozer joh maar een beetje speels en dat weet tie zelf ook wel ;)

Maar Napo kan wel lekker rijden hoor maar een talent :N :N :N :N :N :N :N :N :N
 
En voor bijv. Iannone eindigen. Dat is gewoon erg goed gedaan.

Ianonne?
Was dat niet die rijder waarvan "de bank-experts" van mening waren dat dat Italiaanse B-merk hardstikke gek waren dat ze hem lieten gaan en die andere brokkenpiloot (Dovi) lieten rijden?
Om nog maar even niet te spreken over die Spaanse galbak die ze ervoor in de plaats namen?

:+
 
_O- die ken ik wel aardige gozer joh maar een beetje speels en dat weet tie zelf ook wel ;)

Maar Napo kan wel lekker rijden hoor maar een talent :N :N :N :N :N :N :N :N :N
Zelfs ik heb NapO er wel eens uitgereden op de baan (Lelystad). Ik op mijn Blackbird, hij op een (geleende) Voxan.
Leon kan trouwens prima rijden, maar hij weet heus wel dat Michael een paar klassen beter is. Bijna net zo goed als ik dus...... :+
 
En zal het bij deze maar toegeven: Ik had wel degelijk een kleine hoop dat Michael in de punten zou rijden. En het scheelde dan ook niet veel. Jammer dat hij niet voor Crutchlow kon blijven. Hij heeft nu eindelijk aan zijn droom kunnen ruiken, de boel heel gehouden en over de finish gebracht. En Herve is tevreden en dat is het belangrijkste :t Hoop dan ook dat hij in Valencia progressie kan boeken. Go Mickey, Goooo!

Precies dat, Koichi Tsuji was ook tevreden, Michael zelf ook.
Alleen wat toetsenboard-ridders niet...

full
 
Zelfs ik heb NapO er wel eens uitgereden op de baan (Lelystad). Ik op mijn Blackbird, hij op een (geleende) Voxan.
Leon kan trouwens prima rijden, maar hij weet heus wel dat Michael een paar klassen beter is. Bijna net zo goed als ik dus...... :+

Ik moest lachen, dat zijn mijn grapjes :+
 
Michael heeft top gereden.

Het eerste weekend 6 man ingehaald in de race.

Volgende race start hij niet als 22e en haalt hij ook weer 6 man in als het niet meer is waarna hij zo richting de top 10 rijdt.

Lijkt mij dat dit ook zijn verwachtingen zijn (vooruitgang).

Een goed begin was dit. Volgende race nog beter en zijn visitekaartje is afgegeven.

Volgend jaar is de R1M dusdanig goed ontwikkeld dat hij kampioen wordt boven Rea waarna te veel GP teams hem willen hebben.

Hollandse glorie in de GP!

Bo volgt!

*O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Michael heeft top gereden.

Het eerste weekend 6 man ingehaald in de race.

Volgende race start hij niet als 22e en haalt hij ook weer 6 man in als het niet meer is waarna hij zo richting de top 10 rijdt.

Lijkt mij dat dit ook zijn verwachtingen zijn (vooruitgang).

Een goed begin was dit. Volgende race nog beter en zijn visitekaartje is afgegeven.

Volgend jaar is de R1M dusdanig goed ontwikkeld dat hij kampioen wordt boven Rea waarna te veel GP teams hem willen hebben.

Hollandse glorie in de GP!

Bo volgt!

*O* *O* *O*

En iedereen leefde nog lang en gelukkig :P :P
 
Ianonne?
Was dat niet die rijder waarvan "de bank-experts" van mening waren dat dat Italiaanse B-merk hardstikke gek waren dat ze hem lieten gaan en die andere brokkenpiloot (Dovi) lieten rijden?
Om nog maar even niet te spreken over die Spaanse galbak die ze ervoor in de plaats namen?

:+
Rijstijl van Iannone ligt veel dichter bij die van Lorenzo. Voor de ontwikkeling was het dan ook veel makkelijker geweest, want dan konden ze in beide pitboxen dezelfde kant op. Had dit jaar ook heel graag Iannone op de Ducati gezien, want op de vloeiende banen was hij altijd een klasse beter dan Dovi.
 
Rijstijl van Iannone ligt veel dichter bij die van Lorenzo. Voor de ontwikkeling was het dan ook veel makkelijker geweest, want dan konden ze in beide pitboxen dezelfde kant op. Had dit jaar ook heel graag Iannone op de Ducati gezien, want op de vloeiende banen was hij altijd een klasse beter dan Dovi.

Hij is zeker snel, maar ik mis bij Iannone altijd een bepaalde factor. Laten we het voor het gemak maar even “intelligentie” noemen.
 
Hij is zeker snel, maar ik mis bij Iannone altijd een bepaalde factor. Laten we het voor het gemak maar even “intelligentie” noemen.
Klopt wel. Hij wil dit jaar de Suzuki ook net zo rijden als de Ducati maar dat werkt niet en is ook een zwak punt van Iannone waardoor hij zichzelf aan het overriden is. Alleen hoef je dat dus niet te doen als je een machine hebt die bij de besten van het veld hoort zoals dit jaar bij Ducati het geval is. Vorig jaar in Oostenrijk zag je hem bijvoorbeeld ook heel gecontroleerd rijden en simpel de overwinning pakken, maar in veel gevallen kwam de Ducati tekort om voor het podium te kunnen gaan waardoor hij te veel aan het pushen was. Stoner en Marquez deden dit in het verleden ook, maar als je de machine hebt die goed is dan is dat niet nodig en ben je ook veel stabieler over een heel seizoen. Maargoed het zal altijd een ''als'' verhaal blijven, want hij zit helaas bij Suzuki.
 
Van der Mark geïnteresseerd in testrol bij Yamaha

Van der Mark geïnteresseerd in testrol bij Yamaha - MotoGP nieuws

Daarnaast trekt hij zich niets aan van de eventuele kritiek op de eindklassering. “Mensen vanaf de zijlijn kijken vooral naar het resultaat en denk ik dat het niet bijzonder is, maar om [in de regen] twee seconden van de snelste rijder te zitten en een seconde tijdens de droge training is iets wat mij heel gelukkig maakt. Maar dat is mijn eigen gevoel en daarnaast was de eerste ervaring met de M1 geweldig.”
 
Van der Mark geïnteresseerd in testrol bij Yamaha

Van der Mark geïnteresseerd in testrol bij Yamaha - MotoGP nieuws

Daarnaast trekt hij zich niets aan van de eventuele kritiek op de eindklassering. “Mensen vanaf de zijlijn kijken vooral naar het resultaat en denk ik dat het niet bijzonder is, maar om [in de regen] twee seconden van de snelste rijder te zitten en een seconde tijdens de droge training is iets wat mij heel gelukkig maakt. Maar dat is mijn eigen gevoel en daarnaast was de eerste ervaring met de M1 geweldig.”

Niet te vroeg juichen. Maar stapje voor stapje lijkt het dan toch te gebeuren? Goed nieuws :t
 
Van der Mark geïnteresseerd in testrol bij Yamaha

Van der Mark geïnteresseerd in testrol bij Yamaha - MotoGP nieuws

Daarnaast trekt hij zich niets aan van de eventuele kritiek op de eindklassering. “Mensen vanaf de zijlijn kijken vooral naar het resultaat en denk ik dat het niet bijzonder is, maar om [in de regen] twee seconden van de snelste rijder te zitten en een seconde tijdens de droge training is iets wat mij heel gelukkig maakt. Maar dat is mijn eigen gevoel en daarnaast was de eerste ervaring met de M1 geweldig.”

Dat wilde ik net posten, mooi gesproken MvdM!
 
Tuurlijk, maar aan de andere kant, weer een andere invaller...? Nozane en Parcs waren ook al ingevallen. Ik denk dat Herve het gewoon jammer vond dat Samantha niet in Sepang was
_O- _O- denk dat Samantha idd zijn favoriete Hollandse/hollander is.. God weet wat zij Herve allemaal beloofd heeft voor de ritjes van Bo volgend jaar en Mikey nu :9
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan