Belgentopic > Wieke-Tingels > deel 164 > Eindelijk

D'n b&w zou gewoon een job moeten vinden waar hij moto's kan reviewen of zo. Heeft die ook elke week een andere motor onder z'n kont ^^
 
Voila moto verkocht en opgehaald :X

2 dagen opt net voor 1500€ meer dan ik zelf betaald had :+

Als je der echt niet goed opzit en je kan Em direct verkopen...
Maar als t een kwestie van gewoonte is had k toch tot na de lente en wat km's gewacht. Hing er dan al pimpzooi aan ondertussen?
 
Ik twijfel nog als de fz1 weg is. Ofwel 1250 bandit relax overal macht, weinig spannend maar ook met 2 aangenaam.
Of de tuono (gen2 dus nog niet de V4) omdat k altijd wel fan zal zijn van een 2cilinder.
 
Da was hem ...genoeg pk's en genoeg koppel maar voelde heel log aan bij het rijden als je altijd naked's gewoon bent die lichter en flexibeler zijn.
Vond dan paar jaar terug de Versys veel beter rijden ...
Accessoires: frame sliders, Engine sliders, front wheel sliders, bobbins, wheel rim tape, tankpad, Kneepad, koffers, gps houder, tankdopring,...
En nu terug zoeken ...
full
 
Hebde gij nog niks op't oog?


Nog niet nee :N

Eerlijk gezegd heb ik geen enkel idee wat ik wil...

Iets toergerichter misschien om wat rustiger aan te doen, en wat meer proberen te reizen met de motor?

Of toch terug een naked? 600 of 1000?

Hoogpoter?

Oldtimer om wa caferacer van te maken?
 
Nog niet nee :N

Eerlijk gezegd heb ik geen enkel idee wat ik wil...

Iets toergerichter misschien om wat rustiger aan te doen, en wat meer proberen te reizen met de motor?

Of toch terug een naked? 600 of 1000?

Hoogpoter?

Oldtimer om wa caferacer van te maken?

Nen FZ1s met topkoffer en daarin 156pk :+
 
Nog niet nee :N

Eerlijk gezegd heb ik geen enkel idee wat ik wil...

Iets toergerichter misschien om wat rustiger aan te doen, en wat meer proberen te reizen met de motor?

Of toch terug een naked? 600 of 1000?

Hoogpoter?

Oldtimer om wa caferacer van te maken?

Dat hangt weinig van de motor af hé :+


Ne street triple is mss geen slechte optie, ma dan moet ge wel voor zijne look zijn.
Er zijn wel gewoon teveel verschillende (goeie) motoren om een keuze te maken. Ne schone allrounder is de multistrada, maar dan krijg je rekeningen waar je spontaan van gaat wenen :+
 
Dat hangt weinig van de motor af hé :+


Ne street triple is mss geen slechte optie, ma dan moet ge wel voor zijne look zijn.
Er zijn wel gewoon teveel verschillende (goeie) motoren om een keuze te maken. Ne schone allrounder is de multistrada, maar dan krijg je rekeningen waar je spontaan van gaat wenen :+

Multistrada is echt iets voor mij, maar de rekeningen van de Ducati dealer wat minder :’)

Street triple staat al een tijdje op menne shortlist, prachtige brommer met wat karakter

Triumph tiger lijkt me ook nog tof, in 800 of 1050 versie

Mogelijkheden genoeg, komt tegen volgend seizoen wel iets uit de bus ;)
 
Just weeral naar eentje gaan kijken se :P

Naked ,6 maand oud ,470km , 150pk ,126nm koppel }) wel een beest denk ...
 
Laatst bewerkt:
Multistrada is echt iets voor mij, maar de rekeningen van de Ducati dealer wat minder :’)

Street triple staat al een tijdje op menne shortlist, prachtige brommer met wat karakter

Triumph tiger lijkt me ook nog tof, in 800 of 1050 versie

Mogelijkheden genoeg, komt tegen volgend seizoen wel iets uit de bus ;)


Tegen de meerdaagse :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan