Nieuwe SV650S deel XIV

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag na 2 weken weer op de SV :)

Uitlaten zijn netjes gemaakt, ben er zeer blij mee.
Ze zijn ook een stukje stiller, maar het valt me mee gelukkig *D

VAN:
22384060_1471349522942664_7258122817905046410_o.jpg


NAAR
23172898_1492695847474698_8102237862108566255_n.jpg


23172525_1492695894141360_2726091821490921705_n.jpg
 
Voor 2,25 en achter 2,5. Dat is officieel volgens de handleiding en daar rijd ik zelf ook mee.
Maar er zijn er zat die rijden met voor 2,5 en achter 2,9. Maar dat vind ik niks..
 
iemand die weet hoeveel bar er in de voor en achterband moet ?

welke band, voor wat voor doel?

beetje standaard voor straat gebruik is 2.5 voor en 2.8 achter daarvanuit zelf kijken wat je lekker vind rijden.

sommige fabrikanten geven een druk op specifiek voor de motor en band
 
Voor 2,25 en achter 2,5. Dat is officieel volgens de handleiding en daar rijd ik zelf ook mee.
Maar er zijn er zat die rijden met voor 2,5 en achter 2,9. Maar dat vind ik niks..

das best zacht, heb dan het idee dat ik op eiren rijd band vervormd ook vaak zo raar met die spanning op straat, die 2.25 voor zijn haast circuit banden spanningen *D
 
Ja er zijn meerdere welke dat een zachte spanning vinden.. Toen ik hem nog bij de dealer bracht voor onderhoud kreeg ik hem altijd terug met 2.9/2.5.
En dat rijd voor mij voor geen meter. Heb dan daarmee geen vertrouwen in de bochten..
Voelt dat ik ieder moment weg kan glijden.. zit misschien meer in het hoofd dan in praktijk maar het eerste wat ik thuis deed is die bandenspanning laten zakken.. met die 2.3 voor en 2.5 achter gaat het me een stuk beter af..
 
Laatst bewerkt:
Zo zie je maar weer,

1 vraag... 5 antwoorden!

Ik zit er precies tussenin.
Achter 2.7
Voor 2.3 /2.4

Ik heb wel wat meer vertrouwen bij een wat lagere spanning, zoals de meeste hier dus :)
Achter mag wat mij betreft eerder gaan glijden dan voor.. vandaar die 0.4 verschil.

Daarbij, met deze spanningen slijten voor en achter bij mij eigenlijk altijd bijna gelijk af. En dus kan ik altijd de gehele set in 1 keer vervangen.
Achter zit nu net over de slijtnok... voor zit deze er nu op. Het is weer tijd dus!
 
Zo zie je maar weer,

1 vraag... 5 antwoorden!

Ik zit er precies tussenin.
Achter 2.7
Voor 2.3 /2.4

Ik heb wel wat meer vertrouwen bij een wat lagere spanning, zoals de meeste hier dus :)
Achter mag wat mij betreft eerder gaan glijden dan voor.. vandaar die 0.4 verschil.

Daarbij, met deze spanningen slijten voor en achter bij mij eigenlijk altijd bijna gelijk af. En dus kan ik altijd de gehele set in 1 keer vervangen.
Achter zit nu net over de slijtnok... voor zit deze er nu op. Het is weer tijd dus!

ik rij ook 2.3 voor 2.7 achter.
 
PP3 bandenspanning 2.4 / 2.7
Iets hoger dan voorgeschreven aangezien deze banden vrij slap zijn, dus met deze druk nog steeds genoeg kunnen vervormen.
K66 M&S: 2.2 / 2.4 (slappe hap dus ;) )
 
oke dank voor de antwoorden. ben zelf namelijk een leek met banden etc, weet namelijk ook niet hoeveel bar ik nu in de band heb zitten vandaar mijn vraag
 
Mijn sv is verkocht.
Na 46000km op de sv te hebben doorgebracht hebben wij afscheid genomen van elkaar.

Ik heb nog een bagagerekje over die komt op de plek van de duozit.
Het is een oud duozitje die ik heb aangepast zodat mijn koffer erop past zonder lelijk kofferrek.

[afbeelding]

Als iemand interesse heeft ,stuur maar een PM.
De beugels kunnen er af maar zo kwamen mijn zijtassen niet tegen de lak.
Ik heb ook nog een linker duosteun met stepjes
Rechter clipon (wou ik ooit mijn navi beugel van maken)
De vulling en 2x bekleding van de duozit.
Nieuw verpakte olie filter.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan