Michael van der Mark Deel 4: Meeuwenmeer Hoge Heide

Status
Niet open voor verdere reacties.
Artikel over VDM staat nu ook op Speedweek.
Weliswaar dezelfde info als hierboven al vermeld, maar internationale media aandacht is nooit weg natuurlijk ;).
 
“To fight for points was amazing”
Van der Mark: “To fight for points was amazing”

DNjMyviW0AAl4yy.jpg:large

DNN-p6oW4AAfJ65.jpg:large
 
Laatst bewerkt:
Het is rustig hier, FP1 en FP2 Qatar zijn al geweest he. P5 op dag 1 voor mickey.
Of kijken jullie niet meer en zitten jullie met je hoofd al bij Valencia? ;) :P
 
Komt net een collega naar me toe:
Hey één of andere Nederlander is van amateur naar prof gegaan, maar het ging niet zo goed he?
Ik het verschil uitleggen tussen Superbikes en MotoGP, de banden, de remmen.. winterseizoen - testen.
En dat de rondetijden tussen de snelsten maar 1-2 seconden nat/droog uit elkaar lagen. :}

Oh ja, de banden, dat snap ik dat dit anders is.
Zo kijkt NL tegen het afgelopen weekend aan. :+ :+ -O-
 
Laatst bewerkt:
Komt net een collega naar me toe:
Hey één of andere Nederlander is van amateur naar prof gegaan, maar het ging niet zo goed he?
Ik het verschil uitleggen tussen Superbikes en MotoGP, de banden, de remmen.. winterseizoen - testen.

Oh ja, de banden, dat snap ik dat dit anders is.
Zo kijkt NL tegen het afgelopen weekend aan. :+ :+ -O-

Hier een collega zegt exact hetzelfde en voegt er nog aan toe:
Waarom kan verstappen wel zo makkelijk wennen aan een betere auto en VDM niet aan een betere motor? Zou VDM dan geen talent hebben?

Wat moet je nou met zulke dooddoeners?
 
Hier een collega zegt exact hetzelfde en voegt er nog aan toe:
Waarom kan verstappen wel zo makkelijk wennen aan een betere auto en VDM niet aan een betere motor? Zou VDM dan geen talent hebben?

Wat moet je nou met zulke dooddoeners?
En in hun visie hebben ze gelijk. _O-

Wij gaan binnenkort over op Exact Software.
Dus nu veel data corrigeren en overklappen..
Zit nu de hele dag met opstartschermen van Max.
Zó niet motiverend.
:+
 
Mijn vrouw doet niks op het forum maar is wel in Qatar en gaat vanavond en morgen naar de race en daarna paar dagen dubai mijn hard verdiende centjes uitgeven 😂

Ik zit er ook met m'n vrouw,gister en vandaag naar de trainingen en race geweest, tijdje met Wim (steun en toeverlaat van Michael) staan praten,vandaag kort met Michael, jammer van zijn crash, morgen gaan wij niet, vliegen Zondag alweer vroeg terug
 
Laatst bewerkt:
Hier een collega zegt exact hetzelfde en voegt er nog aan toe:
Waarom kan verstappen wel zo makkelijk wennen aan een betere auto en VDM niet aan een betere motor? Zou VDM dan geen talent hebben?

Wat moet je nou met zulke dooddoeners?

*advocaat-van-de-duivel-modus-aan* Wat nou als daar een kern van waarheid in zit? En is Max qua talent vergelijkbaar met Marquez of Rossi en is vd Mark vergelijkbaar met pak hem beet Lance Stroll? Tegen het zere been, snap ik, maar toch.
 
Ik denk dat Michael van der Mark een goede coureur is, maar niet per se een kampioen in wording: ik denk dat Max Verstappen in zijn eigen tak van sport wel echt beter is dan Michael als SBK-coureur. Desondanks, van SBK naar MotoGP is meer zoals een overstap van GP2 naar F1, dan van de ene F1 auto naar een andere F1 auto. Als je zo'n vergelijking maakt, denk ik niet dat je heel veel verstand hebt van autoracen, laat staan van motorsport.
 
Ik denk dat Michael van der Mark een goede coureur is, maar niet per se een kampioen in wording: ik denk dat Max Verstappen in zijn eigen tak van sport wel echt beter is dan Michael als SBK-coureur. Desondanks, van SBK naar MotoGP is meer zoals een overstap van GP2 naar F1, dan van de ene F1 auto naar een andere F1 auto. Als je zo'n vergelijking maakt, denk ik niet dat je heel veel verstand hebt van autoracen, laat staan van motorsport.

Denk dat de stap van Max te vergelijken was met het stapppen van forward Yamaha CRT naar een M1 (factory). Had wel eens willen zien wat Aleix in dat jaar met een M1 kon...

Max is (wordt) een Alien in zijn sport, MvdM is een hele goede coureur, maar niet bijzonder..
 
Ik zit er ook met m'n vrouw,gister en vandaag naar de trainingen en race geweest, tijdje met Wim (steun en toeverlaat van Michael) staan praten,vandaag kort met Michael, jammer van zijn crash, morgen gaan wij niet, vliegen Zondag alweer vroeg terug

Wim Struijk.....vroeger ook sponsor van Wilco , heeft o.a. garage bedrijf gehad bij ons op het dorp .
 
Laatst bewerkt:
ok, waren jullie dat op de tribune naast alle familieleden van de coureurs,monteurs en baco's want volgens mij was er verder geen publiek klopt dat??

Ik zit er ook met m'n vrouw,gister en vandaag naar de trainingen en race geweest, tijdje met Wim (steun en toeverlaat van Michael) staan praten,vandaag kort met Michael, jammer van zijn crash, morgen gaan wij niet, vliegen Zondag alweer vroeg terug
 
Van der Mark heeft zeker wel snelheid. Dat Lowes er voorbij komt heeft puur met de banden te maken. Op de Honda was VDM juist zeer snel aan het einde van de wedstrijd. Nu is hij vooral snel aan het begin.
Met de juiste afstellingen zijn Lowes en VDM gewoon aan elkaar gewaagd.

Edit: We wisten het al, maar nu officieel bevestigd dat hij ook in Valencia op de Tech3 zal rijden.
 
Laatst bewerkt:
Van der Mark heeft zeker wel snelheid. Dat Lowes er voorbij komt heeft puur met de banden te maken. Op de Honda was VDM juist zeer snel aan het einde van de wedstrijd. Nu is hij vooral snel aan het begin.
Met de juiste afstellingen zijn Lowes en VDM gewoon aan elkaar gewaagd.

Edit: We wisten het al, maar nu officieel bevestigd dat hij ook in Valencia op de Tech3 zal rijden.

Michael gaf zelf aan dat zn achterband op was om het tempo erin te houden.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan