The Riding Game (deel 19)

Status
Niet open voor verdere reacties.
daDGlbY.jpg

jyJfrXu.jpg


Voor de zekerheid ook een garagebox aan een huis
h6a4fdU.jpg
 
Inrit/uit vrijlaten staat er, komt op hetzelfde neer
En anders heb ik deze garagebox nog met een P
UZiY9vn.jpg


Indien goed:Je motor pal naast een lege flessen container
 
full

full

Kan me moeilijk voorstellen containers die buiten staan voor enkel flessen. Die staan bij ons meestal binnen inneen supermarkt. Hier horen echter ook wel lege flessen in ...

...
 
[afbeelding]
[afbeelding]
Kan me moeilijk voorstellen containers die buiten staan voor enkel flessen. Die staan bij ons meestal binnen inneen supermarkt. Hier horen echter ook wel lege flessen in ...

...

Maar is die container ook leeg?

Ik bedoel hij zij bij een lege flessencontainer en jij staat bij een legeflessen container :P

Bij sommige supermarkten is de statiegeld machine bij de ingang. Dan kan je jouw motor erbij zetten. Maar ook dat zijn niet alleen lege flessen maar ook lege kratjes ;)
 
Laatst bewerkt:
Maar is die container ook leeg?

Ik bedoel hij zij bij een lege flessencontainer en jij staat bij een legeflessen container :P
Ik meen toch te verstaan, een container voor lege flessen, en aan uw emoticon te zien denk ik dat jij dat ook zo begrijpt :+

En die containers waar ik sta is voor lege flessen, en bokalen, en flacons, wat kleine flesjes zijn ;)

Zal ik, aangezien Pedrofich tot nu toe niet meer online geweest is toch maar een indien goed opdracht plaatsen?

Ja, anders duurt het lang :+

Dus, indien goed, nieuwe opdracht:
Je motor naast een dubbele vangrail
Effectief een vangrail met 2x een vangrail element, geen zogenaamde motorvanger of andere toevoegsels.
Voorbeeldje ...
Het onderste deel hoeft niet tegen de grond te staan uiteraard, ik zie ze genoeg waar ze beide op heuphoogte staan, met beide railsen direct onder elkaar zonder spatie.

Edit: op de container staat "lege flessen" zonder spatie, net als in de opdracht :9
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik zei zelfs “lege flessen container”

Maar is gewoon goed hoor :t

Bedoelde een natuurlijk een glasbak..

In NL hebben we zulke bakken.
Voor flessen waar geen statiegeld op zit. Zit er wel statiegeld op dan moet je die inderdaad binnen inleveren.
 
Ik zei zelfs “lege flessen container”

Maar is gewoon goed hoor :t

Bedoelde een natuurlijk een glasbak..

In NL hebben we zulke bakken.
Voor flessen waar geen statiegeld op zit. Zit er wel statiegeld op dan moet je die inderdaad binnen inleveren.

Ik schreef het zo om de klemtoon aan te geven. Zou niet weten hoe je anders op een fora de uitspraak moet weergeven.

Maar je opdracht was duidelijk hoor..
Gewoon ff DKP plagen ;)
 
Laatst bewerkt:
Indien goed nieuwe opdracht:

Je motor bij een verkeersbord dat waarschuwt voor gladheid.


Bv. een onderbord met tekst of pictogram
.
 
Laatst bewerkt:
Denk niet dat hij goed is, dit is 1 vangrail deel met een motorvanger eronder als ik het goed zie.

Effectief een vangrail met 2x een vangrail element, geen zogenaamde motorvanger of andere toevoegsels.
Voorbeeldje ...
Het onderste deel hoeft niet tegen de grond te staan uiteraard, ik zie ze genoeg waar ze beide op heuphoogte staan, met beide railsen direct onder elkaar zonder spatie.
 
Idd ...

... sorry Linking, is niet goed :N

De echte dubbele vangrailsen zijn heus wel frequent te vinden hoor ;)
Is echt niet zo moeilijk ... ik was al bang dat iedereen in winterslaap gevallen was :P

hahaha uh huh.. wat niet moeilijk lijkt, zijn meestal de lastigste te vinden. Dat zou je ondertussen moeten weten :+
 
Ik kom er net achter dat ik vanaf kantoor gewoon een dubbele blauwe vangrail kan zien, zo maar even die kant op duwen
 
hahaha uh huh.. wat niet moeilijk lijkt, zijn meestal de lastigste te vinden. Dat zou je ondertussen moeten weten :+
Zal ik effe helpen :P
Vangrailsen vind je niet enkel aan openbare wegen ...
Vangrail B profiel in magazijn en op hellingbaan - Van Straten Geleiderail BV
In dit voorbeeld isnhet trouwens een ander model vangrail, vierkant geprofileerd ipv rond, maar wel effectief 2 elementen.

En nog een mooi voorbeeldje:
Aanrijdbeveiliging voor reclamemast - Van Straten Geleiderail BV
Dit keer wel twee rond geprofileerde railsen

Dus ... NIET enkel rechtstreeks langs de straat te vinden ;)

Maar je hebt gelijk, soms zijn de makkelijk lijkende juist moeilijker :')
De grillen van het spel zeker :P
 
Zal ik effe helpen :P
Vangrailsen vind je niet enkel aan openbare wegen ...
Vangrail B profiel in magazijn en op hellingbaan - Van Straten Geleiderail BV
In dit voorbeeld isnhet trouwens een ander model vangrail, vierkant geprofileerd ipv rond, maar wel effectief 2 elementen.

En nog een mooi voorbeeldje:
Aanrijdbeveiliging voor reclamemast - Van Straten Geleiderail BV
Dit keer wel twee rond geprofileerde railsen

Dus ... NIET enkel rechtstreeks langs de straat te vinden ;)

Maar je hebt gelijk, soms zijn de makkelijk lijkende juist moeilijker :')
De grillen van het spel zeker :P

Nou, ik ga hier niet het magazijn in rijden hoor, zou hier graag nog wat langer willen werken :X
 
Idd ...

... sorry Linking, is niet goed :N

De echte dubbele vangrailsen zijn heus wel frequent te vinden hoor ;)
Is echt niet zo moeilijk ... ik was al bang dat iedereen in winterslaap gevallen was :P
Heb net een rondje gereden en nergens kunnen vinden.
 
Heb net een rondje gereden en nergens kunnen vinden.
Nog ongeveer 27u tijd om er eentje te vinden hoor ;)
Nou, ik ga hier niet het magazijn in rijden hoor, zou hier graag nog wat langer willen werken :X
Maar zag je er buiten geen staan? Of is dat die in het magazijn die je zag staan?
Heeft je baas geen begrip voor TRG acties?
Even vleien dat hij de beste baas ter wereld is ... en dan over TRG beginnen :+
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Oeps niet goed gelezen... Had gelezen dat een motorvanger ook mocht :+

Over het woordje 'geen' gelezen :$
 
Laatst bewerkt:
Toch maar even het kantoor uit gevlucht om snel een foto te schieten.

Je motor bij een gele zeecontainer

Mag op een boot, vrachtwagen of langs de weg staan, zolang het maar "bij" is;)
 
@ Pedrofich, beide zijn goed. Ook die blauwe. Er hangt wel nog een plaat met rood witte pijlen op, het is duidelijk een dubbele vangrail met twee effectieve vangrail elementen :t
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan