Het grote GS-topic deel 32 - another day in the life

Status
Niet open voor verdere reacties.
Maniac, je hebt een gouden kans gemist... door niet volmondig optie 1 te kiezen... wat zou je weer hebben gescoord !!!!!

Over scoren gesproken : de enige TRANSALP 700 ABS die ik op het internet vond, was reeds een flink aantal jaartjes oud en moest blijkbaar nog een fortuin opbrengen voor de uiterst antipathieke Waal die 'm verkocht... bovendien hebben die fietsen blijkbaar een kwalijke reputatie qua roesten...

Ik heb zelf recentelijk zwaar getwijfeld aan een jonge HONDA VFR 800 VTEC, waaraan ik zeer goede herinneringen heb, maar die buiten mijn budget viel... dat vind ik een geweldige brommer die je voor alles kan gebruiken, tot op het circuit toe, als je daar eens zin in hebt.... :P
 
Wat het ook gaat worden...alle weer elementen behalve sneeuw en ijzel gaat hij trotseren...
Goeie kleding heb ik al...en ook de mindset...
 
Was deze hier al eens voorbij gekomen :?

link

full
 
Maniac, je hebt een gouden kans gemist... door niet volmondig optie 1 te kiezen... wat zou je weer hebben gescoord !!!!!

Over scoren gesproken : de enige TRANSALP 700 ABS die ik op het internet vond, was reeds een flink aantal jaartjes oud en moest blijkbaar nog een fortuin opbrengen voor de uiterst antipathieke Waal die 'm verkocht... bovendien hebben die fietsen blijkbaar een kwalijke reputatie qua roesten...

Ik heb zelf recentelijk zwaar getwijfeld aan een jonge HONDA VFR 800 VTEC, waaraan ik zeer goede herinneringen heb, maar die buiten mijn budget viel... dat vind ik een geweldige brommer die je voor alles kan gebruiken, tot op het circuit toe, als je daar eens zin in hebt.... :P


ben best liefhebber van de klassiek TA , maar die 700 is het slechtste van alle werelden.
waar de klassieke best off road kan en zeer solide is
is de 700 dat duidelijk niet , maar ding stuurt ook niet zo goed als modern all road, die meer vermogen hebben en stukken zuiniger zijn ook. en kwetsbaar...
 
Oei, dat is iets voor mijn volgende nachtmerrie...

Het mag ook een brave(re) SAS 1290 zijn, maar een wat straffere GS mag over een paar jaartjes voor mij ook... als-ie dan nog min of meer betaalbaar zou zijn...

Met die KTM ga je lol beleven (maar hij vergt wel veel en frequent onderhoud, vrees ik). Gelukkig ben jij een Harry.... :P
 
Die Oostenrijker is alleen voor in de bagger, erg veel meer kan je er ook niet mee. Als je hem vol belast mag je idd om de 10 uur een oliewissel uitvoeren, dus voor een rondje Alpen lijkt het me niet de meest geschikte partner.

Waar ik nog een beetje angstig voor ben is het ready to race gehalte van de 525. Zelfs ervaren rijders vinden het een hele kluif om op de baan te houden. Voor mij wordt het waarschijnlijk een aaneenschakeling van "bijna dood" momenten.
 
Die Oostenrijker is alleen voor in de bagger, erg veel meer kan je er ook niet mee. Als je hem vol belast mag je idd om de 10 uur een oliewissel uitvoeren, dus voor een rondje Alpen lijkt het me niet de meest geschikte partner.

Waar ik nog een beetje angstig voor ben is het ready to race gehalte van de 525. Zelfs ervaren rijders vinden het een hele kluif om op de baan te houden. Voor mij wordt het waarschijnlijk een aaneenschakeling van "bijna dood" momenten.

Ach kijk, het is dus weer een verstandige aanschaf van vriend Chris. Goed verzekerd mag ik hopen?
Maar, in ieder geval gefeliciteerd met deze aanschaf. Ik vind het dapper.

Enne, ik zal volgend jaar m'n foto in de openingspost moeten wijzigen. De kogel is door de kerk maar gelukkig heb ik, voor een gerechtvaardigd posten, m'n Funduro nog en kan ik er altijd nog eentje lenen.

:)
 
neu. want er is er hier eentje die de kas in beieren maar blijft spekken.

mompelt iets over versleten scharnierlagers :X
 
Iets meer dan 70 jaar terug hadden ze ook niks in de gaten, totdat er vreemde mannen de Berlijnse bunker binnen kwamen die Russisch spraken. Ze blijven een beetje koppig die Duitsers. :/

Maar toch geen KTM gekocht hè? Ik neem aan dat je de nieuwste GS moest hebben, omdat daar een TFT display in zit en dat is toch een "must have" gadget. :Y
 
met KTM sponsor je stiekem de nazi's want hitler was een geboren oostenrijker :X
 
Voor mij geen GS meer. Ik heb er nu 5 (of 6 :? ) gehad dus dat is wel mooi zo. De Triple Black gaat volgende week ri dealer en dan haal ik ergens volgend jaar de nieuwe op. De winter kom ik wel door met de Funduro.

:]


En de nieuwe? Da's een zwarte motor.
 
Ach.... een RT of een K, dus...

Ik hoop uiteraard dat je er geen spijt van krijgt.

Mijn eigen twee “affaires” met een K eindigden in tranen... hetgeen naar het schijnt gebruikelijk is... als men naast het potje piest... :+

Gelet op jullie vele mega-ritten, gok ik dus op een RT ... rijdt best aardig, maar is geen GS :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan