Aftermarket (?) onderdelen kopen

Je twee belangrijkste hevels op de motor moet je niet met onbetrouwbare goedkope troep klooien .. B|

Maar aan de andere kant , je houdt wel meer geld over voor een mooie design kist _O-
Doe jij maar lekker saai met OEM spul. :P :+

OEM:
full

Heel bijzonder. :Z

De Chinees! :9~
full
 
Ik heb ook eens spiegels gekocht via aliexpress, Rizoma elisse, stond op de doos en spiegels, exacte kopie, met speciaal glas, e-keur, niet van echt te onderscheiden.
nog geen half jaar later waren de bouten verroest en de coating verkleurd van zwart naar goud achtig bruin/zwart, afhankelijk hoeveel zonlicht erop was gevallen.
Je zou het niet zeggen, maar e-keur is ook maar een stempeltje. :+
Vaak is de prijs toch wel een redelijke indicatie van de kwaliteit die je mag verwachten.
En in China weten ze dat je toch niet langskomt om garantie te claimen. gratis versturen, maar het kost 25 euro om het terug te sturen.
Dat E-tje geeft aan dat het volgens EU veiligheidsnormen ontworpen en gefabriceerd is. Dat zegt niets over corrosie- of UV bestendigheid. Misschien kan je beter zonder merkje hebben, dan zitten er tenminste voldoende (verboden) hulpstoffen in.
 
Hallo allen,

Ik was even aan het zoeken naar korte en eventueel opvouwbare rem-koppelinghendels. Er is nogal veel keus wat dat betreft, dus ik vroeg mij af waar jullie zulke aftermarket (zo heet dat toch?) onderdelen kopen. Via de 'echte' aanbieders (LSL, Barracuda oid), de 'tussenhandelaren' of rechtstreeks van aliexpress? En wat zijn jullie ervaringen?



Groeten

Jouw beschrijving gaat over imitatie. En dat kan goed of slecht uitvallen. Mijn koppelingshandle trok ik na een jaar doormidden..
Aftermarket gaat over onderdelen die op een bepaald merk/type passen maar beter/anders/mooier/etc. zijn. Zijn zeker niet zomaar goedkoper.
 
Terug
Bovenaan Onderaan