Harley Davidson Softail kabels verlengen..... advies gevraag

tilbo1

Die hard MF'er
2 jan 2008
542
3
Wie kan me helpen....

Ik heb een apehanger gemonteerd op mijn softail.
Ik wil nu de electra kabels gaan verlengen, liefst zonder te knippen... zijn hier verlengsels voor die je kunt stekkeren?
 
Volgende keer dit soort dingen bedenken voordat je aan een klus begint?

Verder kun je solderen of shoppen voor andere kabels. Veel succes.
 
dat begrijp ik...

ik wist natuurlijk dat is moest gaan verlengen.. ik vraag me af welke manieren er zijn... ik ben nieuw in de harley wereld.. ik vroeg me af of er een optie is zonder te solderen... gewoon met verlengkabels ofzo incl stekkers.. dan kan ik alles origineel houden
 
Wie kan me helpen....

Ik heb een apehanger gemonteerd op mijn softail.
Ik wil nu de electra kabels gaan verlengen, liefst zonder te knippen... zijn hier verlengsels voor die je kunt stekkeren?


Naar mijn weten zijn er géén standard verlengkabels met connectoren.
Je hebt twee opties: of zelf zulke verlengkabels met connector maken, of knippen en verlengen middels solderen.
 
Heb voor de sportster van mn vrouwtje een electra verlengsetje gekocht bij Westland Customs. Kwestie van de pinnetjes uit de connector peuteren, verlengkabeltje eraan prikken, krimpkousje(bijgeleverd) erom en klaar. Wel effe vantevoren noteren welke kleur bij welk pinnetje hoort in je stekker. Setje was 27 euro. Mooi.alle bekabeling door het stuur gelegd.
 
Naar mijn weten zijn er géén standard verlengkabels met connectoren.
Je hebt twee opties: of zelf zulke verlengkabels met connector maken, of knippen en verlengen middels solderen.


Heb voor de sportster van mn vrouwtje een electra verlengsetje gekocht bij Westland Customs. Kwestie van de pinnetjes uit de connector peuteren, verlengkabeltje eraan prikken, krimpkousje(bijgeleverd) erom en klaar. Wel effe vantevoren noteren welke kleur bij welk pinnetje hoort in je stekker. Setje was 27 euro. Mooi.alle bekabeling door het stuur gelegd.


Blijkbaar bestaat het dus wel.
 
Abs verkoopt die ook.
American Bike Shop - Webshop
Krijg de link niet goed door, eerst links op electrisch klikken en dan krijg je rechts een menu, daar op draadboom stuur klikken.
Alles in de juiste kleur.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Er zijn idd verschillende soorten verlengsets voor de elektra.

Stekkers prikken wordt niet zo gedaan, omdat er dan twee keer een stekkerblok halverwege het stuur hangt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan