Kawasaki versys 650 deel 4

Effe vraagje.
Ik heb nu een versys 650 uit 2017.
Het is een standaart fabrieksuitvoering. Deze heb ik gek genoeg als occasion gekocht.
Maargoed. Aardig wat accessoires toegevoegd.
Nu wil ik ook valbeugels monteren met spots eventueel. Maargoed. Zijn er mensen met spots zoja waar en hoe zit en ziet de schakelaar eruit? Op google kan ik het niet echt vinden.
 
Ik maak morgen een fotootje. De schakelaar zit op de rechterspiegelvoet en is een drukknop , die groen oplicht.

Zijn mooi afgewerkte originele, vrij grote LED-lampen die een bak licht geven...


Maar het schijnt dat de orginele kawa spots niet op de valbeugels passen. Dus het is of de valbeugels plaatsen met aftermarket spots, of de orginele spots zonder valbeugels. :/
 
Ik ga dan zoiezo voor aftermarket spots want vindt de originele veel te groot. Maar gaat mij om de schakelaar. Ook aftermarket bestellen of originele bestellen
 
Zoals beloofd, een fotootje van de drukknop van de originele KAWASAKI - LEDschijnwerpertjes, die inderdaad vrij groot zijn, maar ook goed afgewerkt en zéér lichtsterk...

Mijn dealer heeft er betere ervaringen mee dan met de slechts iets goedkopere SW-Motech exemplaren.



full
 
Maar het schijnt dat de orginele kawa spots niet op de valbeugels passen. Dus het is of de valbeugels plaatsen met aftermarket spots, of de orginele spots zonder valbeugels. :/

Ehm, ik weet uit ervaring dat je met de orginele spots geen valbeugels nodig hebt... Die van mij heeft even op rechts gelegen en enkel de ophangbeugel van mn spots is iets krom, Verder lag hij op de handkappen en het rempedaal. Achterzijde wonder boven wonder onbeschadigd.

En ja all-risk was slimmer geweest.... bedankt voor het nogmaals aanhalen ;-).
 
Ik heb een verhoogd Givi ruitje op mijn 2007 Versys zitten maar daar ben ik niet echt blij mee.
De wervelingen maken een gruwelijk kabaal en deze is, bij 80-90km/u, pas weg als ik of mijn kin op de tank leg of ga staan op mijn stepjes.

Een beetje uit de wind zitten en het opspattende water is wel fijn maar dit is ook zeker niet alles. Iemand suggesties.
 
Laatst bewerkt:
Ik had op mijn Tracer 900 hetzelfde probleem... uiteindelijk, na een viertal verschillende ruitjes, bleek enkel een Puig-spoilertje op een kort Puig-raceruitje een definitieve oplossing te bieden...

Misschien eens beginnen met zo'n spoilertje (met klemschroeven) op je GIVI-ruitje ?
 
s180t_20shield__2.jpg


Zoiets bedoel je maar dan klemmend.
Dure grap zeg zo'n ding...

Ik had ook al een beetje geëxperimenteerd met mijn hand idd.
Dat scheelt idd wel iets.

Misschien toch maar ruitje eraf. |(

Aanvulling:
Ik zie dat ze bij Ali express ongeveer 1/5 kosten van wat Givi vraagt....
Zien er exact het zelfde uit maar dan zonder Givi sticker natuurlijk...
 
Laatst bewerkt:
door de wisselende ervaringen hier over welk ruitje nou de denderende trein wegneemt heb ik om te proberen ook eerst maar een aliruitje besteld, wie weet werkt het!
 
Zoals beloofd, een fotootje van de drukknop van de originele KAWASAKI - LEDschijnwerpertjes, die inderdaad vrij groot zijn, maar ook goed afgewerkt en zéér lichtsterk...

Mijn dealer heeft er betere ervaringen mee dan met de slechts iets goedkopere SW-Motech exemplaren.



[afbeelding]

Zal vast praktisch zijn.......maar echt mooi vind ik het niet persoonlijk
 
Is die lichtschakelaar los te verkrijgen of kost dat ook weer een godsvermogen als je geen tourer hebt?
Ik heb nu al aardig wat extra's gekocht wat een aardige zak met geld kostte.
 
De Tracer is al een jaartje weg.. we werden geen vriendjes... :P

Mag ik vragen waarom. Ik vind de Tracer namelijk een hele mooie fiets en wellicht dat die over een paar jaar mijn Versys gaat vervangen.

In een proef rit merk namelijk niet alles en daarom is de ervaring van een ander best belangrijk.
 
Ik had hem gekocht, tegelijkertijd met mijn neef, als sportmotor voor in Frankrijk {ik had er vroeger een R1 en wilde die sensatie nog eens beleven)

Met mijn 1,92 m zat ik er echter niet geweldig op en ik vond’m onaangenaam bruusk in zijn gasrespons, zelfs in de STANDARD modus, zodat ik er in de bergen niet het maximale potentieel uithaalde en de bochten eerder omzichtig nam.

Met mijn GS reed ik sneller, comfortabeler en met veel meer vertrouwen...ik werd geen vriendjes met de Tracer, dus.

Mijn neef die veel circuitervaring heeft en als motoragent echt wel kan rijden, heeft weliswaar nogal wat tijd nodig gehad om aan de zijne te wennen, maar is er nu wél erg content mee...
 
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met de SW-Motech Barkbusters handkappen? Mijn orginele zijn helaas ook naar de klote en ik zie dat die barkbusters net een tikkie groter zijn...?

Wat ik me vooral afvraag is of deze bij het nieuwe model wel langs de cockpit komen omdat de orginele al heel erg krap er langs gaan?
 
Ik had hem gekocht, tegelijkertijd met mijn neef, als sportmotor voor in Frankrijk {ik had er vroeger een R1 en wilde die sensatie nog eens beleven)

Met mijn 1,92 m zat ik er echter niet geweldig op en ik vond’m onaangenaam bruusk in zijn gasrespons, zelfs in de STANDARD modus, zodat ik er in de bergen niet het maximale potentieel uithaalde en de bochten eerder omzichtig nam.

Met mijn GS reed ik sneller, comfortabeler en met veel meer vertrouwen...ik werd geen vriendjes met de Tracer, dus.

Mijn neef die veel circuitervaring heeft en als motoragent echt wel kan rijden, heeft weliswaar nogal wat tijd nodig gehad om aan de zijne te wennen, maar is er nu wél erg content mee...

Bedankt voor de terugkoppeling.
Ik kan mij dan voorstellen dat ik het ook minder vind. Ik moest al wennen aan de Versys...
De twee cilinder is al wat meer onbehouwen dan ik mij herinner van mijn GPz 1100.
Al kan dat ook liggen aan mijn herinneringen O-)

Een viercilinder is uiteraard veel lineairder dan een tweecilinder en dat geeft een veel voorspelbaarder karakter van de motor. :Y
 
Terug
Bovenaan Onderaan