adres spaken wiel?

DeClement

Die hard MF'er
10 nov 2013
290
0
Schimmert
Hallo allemaal,

Heeft iemand een goed adres voor het spaken van een wiel? Haan Wheels ken ik, die zijn vandaag (zaterdag)niet open.
Iemand ergens anders goede ervaringen opgedaan en wat waren de kosten ongeveer?

Bedankt, groeten, Clement.
 
Moet het wiel dan per se vandaag nog opnieuw gespaakt worden? Dan geef ik je weinig kans...

Ik heb wel eens een naaf en velg naar Haan opgestuurd. Later wel zelf opgehaald dus of ze het ook terugsturen weet ik niet.
 
Ik heb hier zelf geen ervaring mee maar ik hoor er wel goede verhalen over, dus het is wellicht de moeite waard om hier eens te informeren: JVD Wheels. 't Is alleen wel een eindje bij je uit de buurt...

Heb ik net een setje naven naar toe gestuurd om te laten inspaken.Ze hebben al eerder zoiets voor me gedaan en leveren prima werk.
Ze pretenderen volgens hun website een wachttijd van ongeveer een week.Dat vind ik best vlot.
Overigens doe ik alles gewoon per post.
 
Ik heb hier zelf geen ervaring mee maar ik hoor er wel goede verhalen over, dus het is wellicht de moeite waard om hier eens te informeren: JVD Wheels. 't Is alleen wel een eindje bij je uit de buurt...
hier een paar jaar geleden ook een wiel naartoe gestuurd voor opnieuw spaken en ook meteen wat uit het midden spaken. Prima werk geleverd voor een nette prijs toentertijd. Ik gaf aan geen haast te hebben, had 'm na ca. een maand weer terug geloof ik.
 
Ik heb die van mij een keer laten doen bij Fourdeel in Purmerend. Weet niet meer wat het kostte maar was in ieder geval prima gedaan.
Ik ook. Moest een keer terug maar dat heeft hij prima opgelost. Dus uiteindelijk prima geholpen.

Het is voor mij om de hoek. Maar vanuit Belgie is dat even een ander verhaal :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan