Het gekste wat je met de motor vervoerd hebt

Een tijger-knuffel, die had vrouwlief op Marktplaats gekocht dus die pikte ik ff op na het werk. Paste wel in de koffer zei ze... Bleek het ding gewoon 1m40 te zijn! Dus tijgertje op de tank, om me heen, spanbandje aan het achterrek en rijden maar. Best rare blikken gehad onderweg, en een buurman vroeg me toen ik het pleintje bij mn huis op reed waar ik hem had aangereden ;)
 
Bos bloemen is ook geen aanrader, is niet moeilijk maar er blijft vrij weinig van over.

Gaat prima. Stelen naar voren en bloemen naar achteren, vaak genoeg gedaan en als er fatsoenlijk verpakking omheen geslagen is, lukt dat best wel. Eh nee, geen 130 op de snelweg mee rijden, dan zijn ze inderdaad wel kaal. Vastgemaakt op de zijkoffers lagen ze er prima bij.
 
Een vriendin in een manisch-depressieve psychose. Was een aparte retourrit A'dam-Den Haag, met op de terugweg een Stella 60-basser accordeon op haar rug. Because why not weet je :)
 
22" Basdrumvel op mijn rug, bij -5° op de autostrade.

Leek wel alsof ik elk moment kon opstijgen.
 
Cilinders en kop achter op de buddy. Hengels.

Op de brommer die grote blauwe gereedsschapkoffer bij de lidle met 1 hand en laten rusten op de knie op de kreidler. Weg rijden ging niet heel gemakkelijk. :+
 
M’n krukken om mee te lopen moet wel het gekste zijn dat ik heb vervoerd, al was het niet zo ver. :+
 
Terug
Bovenaan Onderaan