Honda cx500 caferacer achtig project

Zit er toch aan te denken om de brug wat te verstevigen want nu de stereoschokkers daar niet meer zitten Komt er zeker veel meer hefboomkrachten op de bug,je hebt gelijk willem😁
 
Tis zonde als ie straks mooi is en er niet mee te rijden valt. Een mooie oplossing ervoor verzinnen vertrouw ik Gerard wel toe.
 
Zit er toch aan te denken om de brug wat te verstevigen want nu de stereoschokkers daar niet meer zitten Komt er zeker veel meer hefboomkrachten op de bug,je hebt gelijk willem😁
Kwam het tegen op FB
full
 
Ik vind de afbeelding van Klaas mooier, die witte is ook prachtig, daar is van een 'oude' motor een moderne gemaakt.
de scrambler-achtige fiets is meer en soort van ode aan een motor aan die tijd, de sepia-achtige foto zelf heeft ook wel effect. Spreekt mij meer aan.


Inmiddels is Gerard druk bezig met de achterbrug, gaat zonder twijfel goed komen.
 
Laatst bewerkt:
Komt er ook nog een versteviging naar het schokbrekersteunpunt ? CXen staan er juist om bekend dat dat het zwakke punt is bij ombouw naar monoshock.
 
Laatst bewerkt:
Loopt een dikke strip bij het steunpunt naar onderen toe en alles goed doorgelast,gebeurt niks mee. ;)
 
Nog meer plaatjes gemaakt door een man die al het werk doet:
full

full
 
Zo, oma even wegsturen. Ik heb niet zoveel gepost hier, ondanks dat het niet zo vlot gaat komt er toch langzaamaan een motor die ik even wil laten zien.


full
 
Is deze af? Ruim een jaar geleden de laatste update maar ik ben toch wel benieuwd
 
Ben je niet bang dat het achterframe, één enkele pijp, niet doorbuigt bij de eerste de beste hobbel :?
Nee, dat is echt stevig en door jerryt gemaakt dus dat zit echt wel goed. Ik heb hem al flink getest, geen beweging in te krijgen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan