Aprilia ETV 1000 Caponord deel Quatro (4)

Goegemeente, opgelet: FYI

Mocht iemand Jellyfish, Puffer fish of Swordfish mapping willen proberen ik heb ze alle gekregen zowel voor lambda als zonder lambda fietsen. De maker rijdt zelf een 2001 capo ik ook en de match was erg veelbelovend (zeg ik na de eerste 120km).

Bij interesse ff melden.

Alle lof voor de maker el MaKaKo van het AOTR forum *O* *O* *O*

Welke mapping heb je geprobeerd en kan je wat meer details geven over het verschil?
 
Caporijders,

Ik rijd al een tijdje geen Capo meer, maar tijdens het opruimen kwam ik nog een complete stickerset tegen.



De foto is een beetje rafelig (telefooncamera), maar de stickers zijn superstrak en professioneel geprint.

Wie kan ik hier blij mee maken? Stuur me een PB bij interesse.

Groet Kenneth
 
Welke mapping heb je geprobeerd en kan je wat meer details geven over het verschil?

Hoi Neo Genix,

Ik heb Stanley Bobly, catfish2x Yelly fish en nu als laatste Puffer fish geprobeert.
Die laatste maar 250km maar die doet het op een 2001 bone stock capo erg goed.
Dwz geen dipjes nix geen getreuzel vanal 2800 tot aan de toeren begrenzer zonder issues.
verbruik was wat hoog, 1:15,5 maar vaak altijd max accelereren en zo nu en dan tot de 9000 is niet zuinig rijden, daarbij bleek de co op 4,5% te staan das ook niet goed.
Alles met de butt-dyno(!)
Na deze tank weer terug naat catfish, als referentie, ik had wat klachten maar oorzaak bleek een lekke synchronisatie slang. Verder wilde catfish, naar het leek, te pingelen boven de 6000.
Pufferfish is mijn favoriet tot nu. of deze beter slechter of anders is dan Stanly weet ik niet, dat probeer ik later.
 
Thanx Marco, ik ga een zoeken in die regio, volgens mij is die bij mij al gebruikt voor extra 12 v aansluiting op dash....


Bij mij zat daarvoor op de kabelboom bij het stuur een extra stekkertje. Ik heb die vervangen door een superseal stekker (https://www.conrad.nl/nl/te-connectivity-superseal-set-amp-superseal-15mm-series-rastermaat-6-mm-1-set-1521999.html) en dat werkt perfect. De stekker zit in de aan de linkerkant ergens in de buurt van de richtingaanwijzer (ik heb een type2 en handvatverwarming, e.e.a. kan daarvan afhankelijk zijn). Ik laad mijn garmin hier rechtstreeks van op, zo een garmin lader gebruikt niet zo heel veel vermogen.

Ik heb een 12V aansluiting in mijn topkoffer gemaakt, die zit uiteraard wel via een relais op de accu. De 12v aanschakelspanning heb ik bij de zekeringen onder het zadel vandaan gehaald. Gewoon even gezocht met de multimeter naar een geschakelde 12v (is niet zo moeilijk, zijn ze bijna allemaal).

mvg,

Marco.
 
Heerlijk....
6 Graden op de Signorina...
Wat een genot...
Wat ben ik blij met de Dame...
117K, en still going strong...!
Groet, AJ
 
Nog maar een keer, want Waver1971 reageert niet op privéberichten, dus ik neem aan dat hij geen interesse meer heeft.
Dus nogmaals in de aanbieding:



De foto is een beetje rafelig (telefooncamera), maar de stickers zijn superstrak en professioneel geprint.

Wie kan ik hier blij mee maken? Stuur me een PB bij interesse.

Groet Kenneth
 
Gisteren, onderweg naar werk, eens gestopt bij HypherPro in Alphen....
ik voeg, kijken Jullie eens naar de afstelling vd Voorveer en draaiknop onder het zadel...
Beetje draaien en schroeven ,inveren en uitleggen....
Jee, wat bizar....
Lijkt wel een nieuwe motor...
Had 4 Jaar eerder even langs moeten gaan....!
Groet, AJ
 
Als de beste man nu hier mee leest: de Caponord is briljante motor en zeker niet spartaans. Erg comfortabel juist, goed breed zadel, goede kuip (turbulentie is op de lossen) en vooral heerlijk rijden met goed bochtenwerk. Heb er in 2016 zo'n 50 duizend kilometer mee gereden en dat had ik niet op een spartaanse motor gedaan :)
 
Kijk dat is een buitenkansje , die verkoper heeft volgens zijn zeggen “ een spartaanse motor” staan. Niemand die zo’n ding wilt dan natuurlijk , dus wordt t een weggeefprijsje denk ik dan als optimist. Ik zou zeggen doe zaken en help die verkoper als de bliksem van zijn spartaanse motor af🤪.
We horen graag hoe je proefrit was !
 
Top beginners motor, bochten werk gaat extreem soepel door het hoge zwaartepunt.
Hiervoor een 650cc cruiser gehad en die was toch echt moeilijker door een bocht te sturen, bij een rotonde kwam ik geregeld niet lekker uit.

Als de prijs goed is tov het werk wat je nog moet doen zal het zeker doen!
 
Hallo,
Bedankt voor alle antwoorden. Ik heb mij laten overtuigen en ga zeker eens een testrit vragen. Maar ik ga nog even wachten tot het weer wat beter wordt.
Ik houd julllie op de hoogte
 
Spartaans....?
Zit er liever op dan in een S-Klasse...
7 dagen niet gereden, en gohhh, wat mis ik Haar...
Groet, AJ
 
Weersverwachting komende week stijgend tot ca. 10 graden...
Leef je uit zou ik zeggen ik iig wel,zeker weten krijg inmiddels zenuwtrekken van de rij-onthouding. Alles boven nul is rijweer eronder daar heb ik het niet op.
zien wat er nog te rijden valt.

grtn
 
Terug
Bovenaan Onderaan