Pegaso 650 factory 2007 - R.a.w. gaat niet uit blijft hangen

Timskesmits

Rookie
29 okt 2017
7
0
Beste Lezers,
Ik heb een Pegaso Factory 650 uit 2007.
nu blijft mijn linkerknipperlicht hangen, hij blijft dus links knipperen terwijl ik hem niet kan uitzetten.
rechts doet het gewoon.

Nu is het ook zo: wanneer ik mijn sleutel in het contact stop, kan ik rechts wel laten knipperen, en links niet, links doet het pas wanneer ik het start en gas geef. maar daarna krijg ik hem vervolgens niet meer uit :(

Linker Lichtschalter en dashboard is al vervangen bij motoport in JUNI, maar hij doet het nog steeds niet. (dit is gebeurd door vorige eigenaar)
 
Bedankt Martel voor je reactie,

Ja want die zat in de km teller werd me verteld?
Ah, dat kan.
Dan zit daar t moederbord met alle aansturing.

Misschien laten uitlezen en/of updaten?

En iig zeker weten dat er niks mechanisch kapot is, zoals een knopje voor raw links dat op aan blijft hangen.
 
Als het relais niet goed zou zijn zou de andere kant ook niet werken.
Ik zou beginnen met de schakelaar op het stuur los te maken en kijken of hij dan wel uit gaat.

Rechts doet het dus gewoon goed, en links doet het pas als ik een keer gas geef. vervolgens krijg ik hem dan niet meer uit.
Hem net gekeken in de schakelaar, en hier is niets bijzonders te zien, mechanisch dus in orde.

Kan het zijn dat de bedrading voor links, te weinig stroom krijgt om te functioneren, maar wel genoeg stroom krijg als ik gas geef?
 
Heb gistwr contactspray gespoten in de schakelaar, toen leek hij het weer te doen, maar begon ineens weer te knipperen.
Vervolgens heb ik de fohn erop gehouden om hem helemaal te laten drogen, dit hielp ook heel even, maar uiteindelijk toch niet.

Het lijkt erop dat er bij een bepaalde trilling contact wordt gemaakt met mijn linkse raw.
Want wanneer ik harder rijd (70+ ) dan heb ik er geen last meer van....
Heel raar dus
 
Dus als ik het draadje van de schakelaar ga volgen tot het dashboard en zorgen dat deze vrij ligt en geen contact met andere draden maakt. Dan zit het niet in de vedrading maar wss in het dashboard
 
Als je de schakelaar schoon maakt en hij gaat zich dan anders gedragen dan verwacht ik dat het toch met die schakelaar te maken heeft. Er zal wel ergens een stekker tussen de schakelaar unit en de knipperautomaat zitten. Trek deze er eens uit en kijk of hij dan nog blijft knipperen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan