Kawasaki Z1 900 Deel 9

Ze hebben je gehoord in Japan Xavier _O- :W :]

De Z900RS Café

EICMA: 2018 Kawasaki Z900RS Cafe

full
 
Laatst bewerkt:
Voor wat het vermogen betreft wilden ze niet teveel van het "origineel"afwijken want stel dat er van die "ouwe mannen" op gaan rondrijden die schrikken zich kapot want dat zijn ze niet gewend. :]
 
Laatst bewerkt:
Voor wat het vermogen betreft wilden ze niet teveel van het "origineel"afwijken want stel dat er van die "ouwe mannen" op gaan rondrijden die schrikken zich kapot want dat zijn ze niet gewend. :]

Heb ik al die jaren op een opgepepte busa rond moeten rijden, komt het toch nog goed.
 
Heb ik al die jaren op een opgepepte busa rond moeten rijden, komt het toch nog goed.

Ik ook nog in een grijs verleden een ZX12R gehad.....Bak vermogen maar uiteindelijk zo vreselijk saai, het is veel leuker om een fiets met veel minder Pk's uit te mogen wringen :)
 
Voor wat het vermogen betreft wilden ze niet teveel van het "origineel"afwijken want stel dat er van die "ouwe mannen" op gaan rondrijden die schrikken zich kapot want dat zijn ze niet gewend. :]

Die "ouwe mannen", waar ik er ondertussen ook één van ben, zijn naarmate ze ouder geworden zijn al gaan wennen aan steeds meer vermogen in hun nieuwere machines.
Dus dat kan het niet zijn :N :N

Maar wees eens eerlijk, hoe vaak staat jouw gaskraan op 100% OPEN? en waar doe je dat dan!

Als je dan zo nodig meer nodig hebt, zijn er voldoende andere fietsen........
 
100% gas open is voor mij nu 135 km/u _O-
dus bij mij vaak :t
 
Die "ouwe mannen", waar ik er ondertussen ook één van ben, zijn naarmate ze ouder geworden zijn al gaan wennen aan steeds meer vermogen in hun nieuwere machines.
Dus dat kan het niet zijn :N :N

Maar wees eens eerlijk, hoe vaak staat jouw gaskraan op 100% OPEN? en waar doe je dat dan!

Als je dan zo nodig meer nodig hebt, zijn er voldoende andere fietsen........

ik wip nog wel geregeld eens over de grens naar de oosterburen om een stukje 31 af te raffelen tot enschede ofzo.
dan binnendoor weer terug...
vanaf bunde tot gronau of bottrop is relatief rustig en kun je op zondagochtend nog eens serieus doorfietsen.
dus ja 100% gas in 6 doe ik geregeld toch wel en geeft een enorme kick ondanks dat snelwegen saai zijn over het algemeen..
flauwe bochten worden scherper en kleine oneffenheden tillen zo je wiel van de straat over 50 meter
:9~
 
Helaas nog geen prijzen voor de RS bekend na de Eicma in Milaan.
Ben wel benieuwd :Y
Kan het mij helaas niet veroorloven, maar ben wel benieuwd.
Als de prijs mee valt kan het best eens een succes worden, zoals begin jaren '70 :Y

Afwachten, is geen 150pk+ :?
 
Ik ben al aan het sparen..............leuk als 2e fiets er bij. :] :]
 
Laatst bewerkt:
Ik ben al aan het sparen..............leuk als 2e fiets er bij. :] :]


Zelfs als 2e fiets niet :N te weinig vermogen en t ziet er niet uit ;( imo.
ik ben ontkawaat _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Terug
Bovenaan Onderaan