Valentino Rossi deel 19 - Vanuit de schaduw

Rossi staat na Valencia '17...

  • 1e

    Stemmen: 17 31,5%
  • 2e

    Stemmen: 9 16,7%
  • 3e

    Stemmen: 12 22,2%
  • Anders

    Stemmen: 16 29,6%

  • Totaal aantal stemmers
    54
  • Opiniepeiling gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Het leven is te kort voor wraak over zulke dingen.

Als iemand je grap jat, DAN neem je wraak!
 
En wat halt het uit? MM staat nog altijd 21 punten voor op Dovi. Laat 04,99,46 en 26 maar bakkeleien voor de overwinning, is hij nog altijd kampioen.

Dat geloof ik wel ja.
Maar dat wil niet zeggen dat ze niet vol de strijd met hem aan gaan..
Laat staan als Zarco bij hem in de buurt komt....

En ik zeg ook niet dat MM de grindsteentjes moet gaan tellen, maar meer dat
hij het niet cadeau zal krijgen..
Om niet de titel binnen te slepen moet MM buiten de punten eindigen
(dit is dan net zo iets als wakker worden, je rekening checken en zien dat er 10 miljoen op staat), en Dovi op P1 terecht komen...
En MM staat ook wel garant voor dat ie ook nog is de laatste wil GP op naam wil gaan schrijven..

Zou zegggen VR, doe je best.... :+
 
Sportieve wraak is helemaal niets mis mee.

Marquez was zo sportief om zijn eigen race te rijden toen het om Rossi en Lorenzo ging.

Ik zie niet in waarom een ander (Rossi of wie dan ook) niet net zo sportief mag handelen als dat Marquez deed en zoals Marquez vermoedelijk gewoon weer zou doen.

Ik vind eigenlijk dat hij dat wel verdient. Als hij dan toch kampioen weet te worden dan heeft hij dat alleen nog maar meer verdiend.

Daarentegen gun ik het Dovi enorm. Kans van zijn leven is dit.
 
Laatst bewerkt:
Gewoon zijn laatste race een schuivertje maken net als Rossi destijds en de geschiedenis herhaalt zich... Dit gaf Márquez zelf al aan dat het op het kampioenschap lijkt waar Hayden op het laatste moment nog kampioen werd.
 
Mocht hij dat weer doen (wraak nemen), dan hoop ik op een HEEEL erg lange schorsing. En of hij nu VR, JL of MM heet maakt niets uit.
Dit hoort niet thuis in sport.

Tja en waar ligt dan de grens he ?? Iemand niet passeren terwijl je hem op basis van de ronde tijden makkelijk kan passeren ? Iemand wijd forceren ??

Er moet gewoon weer geraced worden.. t is verdomme geen F1
Lekker ruig racen, wat duw en trek werk ( a la PI ) en geen gejank dat iemand in je lijn rijdt of wat dan ook..
 
Dat geloof ik wel ja.
Maar dat wil niet zeggen dat ze niet vol de strijd met hem aan gaan..
Laat staan als Zarco bij hem in de buurt komt....

En ik zeg ook niet dat MM de grindsteentjes moet gaan tellen, maar meer dat
hij het niet cadeau zal krijgen..
Om niet de titel binnen te slepen moet MM buiten de punten eindigen
(dit is dan net zo iets als wakker worden, je rekening checken en zien dat er 10 miljoen op staat), en Dovi op P1 terecht komen...
En MM staat ook wel garant voor dat ie ook nog is de laatste wil GP op naam wil gaan schrijven..

Zou zegggen VR, doe je best.... :+

Ik denk wel dat hij graag zijn feestje op het podium viert. Dus zal er wel enigzins voor knokken
 
Mocht hij dat weer doen (wraak nemen), dan hoop ik op een HEEEL erg lange schorsing. En of hij nu VR, JL of MM heet maakt niets uit.
Dit hoort niet thuis in sport.

Stel, Rossi maakt het Marquez net zo moeilijk als Marquez het Rossi maakte in Sepang 2015, ben je dan ook van mening dat hij een hele lange schorsing verdient?
 
Het mooiste zou zijn als MM in bocht 1 met een lowsider er af gaat en vervolgens (Dovi op P1) door het veld moet ploegen met een geschaafde motor om uiteindelijk net wel of net niet de titel te pakken :9

Alle andere scenario's zijn veel te saai... namelijk dat Marquez met twee vingers in z'n neus kampioen wordt.
 
Het mooiste zou zijn als MM in bocht 1 met een lowsider er af gaat en vervolgens (Dovi op P1) door het veld moet ploegen met een geschaafde motor om uiteindelijk net wel of net niet de titel te pakken :9

Alle andere scenario's zijn veel te saai... namelijk dat Marquez met twee vingers in z'n neus kampioen wordt.

Waar kan ik tekenen?????


Droom wereld:
#1 Dovi
#2 VR
#3 Zarco
#4 vdM
MM mag het verder zelf invullen
:+
 
Stel, Rossi maakt het Marquez net zo moeilijk als Marquez het Rossi maakte in Sepang 2015, ben je dan ook van mening dat hij een hele lange schorsing verdient?
Ik neem aan dat je bedoelt dat MM dan ook Rossi opzettelijk de baan uit probeert te drukken, en of ik denk dat MM dan een lange schorsing zou moeten krijgen?
Want wat er nu staat lees ik heel anders. Volgens mij staat er nu namelijk of ik vindt dat VR een lange schorsing zou moeten krijgen......

Maar als MM tegen VR diezelfde bewuste actie om VR buiten de baan te drukken zou hij die straf zeker ook verdienen. Of VR nu wel of niet ten val zou komen maakt niet uit. Sterker nog, als hij dit doet als reactie op de eerdere aanvaring zou hij nog zwaarder gestraft mogen worden wat mij betreft.
 
Ik neem aan dat je bedoelt dat MM dan ook Rossi opzettelijk de baan uit probeert te drukken, en of ik denk dat MM dan een lange schorsing zou moeten krijgen?
Want wat er nu staat lees ik heel anders. Volgens mij staat er nu namelijk of ik vindt dat VR een lange schorsing zou moeten krijgen......

Maar als MM tegen VR diezelfde bewuste actie om VR buiten de baan te drukken zou hij die straf zeker ook verdienen. Of VR nu wel of niet ten val zou komen maakt niet uit. Sterker nog, als hij dit doet als reactie op de eerdere aanvaring zou hij nog zwaarder gestraft mogen worden wat mij betreft.

Nee, ik bedoel precies wat ik zeg?

Als Rossi het Marquez net zo moeilijk maakt als andersom in 2015, vindt je dan ook dat Rossi een lange schorsing verdient?
 
Donkerste scenario: Marquez kan niet mee doen wegens een acute infectie aan zijn grote teen. Dovi ligt de hele race op kop en valt een paar ronden voor de finish uit. Wat ben ik slecht zeg _O-
 
Donkerste scenario: Marquez kan niet mee doen wegens een acute infectie aan zijn grote teen. Dovi ligt de hele race op kop en valt een paar ronden voor de finish uit. Wat ben ik slecht zeg _O-

Of het gaat niet door wegens een bommelding,Marquez wereldkampioen.Hoe donker wil je het hebben en gelukkig achteraf valse melding,hebben we niet eens een race gezien.
 
Of het gaat niet door wegens een bommelding,Marquez wereldkampioen.Hoe donker wil je het hebben en gelukkig achteraf valse melding,hebben we niet eens een race gezien.

Maar goed dat de laatste race op Valencia is en niet op Catalunya })
 
Donkerste scenario: Marquez kan niet mee doen wegens een acute infectie aan zijn grote teen. Dovi ligt de hele race op kop en valt een paar ronden voor de finish uit. Wat ben ik slecht zeg _O-

Ja, hij hoeft niet meteen dood, maar dit scenario vind ik weer te mild voor MM.
 
Rossi heeft nu al aangegeven dat hij net als MM's verklaringen daaromtrent, niets gedaan heeft.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan