The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
hmm.. net te laat om de grens op te zoeken.
Vorige week had de gemeente schapen ingezet als grasmaaiers bij het slootje in de wijk :Y
 
Toeval? :')

Deze morgen de provinciale wegen genomen in de hoop een of ander gemeente voertuig te zien, maar tussen 5:00u tot 6:00u moet je ook niet verwachten dat die al aan het werk zijn _O-
 
Laatst bewerkt door een moderator:
lxf89oX.jpg
 
Je motor bij een olijfboom of een muurtekening van of een reclameposter voor een olijfboom

Olijfbomen op een olijfolie fles tellen niet mee
 
De meeste zoals die in weet te staan, zitten meestal in hele grote maar wel verrijdbare bakken. Dus gewoon ff mee naar buiten nemen :P
Sinds 22 maart vorig jaar kan je ook niet meer tot aan dat gebouw met eigen vervoer.

De politie en militairen die daar iets voor staan vragen om toch tot naar daar te mogen rijden omdat ik alleen maar effe een olijfboom naar buiten ga rollen ... gaan ze denk ik niet aanvaarden _O-

Als die niet gedaan wordt voor ik gedaan heb wel effe langs een of ander tuincenter passeren, zoals.Okami-Xci zegt, lijkt mij een beter idee ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Yes! Eindelijk mijn eerste. Zit al een paar maanden mee te lezen maar ben elke keer te laat, niet in de gelegenheid of ze zijn op dat moment onmogelijk te doen voor me.

Gegarandeerd succes bij 'hippe' eettentjes voor olijfbomen.


image uploader

Indien goed:
Je motor bij een rode brievenbus
Geen postNL ofzo, maar zoietshttps://goo.gl/images/AxX3uH (een staande mag ook)
full
 
Yes! Eindelijk mijn eerste. Zit al een paar maanden mee te lezen maar ben elke keer te laat, niet in de gelegenheid of ze zijn op dat moment onmogelijk te doen voor me.

Gegarandeerd succes bij 'hippe' eettentjes voor olijfbomen.

[~[url="https://preview.ibb.co/dd865w/20171106_125654.jpg"]afbeelding~][/url]
image uploader

Indien goed:
Je motor bij een rode brievenbus
Geen postNL ofzo, maar zoietshttps://goo.gl/images/AxX3uH (een staande mag ook) [afbeelding]
Zoals ik al zei, hippe eettentjes
100m verderop :

 
@ Sjefman: proficiat met je eerste puntje *O*

Ene ... rode brievenbus, niet van post NL O-)
... maar ook deze bedoel je wellicht niet. Ik begrijp dus gewooon een brievenbus van een huis, maar in het rood ;)
Hebben wij er genoeg van ... maar zit nog effe op mijn werk ... :')
 
@ Sjefman: proficiat met je eerste puntje *O*

Ene ... rode brievenbus, niet van post NL O-)
... maar ook deze bedoel je wellicht niet. Ik begrijp dus gewooon een brievenbus van een huis, maar in het rood ;)
Hebben wij er genoeg van ... maar zit nog effe op mijn werk ... :')

Ja, hoe blij kun je zijn met je eerste puntje! *O* *O* :} :]
ik heb ook best serieus al leuke ritten gemaakt door dit spel. Gewoon op de bonnefooi gaan zoeken naar iets (dus zonder de makkelijke weg te kiezen en bijvoorbeeld voor de olijfboom naar het tuincentrum te gaan.) en daarbij op de meest vreemde plekken komen, weggetjes die je anders nooit zou ontdekken. Echt een leuk spel en ik hoop dat het niet bij 1 puntje blijft!


En inderdaad, ik bedoel dus een brievenbus van een huis, niet eentje van een post bedrijf. ;)
 
Klopt, het is een leuk spel dat je heel wat fijne kilometers oplevert. Veel meer dan puntjes, maar eigenlijk gaat het hem daar niet om. Het is ook best wel spannend, zoals vrijdag drie foto's op vijf minuten tijd :)

Het grappigste is de blik van andere weggebruikers bij wat je in godsnaam aan het doen bent :)
 
...
ik heb ook best serieus al leuke ritten gemaakt door dit spel.
... daarbij op de meest vreemde plekken komen, weggetjes die je anders nooit zou ontdekken.
Klopt, het is een leuk spel dat je heel wat fijne kilometers oplevert.
...
Het grappigste is de blik van andere weggebruikers bij wat je in godsnaam aan het doen bent :)
Idd, je ziet plaatsen en dingen die je anders niet zou zien. Het geeft extra kleur aan je woon-werk ritten of je vrije ritjes.

Soms eens hulp vragen, en heel soms spontaan hulp aangeboden krijgen, zoals onlangs bij mij met die dubbele wasstraat 8-)

En ja, die blikken van anderen zijn soms _O-

Al eens gehad dat iemand stopte om te vragen wat er aan mijn motor scheelde, dat was in het begin van mijn TRG periode, bij deze:
full


En dat je het nu gek vind of niet, in bepaalde mate vind ik zelfs dat je er je alertheid mee treint, rijden en rondkijken tegelijk, of beter gezegd, je erop trainen dat het zicht op het verkeer vóór gaat :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan