Van der Heyden Motors & Scooters failliet

Je geeft aan dat ze je andere handschoenen wilden 'aansmeren' maar dat wilde je niet, als zelfbewuste vrouw wilde je tenslotte echt die handschoenen, of hij nu een alternatief kon aanbieden of niet, die handschoenen moesten het zijn !

Tot je zelf andere handschoenen on-line koopt.

Waren de alternatieven die de winkel te bieden had dan zoveel slechter of... :?

En het is maar goed dat de medewerker het goed had ingeschat door te vergeten die handschoenen te bestellen, je komt er pas naar vragen als je zelf al andere handschoenen hebt gekocht ! Als ze nu wel de handschoenen in huis hadden gehad, had je die dan ook nog gekocht of had je dan zoiets van "bedankt voor het bestellen, maar ik heb al andere ik hoef ze niet meer ?
Dan had je ook nog een winkelier met voorraad opgezadeld die hij speciaal voor jou had besteld.
Je hebt nogal wat kritiek op de winkel, maar je eigen gedrag zijn kant op vind ik minder netjes.En ook die heeft dan nog weer nadeel van de manier waarop ze met die winkel omgaat.

Sommige mensen kopen beter alleen nog maar on-line, maar dan aub ook zonder eerst misbruik te maken van de echte winkel.


Mevrouw geeft eerder al aan dat de winkelier geen tot weinig moeite doet om iets te verkopen, zoals hoge korting of extra spullen ( zodat hij voor jan LUL in zijn winkel staat ), die doet een winkelier moeite om een alternatief te bieden en mevrouw zet haar hakjes in het zand.
Lijkt mij geweldig om eens met mevrouw bij de supermarkt boodschappen te doen, eens kijken hoe ze dat gaat doen, zal wel oordoppen in doen, want ze zal het natuurlijk alleen maar over haarzelf praten ;-)
 
Agh ,mevr is tenminste wel eerlijk hoe ze erover denkt en doet,wat een ander daar van vind interesseert haar niet, en eerlijk gezegd heb ik daar respect voor :} ,er lopen hier figuren rond die zichzelf echt veel beter voordoen als dat ze zijn , en daar heb ik dan weer een hekel aan :Y
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom is de oprichter van Second Love dan miljonair. :+ :+
En uit wetenschappelijke studies blijkt dat mannen voor een éénmalig bodemonderzoek niet naar het type vrouw kijken.

Ontopic, ik zie dat Van der Heijden Motors direct een mailadres plaatst van de betreffende medewerker bij de curator.
Dat vind ik wel apart. :? :)
Ik denk dat de 'liefdesmarkt' in vrouwenhanden is :Y en er veel mannen, alleen of bezet, interesse hebben in de wel/niet bestaande 'losse'vrouwen..
verzin het maar..
 
Ja nou noem je ook een winkel op :X
Daar kom ik principieel niet. Als je hun reclames ziet, dan weet je al genoeg.

Mooiste winkel die er is :} . Paar jaar geleden nog een 4K TV model x+ gekocht. Was 150 euro duurder dan 4K TV model x, maar ja het was dan ook model x+ met extra afstandsbediening met touchpad, 200 Hz hogere verversings rate en extra uitgebreide instellingen. Omdat het MM personeel de ballen verstand heeft van TV's, ben ik ernaar toe gegaan met de 150 euro goedkopere model x zoals in de aanbieding bij de BCC. Één van de MM verkopers de BCC advertentie in z'n neus gedrukt en binnen 10 minuten stond ik buiten met model x+ en 150 euro in m'n broekzak.
 
Mooiste winkel die er is :} . Paar jaar geleden nog een 4K TV model x+ gekocht. Was 150 euro duurder dan 4K TV model x, maar ja het was dan ook model x+ met extra afstandsbediening met touchpad, 200 Hz hogere verversings rate en extra uitgebreide instellingen. Omdat het MM personeel de ballen verstand heeft van TV's, ben ik ernaar toe gegaan met de 150 euro goedkopere model x zoals in de aanbieding bij de BCC. Één van de MM verkopers de BCC advertentie in z'n neus gedrukt en binnen 10 minuten stond ik buiten met model x+ en 150 euro in m'n broekzak.

Heeeeeeeel strikt genomen bega je hiermee een vorm van oplichting :P
 
ik ga altijd hier naar mediamarkt of bcc om apparatuur te testen en te bekijken.als mij iets bevalt schrijf ik het merk en type nummer op en vervolgens bestel ik het veel goedkoper bij een internet aanbieder.
 
Ik ga nu nog ff op de valreep naar de MediaMarkt A'dam Centraal om een zolderkamerkacheltje te scoren. En ik ga 'm ook echt daar kopen.
 
Mevrouw geeft eerder al aan dat de winkelier geen tot weinig moeite doet om iets te verkopen, zoals hoge korting of extra spullen ( zodat hij voor jan LUL in zijn winkel staat ), die doet een winkelier moeite om een alternatief te bieden en mevrouw zet haar hakjes in het zand.
Lijkt mij geweldig om eens met mevrouw bij de supermarkt boodschappen te doen, eens kijken hoe ze dat gaat doen, zal wel oordoppen in doen, want ze zal het natuurlijk alleen maar over haarzelf praten ;-)

De meeste mannen hier hebben een bloed hekel aan vrouwen die hun mond optrekken en voor hun (winkel) idealen opkomen. :t

Van mij mag ze alles passen en het daarna kopen via het internet. Die klote winkels zijn jaren lang veel te duur geweest en nu kunnen zij zich niet meer aanpassen.

Liever gezegd dat willen ze niet eens _O-
 
Agh ,mevr is tenminste wel eerlijk hoe ze erover denkt en doet,wat een ander daar van vind interesseert haar niet, en eerlijk gezegd heb ik daar respect voor :} ,er lopen hier figuren rond die zichzelf echt veel beter voordoen als dat ze zijn , en daar heb ik dan weer een hekel aan :Y


Dat bedoel ik maar Jan :t Deze dame laat zich niet omlullen :t
 
Waarom is de oprichter van Second Love dan miljonair. :+ :+
En uit wetenschappelijke studies blijkt dat mannen voor een éénmalig bodemonderzoek niet naar het type vrouw kijken.

Ontopic, ik zie dat Van der Heijden Motors direct een mailadres plaatst van de betreffende medewerker bij de curator.
Dat vind ik wel apart. :? :)
Hij zegt toch niet dat iedereen gelukkig getrouwd is. :+

Niet iedereen leeft in een sprookje waar bij de boze heks op je wacht tot je thuis komt
 
https://www.bol.com/nl/p/gopro-hero-session/9200000046446136/?Referrer=ADVNLGOO002014-G-45804785678-S-308184215238-9200000046446136&gclid=EAIaIQobChMIrr_ntOWk1wIVTr7tCh0_Og_8EAQYASABEgLMFfD_BwE


ook nog een euro goedkoper,en dan geen gezeur _O-
mediamarkt is ook echt wel de shit onder de winkels :r
Ligt er aan hoor veel klachten over hun.

Kom er regelmatig en nog nooit gehad dat er moelijk werd gedaan bij garantie of retour brengen van spullen.
 
ik ga altijd hier naar mediamarkt of bcc om apparatuur te testen en te bekijken.als mij iets bevalt schrijf ik het merk en type nummer op en vervolgens bestel ik het veel goedkoper bij een internet aanbieder.

Daar heb je een app voor , scan je de streepjes code krijg je de goedkoopste prijs
Heb dat bij de media markt wel eens laten zien aan een verkoper
Hij was niet blij , begon over service ( wat service je moet zelf zon breedbeeld naar buiten sjouwen )
 
Daar heb je een app voor , scan je de streepjes code krijg je de goedkoopste prijs
Heb dat bij de media markt wel eens laten zien aan een verkoper
Hij was niet blij , begon over service ( wat service je moet zelf zon breedbeeld naar buiten sjouwen )

Wat in essentie hetzelfde is wat Ashyri doet. Maar als het om de grote boze mediamarkt gaat dan is het
wel moreel geoorloofd om daar te komen kijken en voelen om daarna bij de goedkoopste te bestellen.
Niks mis mee, mij hoor je er niet over, maar vind het beetje krom dat men allemaal over Ashyri als moraalridder
heen valt.

Ja service, je hebt het mogen zien, voelen en horen. Dat was o.a. de service.
Kan me ook voorstellen dat de medewerker van de mediamarkt ook afvraagt waarom je dan niet
vanaf het begin op internet hebt besteld, maar zijn tijd komt verdoen, tijd waarin hij misschien bij
een andere betalende klant wel de verkoop had kunnen sluiten (provisie).

Trouwens wat mediamarkt wel goed doet is dat ze hun prijzen grotendeels gelijk hebben getrokken
met hun webshop. En ze gaan mee met hun grootste concurrenten, niet met elke webshop, want zo
kan ook iedereen een playstation voor 50 euro aanbieden op eigen site.
 
ik mag dat wel :YZolang je maar geen vragen stelt ;(


Mag ik vragen wat voor een vragen?
Info ja dat schiet bij hun tekort maar 9 van de tien keer weet ik wat ik hebben moet.
Hoef dus over het algemeen niks tevragen vandaar mijn nieuwschierigheid O-)
 
Laatst bewerkt:
Ach, ik doen het ook wel eens andersom.

Helemaal online alles uitgezocht en dan kom ik tot de conclusie dat ik het apparaat binnen één uur in huis wil hebben. Bellen naar de dichtstbijzijnde zaak en dan vragen of ze hem op voorraad hebben voor dezelfde prijs als online.

Meestal ben ik dan binnen één uur weer thuis met een nieuw apparaat.

(Wel zielig voor die online shops toch waar ik alle info van hun webshops heb gebruikt om dan in de winkel te gaan kopen....)
 
Ach, ik doen het ook wel eens andersom.

Helemaal online alles uitgezocht en dan kom ik tot de conclusie dat ik het apparaat binnen één uur in huis wil hebben. Bellen naar de dichtstbijzijnde zaak en dan vragen of ze hem op voorraad hebben voor dezelfde prijs als online.

Meestal ben ik dan binnen één uur weer thuis met een nieuw apparaat.

(Wel zielig voor die online shops toch waar ik alle info van hun webshops heb gebruikt om dan in de winkel te gaan kopen....)
Zo doe ik het dus ook, verzamel de info eerst thuis en ga dan wel naar de winkel.
Heb al een scheit hekel aan winkelen dus besteed er het liefsg zo min mogelijk tijd aan.
 
Agh ,mevr is tenminste wel eerlijk hoe ze erover denkt en doet,wat een ander daar van vind interesseert haar niet, en eerlijk gezegd heb ik daar respect voor :} ,er lopen hier figuren rond die zichzelf echt veel beter voordoen als dat ze zijn , en daar heb ik dan weer een hekel aan :Y

De meeste mannen hier hebben een bloed hekel aan vrouwen die hun mond optrekken en voor hun (winkel) idealen opkomen. :t

Van mij mag ze alles passen en het daarna kopen via het internet. Die klote winkels zijn jaren lang veel te duur geweest en nu kunnen zij zich niet meer aanpassen.

Liever gezegd dat willen ze niet eens _O-
Dat bedoel ik maar Jan :t Deze dame laat zich niet omlullen :t


Wat in essentie hetzelfde is wat Ashyri doet. Maar als het om de grote boze mediamarkt gaat dan is het
wel moreel geoorloofd om daar te komen kijken en voelen om daarna bij de goedkoopste te bestellen.
Niks mis mee, mij hoor je er niet over, maar vind het beetje krom dat men allemaal over Ashyri als moraalridder
heen valt.

Ja service, je hebt het mogen zien, voelen en horen. Dat was o.a. de service.
Kan me ook voorstellen dat de medewerker van de mediamarkt ook afvraagt waarom je dan niet
vanaf het begin op internet hebt besteld, maar zijn tijd komt verdoen, tijd waarin hij misschien bij
een andere betalende klant wel de verkoop had kunnen sluiten (provisie).

Trouwens wat mediamarkt wel goed doet is dat ze hun prijzen grotendeels gelijk hebben getrokken
met hun webshop. En ze gaan mee met hun grootste concurrenten, niet met elke webshop, want zo
kan ook iedereen een playstation voor 50 euro aanbieden op eigen site.


Bedankt! Dat waardeer ik en ben blij jullie hier ook op het forum zitten die wel voor rede vatbaar zijn & respectvol zijn & een normale discussie kunnen voeren. :}

En ja, ik vind ook dat er hier een aantal mensen zijn die zich nogal erg voordoen als een heilig boontje en net iets te uitgesproken zijn in hun mening. Vaak gepaard met uitschelden & aannames & overdreven voorbeelden & analogie die op fantasie gebaseerd zijn, ipv een normale discussie te kunnen voeren.

Dan kan ik die ook niet serieus meer nemen en bevestigd het alleen maar dat ik gewoon bij mijn eigen standpunt moet blijven. Als mensen met goede argumentatie komen over hun eigen standpunten op een goed onderbouwde & respectvolle manier, dan ben ik best bereid om daar naar te luisteren. Maar niet als het dus gepaard gaat met pestgedrag, aannames en/of totale onzin uitspraken.
 
Agh ,mevr is tenminste wel eerlijk hoe ze erover denkt en doet,wat een ander daar van vind interesseert haar niet, en eerlijk gezegd heb ik daar respect voor :} ,er lopen hier figuren rond die zichzelf echt veel beter voordoen als dat ze zijn , en daar heb ik dan weer een hekel aan :Y
Het is pas eerlijk als ze meteen als ze de winkel binnenkomt aan de verkoper verteld dat ze voor de laagste prijs gaat, en daarbij ook op internet kijkt.
Alleen dan heeft de verkoper een eerlijke kans om haar zonder kosten te maken de deur te wijzen.
 
Het is pas eerlijk als ze meteen als ze de winkel binnenkomt aan de verkoper verteld dat ze voor de laagste prijs gaat, en daarbij ook op internet kijkt.
Alleen dan heeft de verkoper een eerlijke kans om haar zonder kosten te maken de deur te wijzen.

Die "eerlijke kans" hebben webshops ook niet.
 
Het kost een webshop niets als een klant alleen komt kijken. Bij een winkel kost het tijd van het personeel, en de afschrijving van de "bekeken" kleding.

Afschrijving van de bekeken kleding? Je bedoelt de opruiming aan het eind van het jaar omdat er een nieuwe collectie komt en de oude weg moet?

Webshop is ook niet gratis. Moet gebouwd worden, bijgehouden worden met actuele producten, foto's en beschrijvingen moeten gemaakt worden, bestelling moet gepakt en ingepakt worden voor de klant. Kost ook allemaal geld.

Maar ik weet de oplossing: entreegeld vragen. Voor het bezoeken van een website, maar ook voor het bezoeken van een fysieke winkel *O*
 
Terug
Bovenaan Onderaan