Het MT-07 topic deel III

Status
Niet open voor verdere reacties.
Staat heel leuk zo die rode accenten Bas! :t
Thanx. De wielen krijgen nog wel andere stickers, op de velgrand gp-style in rood-wit en op de velg komen dan stickers van Yamaha en MT-07 met het logo. Zal wel een lekker drukke bedoening worden, maar denk dat het wel een sportieve uitstraling gaat krijgen. Mocht het te druk zijn, kan mijn vrouw er toch weer nieuwe stickers voor maken :P

Dit zou dan een beetje het idee moeten zijn...
full
 
Laatst bewerkt:
Iemand die ze koplamp voorzien heeft van een "beter" H4 bolletje dat beduidend meer licht geeft dan het standaard lampje?
Vind het toch wel erg weinig licht dat de koplamp brengt zo in de donkere avonden...
 
Iemand die ze koplamp voorzien heeft van een "beter" H4 bolletje dat beduidend meer licht geeft dan het standaard lampje?
Vind het toch wel erg weinig licht dat de koplamp brengt zo in de donkere avonden...

Ik ben begonnen met de lamp wat hoger te zetten, dat scheelde al behoorlijk
 
Ehhh, ja.... Vind het een leuke bike hoor, maar of ik het nou een verbetering vind....? 🤔
De kont t/m model 2017 vind ik toch een heel stuk strakker smoelen en de MT 09 gelijkende koplamp vind ik opzich wel mooi, maar eerlijkgezegd toch wel meer op de 09 thuishoren. De rest oogt vrijwel hetzelfde, lijkt wel een wat hoekiger design te hebben. Ben wel benieuwd hoe die irl is en hoe de zitpositie verbeterd is tov het huidige model.
 
Laatst bewerkt:
En de radiator is zwart g0dV3rd0mme...
Zal wel weer een godsvermogen kosten als ik dat zou willen.
Headlight ziet er mooi uit!
Waar eeh whats with the seat shape?
Is dat dan backwards compatible met oudere versies?

Denk het niet. Zo te zien is het hele bodywork anders.
http://www.moto-net.com/article/yamaha-mt-07-2018-la-mt-07-deuxieme-generation.html
De headlight en de zwarte radiator zijn erg mooi.
Voor de rest zou ik hem qua model niet willen ruilen.
 
Laatst bewerkt:
ikke vandaag op de mt naar het werk en nu blijkt dat er al gestrooid is in twente, dat is niet fijn...
het is mij niet opgevallen vanmorgen maar om 06:20 ist ook nog redelijk donker...
 
Ik had hetzelfde, kom gisterochtend op de zaak aan en me banden waren wit van de pekel.
Gisteravond direct de motor gewassen met behulp van me fietslampje _O-

(hoe krijg je de foto's gedraaid vanuit de documentenlijst -O- ? OPGELOST!!!)

full
 
Laatst bewerkt:
Is dat alleen bij de iPhone? Ik heb nl een android telefoon en heb dat een aantal keer ook gehad :?

Ik heb het enkel bij iPhone meegemaakt. Mijn bedrijf heeft iPhone's als toestellen voor de medewerkers, en met alle versies heb ik dit probleem. Met mijn prive android toestellen nog geen issues mee gehad. Ben regelmatig foto's bewerken e.d. voor mijn werk.

Meestal haal ik de foto's eraf, en in Windows met de windows photo viewer omdraaien wordt het gelijk opgeslagen in de metadata.

Het is niet dat apple het verkeerd doet, of andere apparaten, maar windows vernachelt vaak het lezen van de exif data (of leest het gewoon niet). (Ook ppi settings e.d., vooral naar outlook toe windows is gewoon bagger _O- )
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan