(Centraal) MF-er gespot?? Post het hier! - Deel 821

Vanochtend op de A4 richting A10 richting Zuid/West een blauwe fiets weet alleen niet van welk merk maar had wel een MF sticker. Ik reed eventjes achter je in de file maar t ging mij te langzaam :]

Rij zelf een zwarte Zx10R :+
 
Vanochtend op de A4 richting A10 richting Zuid/West een blauwe fiets weet alleen niet van welk merk maar had wel een MF sticker. Ik reed eventjes achter je in de file maar t ging mij te langzaam :]

Rij zelf een zwarte Zx10R :+

Een of twee dagen geleden werd ik volgens mij op de A4 ingehaald in een baan naast me door een zwarte fiets. En rijd een blauwe BMW dus ik zou het geweest kunnen zijn. Maar vandaag volgens mij niet :+
 
Vanochtend op de A4 richting A10 richting Zuid/West een blauwe fiets weet alleen niet van welk merk maar had wel een MF sticker. Ik reed eventjes achter je in de file maar t ging mij te langzaam :]

Rij zelf een zwarte Zx10R :+

Blauwe fiets, check
Mf sticker, check
Normaal gesproken via A4 -> A10 richting A'dam zuid, check

Alleen niet vandaag :+
 
De M*-79-XV om 17:45 op de A20 richting Gouda ter hoogte van Spaanse Polder.
Ik zat in een busje van werk.
Bij deze gespot.
 
Vanochtend op de A4 richting A10 richting Zuid/West een blauwe fiets weet alleen niet van welk merk maar had wel een MF sticker. Ik reed eventjes achter je in de file maar t ging mij te langzaam :]

Rij zelf een zwarte Zx10R :+

Hahaha.. dat ben ik.. heb die sticker nog geen 2 weken en mijn rijbewijs nu een iets meer dan een maand!!! Maar gast jij ging ook als debiel door heen hoor 😋
 
Hahaha.. dat ben ik.. heb die sticker nog geen 2 weken en mijn rijbewijs nu een iets meer dan een maand!!! Maar gast jij ging ook als debiel door heen hoor 😋

Wat leuk, je bent dus toch doorgegaan en inmiddels geslaagd! Alsnog gefeliciteerd! *O*
 
Vanmorgen Wobbert gespot....



Maar : geen sticker???


Aan de rijstijl te zien ( lekker vlot) en de motor zou ik toch zweren dat jij het was..

Ik op witte F800R vanmorgen rond 7:15 op A4, jij ging eraf bij hoofddorp ik door naar volgende afslag. (ik ook geen sticker ;) lol)
 
Vanochtend om 7:30 op de eikenlaan in alphen, een sport model met witte achterkant. Ik was de auto die je voor liet gaan waar je linksaf moest.
 
Zojuist, om 17:38, A4 richting Den Haag t.h.v. Burgerveen: blauwe Kawa ZX-iets, kenteken MJ-GH-etcetera + MF-sticker

:W vanaf de stickerloze FJR die de afrit Rijpwetering nam om het laatste stukkie even binnendoor te slingeren.
 
Rond 15:00, op de Oudedijk in het mooie Rotterdam. Grijs/zwarte sportmotor, met verlengde achterbrug. Merk/kenteken niet goed kunnen spotten, ik zag je. Op het laatste moment. :9

Mooi geluid! :)
 
Rond 08:10 gespot, 63-MG-** op de A12 van Arnhem richting Utrecht. We reden samen met nog een andere motorrijder in een treintje van drie, totdat ik eraf moest. Ik probeerde je nog iets van 'gespot' te gebaren, maar dat kwam geloof ik niet helemaal aan. :P

Vanochtend 08:05 opnieuw deze MF-er gespot, ook weer op de A12 van Arnhem naar Utrecht, iets voor de afslag Driebergen. :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan