Het gekste wat je met de motor vervoerd hebt

LinKing

MF veteraan
4 dec 2007
5.360
1.171
Vlaanderen
Instagram
Post hier een foto van het gekste wat je ooit met de motor vervoerd hebt!
Dus niet je vriendin of je man/vrouw, niet de gewoonlijke bepakking voor een reis maar je ikea-kast, vier legkippen, een kerstboom etc...

Enige regel: Geen plaatjes van het internet maar enkel van je eigen motorfiets.

Ik steek van wal met wat kratjes bier en brandhout, maar er zijn zeker veel meer epische foto's op MF!
De leukste komen in de OP.

29o4oye.jpg
 
Vreemd genoeg ??

2 chassis balken van mijn auto. Bocht naar rechts viel hij mooi in,bocht naar links had hij wat motivatie nodig O-) O-)

Reed nog verrassend goed

full
 
Godsamme........dat is niet alleen een werkpaard zoals mijn Yamaha ook is, maar ook nog eens een pakezel.
Ha ha ha ha ha ha
Dat een beetje overijverige wetsdienaar jou niet aanhield tijdens je ritje met die balk op je scooter.
Want hier in Holland mogen we helaas maar verdomde weinig van de politie.
Alles wat maar enigszins afwijkt willen ze graag onderzoeken of een bekeuring voor uitschijven.
Zo jammer...............
Vr gr
 
Jammer, ik hbe er geen foto meer van maar heb op mijn gt550 een bureaustoel vervoerd tijdens de verhuizing.
 
Toen ik nog brommer reed was ik een paar grote luidsprekers aan het bouwen.
Ik had in het dorp 10km verder op MDF gekocht en op maat laten zagen.

Toen heb ik dus 40 kilo MDF planken op de brommert vervoerd, op de tank, tussen mn buik en mn armen..
Was een uitdaging moet ik zeggen
 
zit te wachten op een suzuki met een steekschop :+
 
Ik heb er geen foto van maar dat waren 4 tomatenplanten in de tanktas.
En 6 paprikaplanten en een komkommerplant in een doosje achterop. :Y
Had een hoop bekijks onderweg _O-
Danny :W :]
 
Ongeveer 4 jaar terug twee kratten bier op mijn kymco super8 (we zouden gaan feesten die avond).

Paste overdwars precies tussen zadel en stuur. Jammer dat er geen foto's van zijn want mijn vrienden vonden het een komisch gezicht. _O-
 
Jaren terug een kist gemaakt, waarin de cilinderkop van mijn toenmalige saab 99 paste. Je moet wat, als de auto stuk. Zo met het gevaarte achterop de motor naar het revisiebedrijf en weer terug.
 
Het raarste? Mijn vrouw achterop. Of bedoel je dat niet? In een ander geval een doos met twee heel tamme krielkippen achterop meegenomen toen de auto afwezig was. Over een afstand van 10 km en zeer rustig gereden. Kippetjes hebben er niet zichtbaar onder geleden. Geen foto's van gemaakt.
 
Laatst bewerkt:
Een paraplu......


Op een gehuurde motor in Nepal...
(circa 1994...)




full


en nou nooit meer klagen over verkeersdrempels in Nederland.... :+
 
Op m'n brommertje toen ik een draagrek wou maken: een koperen buis van ca 3 meter lang.

Op de motor: De CEO van de motorwinkel :')
 
Ik heb achter de jas een doosje met een beo (vogel) erin mee naar huis vervoerd op een yamaha xv920 in 1986
 
Heb een tijdje mijn motor gebruikt voor de dagelijkse boodschappen. Zie je sommige mensen ook wel raar kijken als je met een grote boodschappentas vol zooi naar een motor loopt.

(had wel koffers, dat scheelt)
 
Genoeg gekke dingen meegenomen, maar nooit foto's van gemaakt. Lastig was wel de ruit van de motor nadat ik deze eraf had gereden want die ving vrij veel wind. Bos bloemen is ook geen aanrader, is niet moeilijk maar er blijft vrij weinig van over.
 
Terug
Bovenaan Onderaan