Triumph Speed Triple Topic Deel 52

Status
Niet open voor verdere reacties.
Koppel en laag gewicht zijn altijd een pluspunt.

Vond het grootste nadeel van de Speed dat je ondanks de lagere snelheid een hoger risico had om het rijbewijs kwijt te raken (in mijn geval met mijn rijstijl)



O ja, had ik al gezegd dat je internetdiscussies niet kunt winnen.............
De speed triple is natuurlijk wel een hooligan fiets met het koppel en zijn korte bouw. Een hele leuke maar wel een hooligan fiets of in ieder geval nodigt hij daartoe uit. Heel anders dan bijvoorbeeld de tiger 1050.
 
De speed triple is natuurlijk wel een hooligan fiets met het koppel en zijn korte bouw. Een hele leuke maar wel een hooligan fiets of in ieder geval nodigt hij daartoe uit. Heel anders dan bijvoorbeeld de tiger 1050.
Daarom juist. ;)

MF maatjes reden altijd met redelijk dikke superbikes (Duc1098, ZX10 etc.) en het leek wel een leuk idee om een Husk er naast te hebben.

Als je al bang bent voor je rijbewijs met een SB, probeer dan eens normaal op zo'n Husky te rijden. :X
Snelheid is dan niet de issue, al het andere wel.

Wel kickuh apparaten. :9~
 
Daarom juist. ;)

MF maatjes reden altijd met redelijk dikke superbikes (Duc1098, ZX10 etc.) en het leek wel een leuk idee om een Husk er naast te hebben.

Als je al bang bent voor je rijbewijs met een SB, probeer dan eens normaal op zo'n Husky te rijden. :X
Snelheid is dan niet de issue, al het andere wel.

Wel kickuh apparaten. :9~~
Eencylinder husky of de Nuda twin? Inderdaad ultieme hooligan fietsen.
 
1-cylinder........lastig om dat ding op 2 wielen te houden.
Eigenlijk alleen geschikt voor gesloten wegen/circuits.
Weegt niets weinig gewicht op het voorwiel. Ultieme speelfiets op dijkjes en bergweggetjes maar inderdaad artikel 5 gevaarlijk.
 
Goede avond, na lange afwezigheid meld ik me even. Heb helaas de speed verkocht. En ik heb nog een rvs bagagerek in de aanbieding evt met tassen erbij.

Groet Wout

Te koop rvs bagagerek voor zijtassen triumph speed triple
http://link.marktplaats.nl/m1220680...tm_campaign=socialbuttons&utm_content=app_ios
Ad
full

full

full

full
 
Laatst bewerkt:
Viel vandaag in het Oosten des lands mee...........

Begin van de middag lekker zonnetje en later op de dag bewolkt en nat wegdek (we reden denk ik tussen de buien door 8-) )

We hebben bewust nog een ritje gedaan, aangezien ze komende week vorst voorspellen.........en we weten dat dat automatisch pekel betekend. :r
 
Goedemorgen allemaal,

Vraagje aan jullie als Speed liefhebbers.
Ik heb altijd supersport gereden in de vorm van R1, Zx10, S1000RR en daarna 2 jaar van de weg af en op het circuit gereden.

Ik wil nu graag terug naar de weg en wel op een naked.

Waar moet ik op letten als ik een Speed van model 2016/2017 wil aanschaffen? Het zou sowieso een "R" moeten zijn.
Hebben deze types nog kwalen of is het allemaal fantastisch? Ik kom er hier heel weinig tegen van het nieuwste model of heb ik dat mis?

Is een QS makkelijk achteraf te plaatsen en wat kost dat?
Welke uitlaat raden jullie aan? Zelf wel gek van een lage uitlaat ipv onder het kontje.

Mensen met ervaring met dit model?

Thanks!!
 
Goedemorgen allemaal,

Vraagje aan jullie als Speed liefhebbers.
Ik heb altijd supersport gereden in de vorm van R1, Zx10, S1000RR en daarna 2 jaar van de weg af en op het circuit gereden.

Ik wil nu graag terug naar de weg en wel op een naked.

Waar moet ik op letten als ik een Speed van model 2016/2017 wil aanschaffen? Het zou sowieso een "R" moeten zijn.
Hebben deze types nog kwalen of is het allemaal fantastisch? Ik kom er hier heel weinig tegen van het nieuwste model of heb ik dat mis?

Is een QS makkelijk achteraf te plaatsen en wat kost dat?
Welke uitlaat raden jullie aan? Zelf wel gek van een lage uitlaat ipv onder het kontje.

Mensen met ervaring met dit model?

Thanks!!


Ik heb enkele maanden een speed R van 2017 in bezit.
Heb er pas 750KM mee gereden, kan dus niks zeggen over eventuele kwalen.
Ik heb ook een QS laten monteren, wat dat los kost weet ik niet zat in de totaal prijs.
maar ik denk rond de 400,-

Verder is het idd allemaal fantastisch! uitstraling, afwerking, sturen, remmen enz.
Qua uitlaat ben ik ook nog zoekende...
 
Thanks!!! Mooie bike!

QS van triumph zelf of..?
Goed te horen dat hij zo goed bevalt!

Wanneer je gooide gaat kopen en plaatsen in de vorm van een uitlaat of anders dan ff posten he;-)

Ik hou het hier ff in de gaten of er meer 2016 en 17 rijders zijn..



Ik heb enkele maanden een speed R van 2017 in bezit.
Heb er pas 750KM mee gereden, kan dus niks zeggen over eventuele kwalen.
Ik heb ook een QS laten monteren, wat dat los kost weet ik niet zat in de totaal prijs.
maar ik denk rond de 400,-

Verder is het idd allemaal fantastisch! uitstraling, afwerking, sturen, remmen enz.
Qua uitlaat ben ik ook nog zoekende...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan