MFers Uit Het Gooi Deeltje 158

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ploflim was aan het knutselen, maar ging fout?

Volgens politie zelfmoord

MV_Agusta_MY18_Dragster_800_RC_2.jpg
 
Laatst bewerkt:
Tenere 700 wordt wss gepresenteerd op de Eicma dit jaar.. Ben benieuwd, denk 'n leuke toevoeging aan het segment. Als ie maar niet dezelfde beruchte vering van de Tracer 700 meeneemt, waar 'ie op opgebouwd is...

Yamaha-tenere-700-concept.jpg


Daar wil ik wel een rondje mee zandhappen
 
Laatst bewerkt:
Pa, de hoofddader was inderdaad al 4x eerder gepakt met drank op.

Verder ontkennen ze alles.
Getuigen liegen, de barman liegt, bloedonderzoek klopte helemaal niet enz enz enz
Op bovenstaande link zijn ook geluidsfragmenten te horen :r
Vieze smerige laffe teringhonden :r

Vooral medelijden met zichzelf. Echt om te janken dit.
 
Laatst bewerkt:
Dus een WR 450 moet ik niet hebben?

[afbeelding]

CRF dan maar? Kosten ook niet al te veel meer trouwens. :)

Tenere 700 wordt wss gepresenteerd op de Eicma dit jaar.. Ben benieuwd, denk 'n leuke toevoeging aan het segment. Als ie maar niet dezelfde beruchte vering van de Tracer 700 meeneemt, waar 'ie op opgebouwd is...

[afbeelding]

Daar wil ik wel een rondje mee zandhappen

Foto's van een Tracer 700 laten een conventionele voorvork zien (Kom op trouwens, welk jaar is dit? Zelfs op een budgetfiets verwacht ik ondertussen wel een UPSD vork. ) en de conceptfoto's van de Teneré laten een UPSD vork zien. Dus als de uiteindelijke brommer een beetje lijkt op het concept heeft het niet de vering van de Tracer. ;)
 
En dan ook nog lopen piepen dat zoonlief zijn baantje verliest.

Jammerr joh! Dat had je moeten bedenken toen je in de luchtvaart ging werken. Ik kan me ook niet vol laten lopen en dan met mijn dronken kop iemand onderuit schoffelen, en dan achteraf gaan lopen mauwen dat ik mijn baan bij de bustoko wel eens kan kwijtraken. Dat had ik eerder moeten bedenken...
 
Leuk speelgoed, ter vervanging van je roze brommert denk ik?


Om dan ook maar mee te doen in het kader van 'bloed kruipt waar 't niet gaan kan', nieuwe kletterpet erbij:

18950178_437701759932658_1557527537221894144_n.jpg


Past toch wel mooi bij wat ik al heb, leuk setje zo :P

5f90076cf770a251479b485c327de10b


[me="Terror"]is sinds het dagje op de crossbaan in Lage Weide heulemaal om[/me]








Pa, de hoofddader was inderdaad al 4x eerder gepakt met drank op.

Verder ontkennen ze alles.
Getuigen liegen, de barman liegt, bloedonderzoek klopte helemaal niet enz enz enz
Op bovenstaande link zijn ook geluidsfragmenten te horen :r
Vieze smerige laffe teringhonden :r

Vooral medelijden met zichzelf. Echt om te janken dit.
Écht een kutverhaal dit inderdaad.
 
Laatst bewerkt:
Mooie muts Terror, ik denk dat ik mijn oude Arai maar weer ga misbruiken in de bagger.

full

full


:9~ *O* :) :9
 
Laatst bewerkt:
Goeie helm Jaappie ;)





In het kader van [afbeelding]

Ik geloof dat ik zojuist een 525 heb gekocht. :)

[afbeelding]
Nice, dikke fiets :Y






En dan ook nog lopen piepen dat zoonlief zijn baantje verliest.

Jammerr joh! Dat had je moeten bedenken toen je in de luchtvaart ging werken. Ik kan me ook niet vol laten lopen en dan met mijn dronken kop iemand onderuit schoffelen, en dan achteraf gaan lopen mauwen dat ik mijn baan bij de bustoko wel eens kan kwijtraken. Dat had ik eerder moeten bedenken...
Zelfmedelijden en ook niet heel veel meer dan dat :(
Huftertjes met te veel geld :r
 
Nice Tox! 2003-2004 zo te zien? :t

Edit; Twee uitlaatbochten, tweedelig achterspatbord...jij bent de trotse eigenaar van een 520 lijkt het wel.

Anyway, ziet er nog superstrak uit. :t
 
Laatst bewerkt:
Het is een 525 met 6-bak, overjarig gekocht, ik weet niet precies in welk jaar. Er staat 80 uur op de teller en is niet zwaar bereden, zelfs geen OTR. Ik ga hem volgende week ophalen en dan kan ik de boekjes erop naslaan.
Hij is van mijn neef geweest die hem nieuw gekocht heeft, maar door omstandigheden niet meer kan rijden. Zo blijft de brommert een beetje in de familie en heb ik eindelijk mijn noppies. :Y
 
Mooie muts Terror, ik denk dat ik mijn oude Arai maar weer ga misbruiken in de bagger.

[afbeelding]
[afbeelding]

:9~ *O* :) :9
Ik vind helemaal mooi.. Veilige modderige km's toegewenst *D Bij mij staat 't voorlopig enkel nog even op 't lijstje.



Ik heb gisteravond m'n test van de 2017 Z1000SX gepubliceerd. Voor wie 't leuk vindt om de test te lezen klik hierrrr. Ik word er nog steeds warm van in ieder geval, wat n goed ding.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan