Bo Bendsneyder deel 2

Domme vraag misschien, maar zo slecht is de Tech3 toch niet in de moto2??
Maar waarom rijden ze in de de 2 niet met een Yamaha, bij Tech3??

Je zou toch zeggen, zelfde team als de GP-klasse.
Dus waarom niet ook een Yammie in de 2?

Of gaat dit niet ivm regels etc??
 
Domme vraag misschien, maar zo slecht is de Tech3 toch niet in de moto2??
Maar waarom rijden ze in de de 2 niet met een Yamaha, bij Tech3??

Je zou toch zeggen, zelfde team als de GP-klasse.
Dus waarom niet ook een Yammie in de 2?

Of gaat dit niet ivm regels etc??

Moto2 rijdt allemaal met Honda blok. Alleen het frame mag aan geknutseld worden. Vanaf 2019? rijden ze met Triumph 765 blokken.
 
Moto2 rijdt allemaal met Honda blok. Alleen het frame mag aan geknutseld worden. Vanaf 2019? rijden ze met Triumph 765 blokken.

Er rijd ook een KTM rijwielgedeelte met het honda blok, dus Yamaha kan ook een rijwielgedeelte ontwikkelen voor de Moto2, maar dat doen ze in de Moto3 ook niet, dus blijkbaar heeft Yamaha geen behoefte om rijders via de diverse klassen aan zich te binden of de lagere klassen te ondersteunen zodat talent zich kan ontwikkelen?
 
Laatst bewerkt:
Het Tech3 is vooral eigenbouw omdat Herve het mooi vind en graag de kennis van zijn monteurs wil doorontwikkelen. Staat daarom los van Yamaha. Zodra Yamaha er eigen engineers op zet valt dat deel dus weg...
 
Het Tech3 is vooral eigenbouw omdat Herve het mooi vind en graag de kennis van zijn monteurs wil doorontwikkelen. Staat daarom los van Yamaha. Zodra Yamaha er eigen engineers op zet valt dat deel dus weg...

Volgens mij is het nog eerder een project van Guy Coulon. Net als zijn eigenbouw 6 cilinder. :9~ Fantastiche man is dat.

27756.jpg


Yamaha en de andere merken zijn te laf om een frame te maken voor de Moto2 omdat er een ander merk blok onder zit. KTM (of eigenlijk WP) flikt het gewoon. Ik ben een KTM fanboy, dat is duidelijk.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij is het nog eerder een project van Guy Coulon. Net als zijn eigenbouw 6 cilinder. :9~ Fantastiche man is dat.

[afbeelding]

Yamaha en de andere merken zijn te laf om een frame te maken voor de Moto2 omdat er een ander merk blok onder zit. KTM (of eigenlijk WP) flikt het gewoon. Ik ben een KTM fanboy, dat is duidelijk.
Laf :') Ik denk dat het soms meer verstandig is... een goed frame ontwikkelen is niet zomaar iets :P
 
Volgens mij is het nog eerder een project van Guy Coulon. Net als zijn eigenbouw 6 cilinder. :9~ Fantastiche man is dat.

[afbeelding]

Yamaha en de andere merken zijn te laf om een frame te maken voor de Moto2 omdat er een ander merk blok onder zit. KTM (of eigenlijk WP) flikt het gewoon. Ik ben een KTM fanboy, dat is duidelijk.

Heb je gelijk in, maar met hem leren er natuurlijk ook een hoop andere binnen het team van zijn kennis. Het concept van KTM ben ik ook wel fan van. Hoop dat ze nog een echte alien kunnen strikken
 
Nu nog ff wachten op de eerste die roept ; Herve wil Bo zo lang mogelijk houden zodat ie Samathaaaa dan vaker ziet :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan