Van der Heyden Motors & Scooters failliet

als ik een luchtfilter koop bij de motorzaak voor 60 euro en op internet kan ik deze voor 25 euro minder krijgen, dan zal ik altijd via internet bestellen. Ik denk aan mijn eigen portomonnee, niet aan die van een ander. Ze kijken allemaal maar hoe ze rondkomen. Moet ik zelf ook doen. Als ik krap bij kas zit kan ik ook niet om korting vragen bij de motorzaak, lachen ze je zo de deur uit. Dus waarom dat medeleven. Ieder voor zich in deze tijd.
 
als ik een luchtfilter koop bij de motorzaak voor 60 euro en op internet kan ik deze voor 25 euro minder krijgen, dan zal ik altijd via internet bestellen. Ik denk aan mijn eigen portomonnee, niet aan die van een ander. Ze kijken allemaal maar hoe ze rondkomen. Moet ik zelf ook doen. Als ik krap bij kas zit kan ik ook niet om korting vragen bij de motorzaak, lachen ze je zo de deur uit. Dus waarom dat medeleven. Ieder voor zich in deze tijd.

Dat is hier niet de discussie......


Maar als jij eerst naar de motorzaak gaat, een monteur een half uur van zijn werk houdt, dan de onderdelenman eea laten opzoeken en dan weggaan met "ik moet er nog even over nadenken" en online bestellen. daar gaat het hier om..
 
als ik een luchtfilter koop bij de motorzaak voor 60 euro en op internet kan ik deze voor 25 euro minder krijgen, dan zal ik altijd via internet bestellen. Ik denk aan mijn eigen portomonnee, niet aan die van een ander. Ze kijken allemaal maar hoe ze rondkomen. Moet ik zelf ook doen. Als ik krap bij kas zit kan ik ook niet om korting vragen bij de motorzaak, lachen ze je zo de deur uit. Dus waarom dat medeleven. Ieder voor zich in deze tijd.
Zou dat werkelijk hetzelfde onderdeel zijn?
 
Zou dat werkelijk hetzelfde onderdeel zijn?

soms wel maar vaak niet....
veel consumenten vergelijken appels met peren en baseren hun aankoop enkel op prijs.
ze kopen hing shong wang banden bij popgom voor 2 tientjes per stuk maar dan wel mekkeren bij de stumper die ze erom legt omdat ie trilt..... |(
 
Dat krijg je ook bij webshops van mensen die dingen retour sturen omdat ze hier zo zeuren over het passen in de winkel, dus dan maar 3 verschillende maten online bestellen en de verkeerde weer terugsturen, dus dat maakt dan ook niet uit of je nou in de winkel koopt of online besteld. Dat zweet waar je het over hebt krijg je dan uiteindelijk toch wel erbij.

Edit: En nee het zal niet helpen als de mensen die niet kopen in de winkel, maar wel passen dat niet meer zouden doen.
Want dan heb je de zeikerds nog die hier op het forum zitten, die ongetwijfeld extreem veel zweten en stinken (is een aanname), die volgens zichzelf wel iets kopen zodra ze een product ook maar met 1 vinger aanraken in de winkels, die moeten ook nog een paar maten passen die dan ook nog weer teruggehangen worden voordat ze de juiste maat gevonden hebben die ze dan uiteraard direct afrekenen.

Dus eigenlijk zouden ze elke maat die ze gepast hebben er dan ook maar bij moeten kopen ook al is dat niet de juiste maat, want ja, de winkelier heeft wel alle moeite en tijd ingestoken om ze in dat te kleine (of te grote) pak te hijsen. Zou niet eerlijk zijn als ze dat dan ook niet kopen terwijl ze wel hun stinkzweet erin achterlaten en die winkelier het allemaal weer netjes moet ophangen of opvouwen zonder het verkocht te hebben. Kost ook weer tijd, geld & moeite.

bij webshops kun je spullen bestellen en als het niet bevalt zo weer terug sturen.
stinkzweet,snotjes of remsporen maakt allemaal niks uit.
daarom bestel ik van alles behalve kleding op internet...
ik geloof stellig dat er mensen zijn die een dosis van hun liefde in retour kleding achterlaten voordat ze het terugsturen... :r :r dat doen ze vast niet in het pashokje bij de kledingzaak althans die kans lijkt me kleiner.... :Y
 
Je kan in elk geval niet zeggen dat Ashyri achterbaks is.

Ik zou het pas eerlijk vinden als je je meldt bij een motor(kleding)zaak en het vooraf zou vertellen als het zo is dat je alleen maar komt passen omdat je je maat wilt weten.
 
als ik een luchtfilter koop bij de motorzaak voor 60 euro en op internet kan ik deze voor 25 euro minder krijgen, dan zal ik altijd via internet bestellen. Ik denk aan mijn eigen portomonnee, niet aan die van een ander. Ze kijken allemaal maar hoe ze rondkomen. Moet ik zelf ook doen. Als ik krap bij kas zit kan ik ook niet om korting vragen bij de motorzaak, lachen ze je zo de deur uit. Dus waarom dat medeleven. Ieder voor zich in deze tijd.
Ja, dat kan je niet alleen wel doen, dat mag je ook gewoon doen. Ik krijg die vraag vrij regelmatig, net zoals de vraag om op afbetaling te kunnen kopen. Ik heb zelfs wel eens een dame gehad die "gespreid wilde betalen"......
En ja, als ik het geloof dan ben ik best bereid om je te helpen (niet in het laatste geval trouwens). Maar, voor wat hoort ook wat. Heb je later meer geld hoop ik je ook terug te zien als klant.
 
Ja, dat kan je niet alleen wel doen, dat mag je ook gewoon doen. Ik krijg die vraag vrij regelmatig, net zoals de vraag om op afbetaling te kunnen kopen. Ik heb zelfs wel eens een dame gehad die "gespreid wilde betalen"......
En ja, als ik het geloof dan ben ik best bereid om je te helpen (niet in het laatste geval trouwens). Maar, voor wat hoort ook wat. Heb je later meer geld hoop ik je ook terug te zien als klant.

Die was niet mooi genoeg dan denk ik. :P
 
Ja, dat kan je niet alleen wel doen, dat mag je ook gewoon doen. Ik krijg die vraag vrij regelmatig, net zoals de vraag om op afbetaling te kunnen kopen. Ik heb zelfs wel eens een dame gehad die "gespreid wilde betalen"......
En ja, als ik het geloof dan ben ik best bereid om je te helpen (niet in het laatste geval trouwens). Maar, voor wat hoort ook wat. Heb je later meer geld hoop ik je ook terug te zien als klant.
Dat was een dame die geen dame was. :P
 
Ehm, voor 2 van mijn motoren heb ik 3 nwe banden nodig.
Deze kosten bij div. webshops gemidd 60 euro/stk.
Er is een lokale bandenboer die ook in motorbanden'doet'incl omleggen en balanceren..Zelf het losse wiel komen brengen(ik laat andere mensen ook echt niet aan mijn fietsen sleutelen..)
Prijsopgaaf gevraagd.. voor de makkelijkheid en zo..

kopie/plak uit reactie;
In bovenstaande maten kunnen wij genoemde banden aanbieden voor een setprijs van € 349,= inclusief montage op ‘losse’ wielen*

Ohja, het wisselen van een band zou 60-75 minuten duren..
eh..
Ik mik ze er wel met de hand om, balanceeer ze statisch op de as..
Bij mijn trage barrels is dat goed genoeg.. :t

neuh, ik snap het dan wel..
 
Bij mij was de lokale bandenboer €40-50 goedkoper dan de lokale motoport.

Jammer dat die zaak op de fles gegaan is '(
 
Helaas is de ontwikkeling zo gegaan dat nederland om een bepaalde reden is afgegleden naar de cultuur van een ontwikkelingsland. -O-

Rot op naar het offtopic gedeelte, daar kan je je gal spuwen.

on-topic:
Jammer van een mooi bedrijf. Ik hoop dat er nog een doorstart komt.
 
Dat is hier niet de discussie......


Maar als jij eerst naar de motorzaak gaat, een monteur een half uur van zijn werk houdt, dan de onderdelenman eea laten opzoeken en dan weggaan met "ik moet er nog even over nadenken" en online bestellen. daar gaat het hier om..

:^
Er is niets mis met online spullen kopen omdat dat goedkoper is doe ik ook vaak zat. maar ik ga niet eerst gebruik maken van de service van een fysieke winkel en vervolgens het dan ergens anders kopen. Naast dat ik het moreel verwerpelijk vind, het is wat mij betreft vergelijkbaar met diefstal, kan je als je dit door trekt op een gegeven moment nergens meer iets passen of je moet extra gaan betalen voor deze service.

Als je zelf dat niet vind dan moet je ook mans genoeg zijn omdat voor af te melden in de winkel zonder schaamrood op je kaken.
 
Of omdat ik al jaren lang gelukkig getrouwd ben is het minder aantrekkelijk.....
Plus natuurlijk dat dames die zoiets aanbieden niet mijn type zijn.
Waarom is de oprichter van Second Love dan miljonair. :+ :+
En uit wetenschappelijke studies blijkt dat mannen voor een éénmalig bodemonderzoek niet naar het type vrouw kijken.

Ontopic, ik zie dat Van der Heijden Motors direct een mailadres plaatst van de betreffende medewerker bij de curator.
Dat vind ik wel apart. :? :)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan