Het XR 250 T/M 650 topic part 9

Ben op zoek naar een XR650R zadel voor een projectje.

Goede bodempan is al voldoende.
Alles meer mag in slechte conditie zijn.

Heeft iemand nog iets liggen ?
 
Beste XR 650 lovvers,

Ik heb besloten de garage op te ruimen, vandaar doe ik alle spullen weg die ik heb van Xr 650. Heb ook een bodemplaat btw maar deze staat niet op de fotos, gezien ik nogal veel spullen heb.

https://www.2dehands.be/motoren/acc...n-honda-xr-650-368217078.html?ignore.plaats=1

Indien interesse in de hele hoop, graag telefonisch contact maken dan. Prijs is reeds uiterst zacht, afpingelen hoeft niet meer.

Oeii dat kriebelt dan ook wel voor een projectje... dat ben je zo kwijt voor die prijs .
 
Hoi allemaal mijn naam is Marcel en ben sinds kort in het bezit van deze XR 500 *O* !!
Moeten wat kleine dingen aan gedaan worden maar dat gaat helemaal goed komen.. Eerst maar eens opzoek naar een goede schijf voor.. Deze is krom nu helaas. En op zoek naar een paar goede wegbanden want het is me daily ride naar het werk.. Deze banden glibberen alle kanten op in de regen...
full
 
Beste Xr liefhebbers,

Binnenkort gaat mijn geliefkoosde XR 650R de deur uit, ik heb er zelf heel veel liefde, tijd, geld en energie in gestoken totdat hij voor mij perfect was.

Specs:

- wiseco HC piston
- carillo drijfstang
- hotcams stage 2 nokkenas
- geflowde cilinderkop
- FCR 41mm vlakschuif carbu
- opengewerkte luchtfilterkast
- afgesteld door Manu van 2MMOTORS

- Hyperpro voor en-achtervering door R4 motos
- Full akrapovic uitlaat
- Full Braking remsysteem
- renthal stuur
- LC4 handkappen
- Vapor teller
- Honda USA voorlicht
- UFO sm spatbord
- vernieuwde originele stickerset
...

Extra's:
- HRC motorblok compleet
- originele carbu
- frame
- swingarm
- voetsteunen
- radiatoren
- kabelboom
- plastics rondomrond
- subframe
- luchtfilterkast
- CDI
- ....
(ongeveer halve XR 650R in onderdelen, alles komt erbij). Blok na volledige opbouw slechts +-8000km gelopen.

Moto heeft belgische papieren, staat nog ingeschreven, gemakkelijk over te zetten bij RDW.

Het volledige pakket mag weg voor 4500 euro, VAST, NIET onderhandelbaar. Dit is een heel scherpe prijs voor alles. Ik zou graag overstappen op iets waar ik mijn vriendin ook op kan zetten.

Pb indien interesse.
full
 
foto's onderdelen best op aanvraag via PB. wil het forum niet kapen met foto's van onderdelen die ik nog liggen heb.

Alles gaat in 1 pakket weg, enkel het reserve HRC blok kan eventueel apart gekocht worden indien gewenst. Voor 1250 euro.
full


Alle onderdelen die erbij komen, komen van de 3 xr650's die ik ooit gehad heb, waaronder 1 donormotor die ik enkel als reserve gekocht heb.
 
Laatst bewerkt:
Niemand op zoek naar een retedikke Xr 650r?

Blok en/of onderdelen kunnen desgewenst ook als 1 pakket weg.

Pb indien interesse.
 
Ik ben nieuw hier.

Heb een xr400 uit 2000 aangeschaft. Op buiten het asfalt rijden echt een beginner dus lees graag mee hier!
 
Update: Blok alsook alle onderdelen zijn de deur uit.

Mocht er nog iemand een xr 650 r zoeken die helemaal af is, hij is momenteel op onderhoud, erna in principe beschikbaar.
 
Iemamd die zijn xr650r kwijt wil? Opzoek naar xr op enduro velgen, liefst zo veel mogelijk orgineel
 
Terug
Bovenaan Onderaan